RamGuy Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Var det ikke en person her som hadde laget en veldig sånn fin og oversiktlig liste over anbefalte programmer til N95? Har noen en link til den? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Neh, var mer på bussen Den har fått litt røff behandling, ikke på fronten, men på baksiden. Så har bestilt bakdeksel og batterideksel i "Warm Graphit" farge. Noen som vet hvordan man får byttet bakdekselet? 9249573[/snapback] Hehe. Flaks. Jeg fikk min via en konkurranse på jobb. www.mytrendyphone.no har vel det dekselet der orginalt. Bakdekselet skal bare være å bruke plekter og bikke opp og så skifte ut. Såvidt jeg vet... Her er iallefall service-manualen til Nokia Service: torrent Lenke til kommentar
goodygoody Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Var det ikke en person her som hadde laget en veldig sånn fin og oversiktlig liste over anbefalte programmer til N95? Har noen en link til den? Link (første siden i tråden...) Var kanskje ikke den du tenkte på Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Var det ikke en person her som hadde laget en veldig sånn fin og oversiktlig liste over anbefalte programmer til N95? Har noen en link til den? Link (første siden i tråden...) Var kanskje ikke den du tenkte på 9249992[/snapback] Nei ikke helt, men den dugde bra Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Hmm, noen linker til noen symbiana spill? eller spill som er "bedre" får å si det sånn til S60 mobiler... helst vil jeg at betalingen går til mobil regninen Endret 10. august 2007 av beanfan94 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Æsj, kan jo ikke oppdatere telefonen uten lader, har v.10xxxx Håper Pappa har en Nokia lader som passer. Er det farlig å lade telefonen med en "ikke" Nokia lader? La oss si at jeg finner en annen lader til f.eks en walkman, som passer og telefonen starter å lade, kan den ødelegge hele batteriet? Brukte også en USB-kabel som var til min NW-HD5 Sony walkman, så ut til å virke helt fint. Jeg må vell ikke på død og liv ha Nokia sin ? Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) N95 har vell et litt større batteri så du burde vell ha den som føleger med? noen andre kommer til å rette meg opp kanskje EDT; hvorfor må man ha full oppladet batteri når man tar FW updatering Endret 10. august 2007 av beanfan94 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 RamGuy: Så lenge laderen er 5v skal det vel gå bra. Du har vel ingenting å tape uansett, hehe Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 RamGuy: Så lenge laderen er 5v skal det vel gå bra. Du har vel ingenting å tape uansett, hehe 9250344[/snapback] Har ett ekstra batteri som venter på meg hos Movida som jeg skal hente i morra uansett Bestilt batteri, lader, usb-kabel, vekse og bak- og batterideksel. Noen som vet hvor jeg kan laste ned en stoppeklokke til N95? Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 jeg spørr igjen jeg; Hva og hvorfor er fult batteri viktig ved FW nedlastniing?? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 jeg spørr igjen jeg; Hva og hvorfor er fult batteri viktig ved FW nedlastniing?? 9250536[/snapback] Fatter ikke jeg heller.. Bare tøv. Du skal ha grusomt lite batteri igjen for at den dør i prosessen. Jeg har så godt som fult, over 90%, men allikevel må jeg stappe i en lader for å få oppdatert.. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 ehh, tuller du? tsar det lang tid å laste ned FW Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 ehh, tuller du? tsar det lang tid å laste ned FW 9250827[/snapback] Nei, men Nokia Software Update krever at den er koblet til for å oppdatere.. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 ok, men tar det lang tid å laste det ned? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 ok, men tar det lang tid å laste det ned? 9250851[/snapback] Aner ikke. Siden jeg ikke får prøvd med min, mangler lader Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) "Finner ikke mobilen" kommer det på meg... FW funker ikke på min telefon Endret 10. august 2007 av beanfan94 Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg fikk en N95 idag, ja jeg fikk en! Altså helt gratis!! Beklager det, måtte bare få det ut. Men den er jo litt brukt da, mens ser ellers helt grei ut. Fikk den med 2GiB SanDisk MicroSD-kort. Har nevnt tidligere at jeg er dårlig til å legge merke til slark osv.. Okay, jeg tar det tilbake. Ellers så er dette bare ett helt ekstremt tilfelle! Skulle nesten tro at den øverste delen er iferd med å dette av! Selv om jeg ikke har noen kvittering eller noe på den, kan jeg alikevell levere den inn for å få den nye slidemekanismen? Hvor mye koste det? Bor i Nittedal, så hva er nærmeste verksted? 9246000[/snapback] Velkommen til "Gratis-N95"-klubben Fikk min også gratis Hvordan fikk du din? På en benk i parken? 9249539[/snapback] Neh, var mer på bussen Den har fått litt røff behandling, ikke på fronten, men på baksiden. Så har bestilt bakdeksel og batterideksel i "Warm Graphit" farge. Noen som vet hvordan man får byttet bakdekselet? 9249573[/snapback] Fikk å fikk du.... Da får vi bare håpe det er du som legger den igjen på bussen neste gang og at en uærlig sjel tar den med seg og benytter den som sin egen.... Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 lol feil FW verson, har noen link til den nyeste FW versonen... Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Jeg fikk en N95 idag, ja jeg fikk en! Altså helt gratis!! Beklager det, måtte bare få det ut. Men den er jo litt brukt da, mens ser ellers helt grei ut. Fikk den med 2GiB SanDisk MicroSD-kort. Har nevnt tidligere at jeg er dårlig til å legge merke til slark osv.. Okay, jeg tar det tilbake. Ellers så er dette bare ett helt ekstremt tilfelle! Skulle nesten tro at den øverste delen er iferd med å dette av! Selv om jeg ikke har noen kvittering eller noe på den, kan jeg alikevell levere den inn for å få den nye slidemekanismen? Hvor mye koste det? Bor i Nittedal, så hva er nærmeste verksted? 9246000[/snapback] Velkommen til "Gratis-N95"-klubben Fikk min også gratis Hvordan fikk du din? På en benk i parken? 9249539[/snapback] Neh, var mer på bussen Den har fått litt røff behandling, ikke på fronten, men på baksiden. Så har bestilt bakdeksel og batterideksel i "Warm Graphit" farge. Noen som vet hvordan man får byttet bakdekselet? 9249573[/snapback] Fikk å fikk du.... Da får vi bare håpe det er du som legger den igjen på bussen neste gang og at en uærlig sjel tar den med seg og benytter den som sin egen.... 9251073[/snapback] skjønner hva du mener, men på den annen side så skal det ganske mye til å finne denne personen som har mistet mobilen sin. Og leverer du den til politiet så skjer det ikke så mye nei... Selv har jeg funnet en mobil (3310 ) og leverte den til politiet. De sa "vi skal legge den i hittegods boksen, så får vi se om noen kommer som har mistet en slik mobil." Hadde jeg sett en så dyr mobil som n95 ligger på bussen så ville jeg sagt først "Har noen mistet mobilen sin?" Om ingen svarer så ville jeg ha tatt den selv. Endret 10. august 2007 av Neo6630 Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jojo ... opp til hver enkelt, men hadde jeg mistet min N95 hadde jeg satt umåtelig stor pris på at finneren gjorde et lite forsøk på å spore meg opp (noe som bør være forholdsvis enkelt.. ) og levere tilbake tlf mot en evt finnerlønn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå