Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Føles det ikke litt som å komme hjem?

 

Som å ønske en god gammel venn inn i varmen igjen?

 

Som om livet plutselig har mening igjen?

9199490[/snapback]

Ikke fullt så ekstremt kanskje :)

 

Min EL71 har tjent meg i over ett år nå og jeg liker den fortsatt, men nå følte jeg det var på tide med noe nytt, og ikke minst mer avansert.

 

Min SXG75 tjener fortsatt som trofast vekkerklokke :!:

Lenke til kommentar
Du må forandre produktkode.. Forklaringen på hvordan skal stå noen sider bak i denne tråden.

9211625[/snapback]

 

Har lest bakover i tråden uten å bli særlig klokere. Hva er Nss? Ka noen være behjelpelig med å forklare meg steg for steg hvordan jeg går fram for å endre produktkoden, og til hvilken produktkode jeg skal endre?

Lenke til kommentar

Når det gjelder slidern på N95. Var det ikke snakk om at det skulle komme en ny pulje med N95 som hadde en ny slide-teknologi eller hva jeg skal kalle det. Som ikke hadde slark?

 

Hvor lenge må en vente med å bestille, for å være sikker på at man får en av disse med ny slide? Kan man eventuelt bestille en uten denne nye sliden, for å så sende den inn å få sliden byttet gratis?

Lenke til kommentar
Når det gjelder slidern på N95. Var det ikke snakk om at det skulle komme en ny pulje med N95 som hadde en ny slide-teknologi eller hva jeg skal kalle det. Som ikke hadde slark?

 

Hvor lenge må en vente med å bestille, for å være sikker på at man får en av disse med ny slide? Kan man eventuelt bestille en uten denne nye sliden, for å så sende den inn å få sliden byttet gratis?

9212849[/snapback]

 

Jeg fikk fikset min nå i uka som var. Og den har null slakk nå.

Der byttet de front dekslet og slider mekanismen. Telefonen er perfekt nå.. :)

Lenke til kommentar

Har hatt min n95 et par måneder nå men har opplevd til stadig at den plutselig bare blir svart så slå¨r den seg på igjen. spesielt når jeg er på wlan så slår den av så på igjen. Ørehøytaler på mobilen er også litt skurrete syns jeg. er dette vanlig? har fw 12.0.0.13 et eller annet. burde jeg sendt den inn?

Lenke til kommentar
Når det gjelder slidern på N95. Var det ikke snakk om at det skulle komme en ny pulje med N95 som hadde en ny slide-teknologi eller hva jeg skal kalle det. Som ikke hadde slark?

 

Hvor lenge må en vente med å bestille, for å være sikker på at man får en av disse med ny slide? Kan man eventuelt bestille en uten denne nye sliden, for å så sende den inn å få sliden byttet gratis?

9212849[/snapback]

Har ikke hørt om en ny slide-teknologi, men de telefonene som kom fra 2. partiet og utover har en forbedret slide-mekanisme. De som kjøpte fra 1. partiet kan få fikset sin slide ved å kontakte sitt lokale Telenor-verksted eller hva det heter.

Lenke til kommentar
Når det gjelder slidern på N95. Var det ikke snakk om at det skulle komme en ny pulje med N95 som hadde en ny slide-teknologi eller hva jeg skal kalle det. Som ikke hadde slark?

 

Hvor lenge må en vente med å bestille, for å være sikker på at man får en av disse med ny slide? Kan man eventuelt bestille en uten denne nye sliden, for å så sende den inn å få sliden byttet gratis?

9212849[/snapback]

Har ikke hørt om en ny slide-teknologi, men de telefonene som kom fra 2. partiet og utover har en forbedret slide-mekanisme. De som kjøpte fra 1. partiet kan få fikset sin slide ved å kontakte sitt lokale Telenor-verksted eller hva det heter.

9214412[/snapback]

 

 

så om man snart kjøper seg en n95 så vil den ha den nye og forbedrede slidemekanismen?

 

Skal snart kjøpe meg en n95 og hadde vært fint å hvite om den svakheten med sliden er fikset.

Lenke til kommentar
Nå ble jeg brått usikker på om jeg vil vente på en svart ME av N95 eller ikke :hmm:

9215924[/snapback]

 

 

kommer jo litt an på om man trenger gps eller ikke og om man foretrekker musikk fremfor navigasjon ;)

 

Jeg for min del vet heller ikke :p

9215958[/snapback]

 

Spørsmålet er jo bare når den kommer. Og hvorvidt den i det hele tatt gjør det.

 

For min del er GPS en veldig overfladisk ting, noe jeg aldri ville benyttet meg av til vanlig. Måtte bli for pure fun, men det er klart. Man vet aldri, hvis jeg først hadde hatt en GPS på mobilen, så kan det jo godt hende jeg hadde begynt å benyttet meg mye av den.

 

Lurer felt på om denne ME utgaven kommer med støtte for minnekort eller ei.

Hender for at slikt droppes når det følger med 8GB, men jeg vil helst hatt minnekort støtte uansett. Det er alltid utrolig praktisk, samt da kan en jo sitte med totalt 10-14GB, og det har jeg overhode ikke noe imot :D

 

Prisen er jo også en viktig ting. Den kan da umulig koste noe mer enn originalen, i og med at GPS'en er borte. Hvis den faktisk er det da.

Greit nok at den har 8GB, men når GPS'en er borte, så oppveier det for de 8GB'ene.

Burde hvert fall ikke koste mer enn originalen. Toppen like mye.

 

Er spendt på om det kanskje er noen andre små forskjeller.

Nytt og forbedret batteri kanskje, eller noe.

 

Hvis den faktisk blir kliss lik dagens N95, bare GPS'en er byttet ut med 8GB minne.

Så er det en tøff avgjørelse om hvem jeg egentlig vil ha.

Om det er noen andre små forbedringer i ME utgaven, så går jeg nok for den.

 

Men så var det bare om den kommer, og eventuelt når da

Lenke til kommentar

Om du har lyst å få utnytte mobilens potensiale mens den fortsatt er king-of-the-hill ville jeg kjøpt dagens utgave av N95.

 

Husker da jeg i september så mobilen ble annonsert, og at den skulle komme ut rundt januar. De månedene med venting er EKSTREMT pinefulle, så det orker jeg ikke igjen.

 

Kjøp det som finnes på markedet med mindre en oppgradering er <1mnd unna markedet er mitt mott når det gjelder elektroniske duppedingser :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...