RamGuy Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 noen som vet om elkjop.no også levere n95 ifra det nye partiet? Er i tilfelle der jeg kommer til å bestille. 9230435[/snapback] Det vet jeg ingen ting om, men ville holdt meg langt unna El-Kjøp. De har jo den mest tragiske kundesupporten som er. Fikk en defekt var fra dem engang, tok jo over 1måned å få byttet den. Bare ett sant lite helvete å i det hele tatt få tak i dem. Så hvis du da ender opp med en fra de første partiene, så ikke regn med noe sympati fra El-Kjøp Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 noen som vet om elkjop.no også levere n95 ifra det nye partiet? Er i tilfelle der jeg kommer til å bestille. 9230435[/snapback] Det vet jeg ingen ting om, men ville holdt meg langt unna El-Kjøp. De har jo den mest tragiske kundesupporten som er. Fikk en defekt var fra dem engang, tok jo over 1måned å få byttet den. Bare ett sant lite helvete å i det hele tatt få tak i dem. Så hvis du da ender opp med en fra de første partiene, så ikke regn med noe sympati fra El-Kjøp 9230520[/snapback] oi.. såpass. Ja da får jeg vel bestille ifra et annet sted. Hvor vil du anbefale å kjøpe ifra? Og hvordan er det med garanti osv om den skulle gå i stykker. Hvor skal jeg levere den? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Noe slark vil det da alltid være, den detter ikke fra hverandre for det da Lenke til kommentar
goodygoody Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Noen andre som har problemet med at Volum knappen har gått i stykker? 9220062[/snapback] Jepp! Jeg får ikke skrudd lyden lavere, kun høyere! Et kjipt problem siden den knappen er eneste mulighet for volumkontroll i de fleste applikasjoner, virker det som. Antar at den røyk da telefonen gikk i bakken her om dagen... Koblet til det medfølgende handsfree settet for å justere volumet derfra, men ingen knapper fungerer der nå selv om det stort sett har ligget urørt siden jeg fikk telefonen. På tide å kontakte et verksted for meg også. Begynner å hope seg opp med problemer Lenke til kommentar
TimmyTom Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) noen som vet om elkjop.no også levere n95 ifra det nye partiet? Er i tilfelle der jeg kommer til å bestille. 9230435[/snapback] Det vet jeg ingen ting om, men ville holdt meg langt unna El-Kjøp. De har jo den mest tragiske kundesupporten som er. Fikk en defekt var fra dem engang, tok jo over 1måned å få byttet den. Bare ett sant lite helvete å i det hele tatt få tak i dem. Så hvis du da ender opp med en fra de første partiene, så ikke regn med noe sympati fra El-Kjøp 9230520[/snapback] Jeg fikk min fra elkjop.no for noen uker side. Var ikke slark i den. Hadde problemer med å oppgradere FW, men fikk beskjed om å stikke innom en av butikkene, hvor de gjorde det for meg gratis!! Så kundesupport er nok like forskjellig som folk er Endret 8. august 2007 av TimmyTom Lenke til kommentar
Kjetl0vb Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Selger min N95 vist det er noe interesse. m/2gb minnekort.. U opperatør lås. Lenke til kommentar
jjjhhhsss Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Noe slark vil det da alltid være, den detter ikke fra hverandre for det da 9230999[/snapback] Nei det vet jeg også, men det er forferdelig irriterende å bruke den så lenge slarken er der. Min mening hvertfall. Det er ikke alle N95 som har slark når de er nye nei. Lenke til kommentar
