goodygoody Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Åjaa, kanskje det er det de mener med silver ja. Virket ganske rart at Lefdal selger silver, da det skulle være en "ekstra-ediotion" som ikke ble laget så mange av(?). Jepp, stusset litt på det gitt. Men synes nå den ser ganske Plum ut ved nærmere ettersyn. Dumt å kalle den Sølv for kundene sin del... Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Må bare innrømme at jeg ikke har prøvd å skru fra hverandre telefon min. Virker ikke som om det er til å ta av. Lenke til kommentar
flippant Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Det blir mer og mer fart i denne tråden jo nærmere man kommer tilgjengelighet; litt som barn på juleaften. Deilig å være spent, er det ikke? Lenke til kommentar
goodygoody Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Det blir mer og mer fart i denne tråden jo nærmere man kommer tilgjengelighet; litt som barn på juleaften. Deilig å være spent, er det ikke? Synes det er et sant hælvete Lenke til kommentar
iCar Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Engadget har også fått kloa i en N95 http://www.engadget.com/2007/04/11/hands-o...-the-nokia-n95/ Lenke til kommentar
SnS Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Det blir mer og mer fart i denne tråden jo nærmere man kommer tilgjengelighet; litt som barn på juleaften. Deilig å være spent, er det ikke? 8362985[/snapback] Heeeei Det er jo faktisk julaften. Ikke kom her nok en gang og si meg at ikke nissen fins! Ok :!: Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Det blir mer og mer fart i denne tråden jo nærmere man kommer tilgjengelighet; litt som barn på juleaften. Deilig å være spent, er det ikke? 8362985[/snapback] Ahh, nervepirrende og litt irritert/sjalu på de som har den Tok skikkelig av nå når vi fikk vite at Poizon og Smile123 har fått fatt i en, and more to come! Lenke til kommentar
stue Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Kult du tok bilder sammen med n73. Sikkert mange her inne som har akkurat den telefonen, og skal gå videre til N95. Ser ut som skjermen er en del større. Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Ta en titt her: http://www.sandisk.com/Compatibility/Devic...-Nokia-N95.aspx Nå leter jeg etter noen nettbutikker som har det på lager Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Synes også N95 virker endel større enn jeg trodde... Ikke at den er stor, men "alle" sa den var mindre enn N80, og det synes jeg ikke den virker. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Den er ikke like klumpete som N80. Jeg er veldig fornøyd med størrelsen. Lenke til kommentar
akseln Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Ta en titt her: http://www.sandisk.com/Compatibility/Devic...-Nokia-N95.aspx Nå leter jeg etter noen nettbutikker som har det på lager 8363544[/snapback] Det er jo helt topp hvis dette stemmer. Med SDHC støtte ligger jo også veien åpen for kort på 8GB og mer. Lenke til kommentar
miki_4000 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Er dette bekreftet av Nokia? Noen som har funnet kortet i norske nettbutikker? m Endret 12. april 2007 av miki_4000 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 "Nemesis (computing), a computer operating system". Evt. noe av det andre som står her: http://en.wikipedia.org/wiki/Nemesis Lenke til kommentar
THacker Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Fikk litt sperrer for n95 jeg asså pga gps løsningen... finnes det egentlitg noen alternativ? Dette blir vel som å banne i kjerka.. men allikevel Endret 12. april 2007 av THacker Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Vi har fått bekreftet dato på Nokia N95. Denne er bekreftet inn på lager hos leverandøren vår 18. april, så skal de sende telefonene til oss noe som bruker å ta 1-3 dager. I den forbindelse har vi på nettsiden vår satt 21. april som bekreftet dato. Er vi heldige har vi telefonen på lager allerede den 19. april, uten at vi kan garantere dette. Vedr. et tidligere parti som ikke dukket opp så beklager vi dette på det sterkeste, vi trodde og håpte at Nokia skulle sende ut et lite parti siden dette har blitt gjort tidligere på populære modeller. Da er det med andre ord ikke lenge til levering Stay tuned Kenneth Solsvik Mobilansvarlig Elprice.no Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Til dere som har fått den, kan dere ikke teste litt gps og fortelle litt om den? Er den kjapp/treg? Skuffende? Overrasket? Er det liksom en blå linje fra adresse1 til adresse2? Hvordan er telefonen ellers? Kjapp? Trege menyer? Hvordan er musikknappene? Fortell alt! Lenke til kommentar
THacker Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Er det liksom en blå linje fra adresse1 til adresse2? 8365222[/snapback] ...veldig spent på hvordan den gratis delen fungerer. Vi trenger litt inpit her folkens! Lenke til kommentar
goodygoody Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Og ventetiden fra man knipser et bilde til man kan ta et nytt, er den irriterende lang eller akseptabel? Har hørt flere forskjellige meninger om den ventetiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå