Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lite amatørspørsmål, men here goes:

 

Åssen er det man får benytta seg av 3g-funksjonen egentlig? Har nå prøvd alle mulige varianter for å få opp web-sider på telefonen, men eneste jeg får beskjed om er at pakkedata ikke er tilgjengelig....

 

Har ikke hatt annet enn vanlig wap-tilgang tidligere, så er derfor litt grønn på dette. Har lest manualer og søkt på nett, men blir liksom ikke noe klokere.

 

Ellers er ihvertfall jeg kjempefornøyd med telefonen  :thumbup:

9183071[/snapback]

3G funka litt dårlig i går, har ingen problemer med det i dag. Bare å velge operatøren din når du skal velge nettverk, for min del funker både Telenor og Telenor Internett.

Lenke til kommentar
Til dere som gikk fra N80 til N95, er dere fornøyde? Jeg gikk fra N80 til E65, men savner og angrer for jeg kvittet meg med min N80, så vurderer skaffe meg en N95 etter 3 uker med E65 ;)

9184957[/snapback]

 

Jeg er storfornøyd. N95 er en "oppgradering" av N80 i mine øyne.

Det er riktignok noen småting av bagatellmessig art:

 

- N80 er mer behagelig å skrive melding med

- Noen taster er litt keitete plasset i forhold til N80. Skal man f.eks bruke rediger tasten, må man på et klossete vis flytte fingrene rundtom...men, det funker forsåvidt ;)

- Dårligere oppløsning på skjermen. Merket det med en gang jeg slo på telefonen, men nå etterhvert ser jeg ikke noe til det.

- noen småting til som jeg ikke kommer på i farten, men dette er som sagt, bare bagateller egentlig.

 

Det er jo selvfølgelig plusser i forhold til N80 også:

 

+ Større skjerm

+ Raskere, selv om den på enkelte steder henger litt igjen (som f.eks. når man skal åpne meldingsmenyen)

+ GPS :thumbup:

+ Vekkeklokka er forbedret

+ pop porten er endelig forsvunnet til fordel for en "usb" port

+ bedre batterikapasitet

+ også noen andre ting jeg ikke kommer på nå ;)

 

 

Var du fornøyd med N80, og ønsker en oppgradering av denne, er jeg ikke i tvil om at N95 er den du må gå for....jeg er ihvertfall fornøyd med "oppgraderingen"...løp og kjøp ;)

Lenke til kommentar
Leverte inn min telefon til verksted idag. Er meget spent på å se hvordan den blir i slideren. De skal blandt annet fikse høyttaleren, antenne problemet og slider slakk.. Håper på å få telefonen igjen i morgen :)

9188252[/snapback]

 

 

Hvordan funker dette? Kan man bare levere telefonen inn på et nokia verksted? Eller må man ta kontakt med stedet man kjøpte telefonen?

 

Noen kostnad?

Lenke til kommentar
Til dere som gikk fra N80 til N95, er dere fornøyde? Jeg gikk fra N80 til E65, men savner og angrer for jeg kvittet meg med min N80, så vurderer skaffe meg en N95 etter 3 uker med E65 ;)

9184957[/snapback]

.....

 

+ Større skjerm

+ Raskere, selv om den på enkelte steder henger litt igjen (som f.eks. når man skal åpne meldingsmenyen)

+ GPS :thumbup:

+ Vekkeklokka er forbedret

+ pop porten er endelig forsvunnet til fordel for en "usb" port

+ bedre batterikapasitet

+ også noen andre ting jeg ikke kommer på nå ;)

9188090[/snapback]

Er ikke den "tregheten" når du trykker på "Meldinger" der på grunn av at den skal vente å se om du vil låse tastelås eller om du vil inn på "Meldinger"? :tease:

Lenke til kommentar
Jeg er del av N95-klubben nå.

Min første ikke-Siemens siden 1999 :)

9198880[/snapback]

 

Føles det ikke litt som å komme hjem?

 

Som å ønske en god gammel venn inn i varmen igjen?

 

Som om livet plutselig har mening igjen?

 

He he...følelser jeg fikk da jeg gikk fra Samsung D500 og Qtek 8310 til en Nokia N80 og nå N95.

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...