Rorleggern Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Kommer det ikke ny FW snart? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Håper det, med fotoboksvarsler for GPS Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Fotoboksvarsler eller ei.. har ingenting med FW å gjøre, men med kartprogrammet. Så håper virkelig de kommer ut med en oppdatert versjon av Nokia Maps Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Fikk endelig ny N95 i dag. Tight og fin som den skal være Må si jeg er KRAFTIG imponert over GPS-en med den nye softwaren. Sitter i sofaen midt i huset, og har fullt signal fra 7 satelitter, signal: god Lastet ned gratis stemmestyring også! Behagelig stemme på hu norske dama Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Fikk endelig ny N95 i dag. Tight og fin som den skal være Må si jeg er KRAFTIG imponert over GPS-en med den nye softwaren. Sitter i sofaen midt i huset, og har fullt signal fra 7 satelitter, signal: god Lastet ned gratis stemmestyring også! Behagelig stemme på hu norske dama 9235515[/snapback] hvordan er den "nye" versjonen uten slark, kontra den første? Veldig usikker om jeg skal kjøpe nå snart, eller vente på en evt n95 ME... Kommer ann på hva slags speks det blir på den nye n95 ME. Vil ha gps Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Forskjellen på min første og denne er som natt og dag foreløpig. Ikke noe slark-antydninger, mens på den forrige var slarken så stor at den lagde lyd når jeg trykkte ned "røde"-knappen, så jeg hørte "klikk" uten at jeg hadde trykket ned knappen (ja, ble lurt til tider :!. Det var helt grusomt å bruke den, ble lei inni meg. Men den nye har fungert som en drøm hittil. Merker også stooor forskjell fra første fw jeg hadde på min forrige til den nye som jeg har på min nå Endret 8. august 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Driver og synker mobilen via bluetooth med PC Suite nå, men er det noen som vet hvordan man kan slippe å måtte godta på telefonen hele tiden? "Godta tilkoblingsanmodning fra..." Bla bla bla. Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Forskjellen på min første og denne er som natt og dag foreløpig. Ikke noe slark-antydninger, mens på den forrige var slarken så stor at den lagde lyd når jeg trykkte ned "røde"-knappen, så jeg hørte "klikk" uten at jeg hadde trykket ned knappen (ja, ble lurt til tider :!. Det var helt grusomt å bruke den, ble lei inni meg. Men den nye har fungert som en drøm hittil. Merker også stooor forskjell fra første fw jeg hadde på min forrige til den nye som jeg har på min nå 9237429[/snapback] .. og du kjøpte bare ny mobil ifra butikken nå? Da er det vel "trygt" å handle seg en ny n95 da Lenke til kommentar
jjjhhhsss Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Fikk endelig ny N95 i dag. Tight og fin som den skal være Må si jeg er KRAFTIG imponert over GPS-en med den nye softwaren. Sitter i sofaen midt i huset, og har fullt signal fra 7 satelitter, signal: god Lastet ned gratis stemmestyring også! Behagelig stemme på hu norske dama 9235515[/snapback] Hvor bestilte du din? Vil ha en slik jeg også Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Tja, blir vel gjennom Expert jeg kjøpte den Sa klart ifra at jeg ikke skulle ha en som var på lager - den skulle bestilles Bare i tilfelle de skulle ha noen fra det første partiet liggende. Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Tja, blir vel gjennom Expert jeg kjøpte den Sa klart ifra at jeg ikke skulle ha en som var på lager - den skulle bestilles Bare i tilfelle de skulle ha noen fra det første partiet liggende. 9238181[/snapback] Høres lurt ut. Skal gjøre det jeg også i tilfelle, om jeg ikke kjøper den på elkjop.no Kan jo forsåvidt bestille en hos den lokale elkjøp butikken... Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Skulle gjerne vite hvordan en får gratis stemmestyring til GPSen også. Btw, er det noe som helst slark på høyresiden av mobilen når den er lukket(dvs ca 1 mm med slark)? Min telefon kom fra det første partiet, og jeg har litt slark og en reset ca en gang i uka. Er det det i det heletatt så stor forskjell på det nye partiet at vi som har telefoner fra det første partiet bør klage, eventuellt sende telefonene på service? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Er sliden plagsom er det bare å ta en tur innom et Nokia verksted, så fikser de det gratis For å få stemmestyring: Maps > Velg > Innstillinger > Generelt > Så velger du norsk stemmestyring, og da skal det komme opp et valg om du vil laste ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå