Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Googlet litt på N95 ME, og det er visst mulig å Pre-Ordre den fra noen nettsider.

De fleste nederlandske ser det ut til.

 

Det må vell bety at den ikke er så alt for langt unna?

Men nå kan det fort ta ett halvt år før vi får den til Norge riktignok..

 

De fleste sider på nettet sier at den skal ha GPS.

Så da blir det 8GB + GPS. Høres dyrt ut :p

Lenke til kommentar
Googlet litt på N95 ME, og det er visst mulig å Pre-Ordre den fra noen nettsider.

De fleste nederlandske ser det ut til.

 

Det må vell bety at den ikke er så alt for langt unna?

Men nå kan det fort ta ett halvt år før vi får den til Norge riktignok..

 

De fleste sider på nettet sier at den skal ha GPS.

Så da blir det 8GB + GPS. Høres dyrt ut :p

9216099[/snapback]

 

 

grøss høres for mye ut for min lommebok...

Lenke til kommentar
Googlet litt på N95 ME, og det er visst mulig å Pre-Ordre den fra noen nettsider.

De fleste nederlandske ser det ut til.

 

Det må vell bety at den ikke er så alt for langt unna?

Men nå kan det fort ta ett halvt år før vi får den til Norge riktignok..

 

De fleste sider på nettet sier at den skal ha GPS.

Så da blir det 8GB + GPS. Høres dyrt ut :p

9216099[/snapback]

 

 

grøss høres for mye ut for min lommebok...

9216102[/snapback]

 

Ja, trolig for min også :dontgetit:

Lenke til kommentar

Årets tre siste måneder.. Hmm, vi er i August.. Oktober - November - Desember..

Kommer den i oktober så er det jo ikke så ille strengt tatt, ser jo ikke ut som noen MicroSDHC minnekort er på plass innen da uansett..

 

Er bare spendt på prisen, om de fleste norske nettbutikkene kunne hivi ut noen pre-order muligheter på telefonen, sånn at jeg kunne se hvor mye den trolig vil koste så hadde det vært supert. Koster den ikke noe mer enn dagens N95 er den aktuell, koster den plutselig 1000lappen mer, så kan den bare glemmes.

Lenke til kommentar
Årets tre siste måneder.. Hmm, vi er i August.. Oktober - November - Desember..

Kommer den i oktober så er det jo ikke så ille strengt tatt, ser jo ikke ut som noen MicroSDHC minnekort er på plass innen da uansett..

 

Er bare spendt på prisen, om de fleste norske nettbutikkene kunne hivi ut noen pre-order muligheter på telefonen, sånn at jeg kunne se hvor mye den trolig vil koste så hadde det vært supert. Koster den ikke noe mer enn dagens N95 er den aktuell, koster den plutselig 1000lappen mer, så kan den bare glemmes.

9216174[/snapback]

 

 

henger meg på den avgjørelsen der.

Lenke til kommentar

Syntes egentlig ikke telefonen passet så godt i svart.

De bildene jeg har sett så blir det litt for mye svart på den, blir veldig matt.

Er jo nesten 100% svart, hadde vært litt mer fancy med noen effekter eller noe.

 

Jeg liker veldig godt svart, men å ha hele telefonen i kun svart passer bare ikke, hvert fall ikke på N95.

 

Men det er bare inntrykket jeg har fått fra disse bildene, som sikkert ikke er ekte engang

Lenke til kommentar

interressant:

 

We don’t know what to make of this, but Maximus over at Just Another Mobile Phone Blog has spotted the rumored 8GB Nokia N95 for sale. Well, actually, with an availability date listed as December 1, 2007, this is more of a pre-sale - for just a cent south of a Grand ($1,000). We’re confused as to what this all means. Does Popular Electronics have some insider information on an impending release of the near-mystical 8GB edition Nokia N95? Are they just trying to cash in on rumor and speculation? Again, we just don’t know. We’ve never heard of the vendor either, which casts further doubt on the whole situation.

 

hentet fra: http://www.intomobile.com/2007/07/19/nokia...ow-on-sale.html

Endret av Neo6630
Lenke til kommentar
La oss håpe det bare er tull, desember er litt sent :(

Samt 1000$?? Det må da være en dårlig spøk, da må den hvert fall ha både 8GB og GPS!

9216210[/snapback]

 

ja det er søren meg mye penger... Og da kommer den helt sikkert til å koste en del mer her i Norge.

 

Men må nesten være noe i det siden en nettside faktisk tar imot bestillinger på denne versjonen.

Lenke til kommentar
La oss håpe det bare er tull, desember er litt sent :(

Samt 1000$?? Det må da være en dårlig spøk, da må den hvert fall ha både 8GB og GPS!

9216210[/snapback]

 

ja det er søren meg mye penger... Og da kommer den helt sikkert til å koste en del mer her i Norge.

 

Men må nesten være noe i det siden en nettside faktisk tar imot bestillinger på denne versjonen.

9216226[/snapback]

 

Ja, men siden det nesten er den eneste som tilbyr pre-order av telefonen, så kan vi vell håpe at den er temmelig "overpriced"?

Lenke til kommentar
La oss håpe det bare er tull, desember er litt sent :(

Samt 1000$?? Det må da være en dårlig spøk, da må den hvert fall ha både 8GB og GPS!

9216210[/snapback]

 

ja det er søren meg mye penger... Og da kommer den helt sikkert til å koste en del mer her i Norge.

 

Men må nesten være noe i det siden en nettside faktisk tar imot bestillinger på denne versjonen.

9216226[/snapback]

 

Ja, men siden det nesten er den eneste som tilbyr pre-order av telefonen, så kan vi vell håpe at den er temmelig "overpriced"?

9216274[/snapback]

 

ja la oss håpe det, for en prislapp på rundt 8000kr er vel mye for en mobil. :nei:

Lenke til kommentar
fant siden der man kan forhåndsbestille den ifra:

 

http://www.popularelect.com/product_info.p...products_id=648

9216319[/snapback]

 

De reklamerer med at den har GPS.. Så da har den vell det, ellers så har de dummet seg ganske bra ut. Tenk på alle de rasende kundene hvis de ender opp uten GPS..

 

Men jeg tar fremdeles denne siden med en klype salt.

Hvorfor skulle de ha fått informasjon, og ingen andre?

Da hadde vi vell også sett andre nettsider tilbudt Pre-Order muligheter osv..

 

Og prislappen på $999.99 virker litt, tja.. Latterlig.

Vil tro at vi vil se andre sider med langt lavere prislapp enn det før den er i salg hvert fall, tror de bare prøve å håve inn penger. I og med at de er den eneste som tilbyr den enda, så kan de sikkert på en god del mer cash for den, fra desperate kjøpere..

 

Håper ikke den vil koste mer enn toppen 6500 her til lands når den engang måtte komme. Da må den selvfølgelig ha GPS. Hvis ikke så burde den ikke koste noe særlig mer enn hva dagens N95 gjør.

 

Vi må også huske, at hvis den ikke kommer før i Desember, så vil vell trolig prislappen på dagens N95 ha falt ørlite. Og hvis du da får dagens til 5000, ville ME utgaven være latterlig priset hvis den koster noe særlig over 6000

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...