rontonic Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Kjøpte min idag. Skal hente den på Tirsdag... Gleder meg! Skal bli deilig å bytte ut min slarkete N80. 9161996[/snapback] Ikke bli overrasket om denne er verre. Min N95 er mye mer slarkete enn min N80. Forresten funker ikke mms lenger etter Firmwareoppgradering, og GPS er ikke noe raskere her gitt.. Må Agps brukes for at man skal oppleve den som raskere? Lenke til kommentar
akseln Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Folkens, hvor lenge må denne telefonen egentlig lades før den kan brukes første gang? Mente jeg fikk beskjed om 12 timer når jeg kjøpte den, men etter å ha stått i 55 minutter hørte jeg et pip fra telefonen om at den var ferdiglada..... Blir sikkert mange spørsmål fra min side etterhvert, men dere får leve med det 9172003[/snapback] Mener at kravet om lang førstegangslading ikke lenger gjelder ved dagens batteriteknologi (Lithium Ion). Batteriene skal heller ikke ta skade av "kladdlading", men blir likevel noe dårligere over tid. Lenke til kommentar
akseln Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Forresten funker ikke mms lenger etter Firmwareoppgradering, og GPS er ikke noe raskere her gitt.. Må Agps brukes for at man skal oppleve den som raskere? 9172495[/snapback] Da tror jeg du bør flashe mobilen på nytt. MMS skal fungere og GPS skal være mye raskere også uten agps. På min var agps slått på som default... Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Da tror jeg du bør flashe mobilen på nytt. MMS skal fungere og GPS skal være mye raskere også uten agps. På min var agps slått på som default... 9172706[/snapback] Leverte den inn på service i dag, prøver å få de til å fikse slarket som gjør meg gal også. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Folkens, hvor lenge må denne telefonen egentlig lades før den kan brukes første gang? Mente jeg fikk beskjed om 12 timer når jeg kjøpte den, men etter å ha stått i 55 minutter hørte jeg et pip fra telefonen om at den var ferdiglada..... Blir sikkert mange spørsmål fra min side etterhvert, men dere får leve med det 9172003[/snapback] Telefornen er ferdiglatet når den gir beskjed om det.. Da er det bare å sette i gang å bruke telfonen. Men batteriet må iallefall lades 5-6 ganger før det oppnår skikkelig kapasitet... Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Etter oppgradering til ny FW ser jeg nå at 3G symbolet endrer seg til 3.5G når jeg wap-er hjemme. Forsøkte å teste hastigheten via pc-en, men får bare følgende oppkoplingshastigheter:- Bluetooth: 115K - USB: 460K Begrensningene ser ut til å ligge i modemdriverne. Får faktisk koplet meg opp på 460K via USB selv om jeg bor på landet.... 9159892[/snapback] Du kan endre hastigheten på bluetooth modemet til 460k også. Ser her hos meg at en kan velge 921k også, men vet ikke om det fungerer i praksis. Husk at disse hastighetene kun gjelder mellom pc og telefonen. Endret 30. juli 2007 av Spectre Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Merker som en del andre at den har blitt tregere med v12. Verken oppstarten eller krasj merker jeg noen problemer med, men responsen er helt herpa. Følgende ting har blitt tregere på min: Åpne menyen, åpne telefonlista, åpne meldinger, og generelt alt som innebærer mye bruk av tastene. Opplever minst 3 ganger pr. melding jeg skriver at den ikke får med seg tastetrykk, selv om knappen trykkes helt ned. Det skal riktignok nevnes at jeg trykker litt fort på tastene, men dette har aldri vært et problem før. Dette er helt utrolig irriterende og jeg skulle ønske jeg aldri la inn v12. Er det mulig å nedgradere til v11 uten mye utstyr? Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hjelp! jeg har problemer med å sende meldinger :S Jeg skriver inn meldingen og sender den, men så kommer det opp Unable to send Så trykker jeg på detaljer hvor det står at jeg må sjekke network services :S Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hjelp! jeg har problemer med å sende meldinger :S Jeg skriver inn meldingen og sender den, men så kommer det opp Unable to send Så trykker jeg på detaljer hvor det står at jeg må sjekke network services :S 9179164[/snapback] restart mobilen. Pleier som regel å funke for meg, om sms funksjonen har fungert før. Er det sms eller mms du har vanskeligheter med å sende? Om det er mms så ring gratis 09000. Da får du trinn for trinn anvisninger på hva du skal gjøre. Restart mobilen etter de nye innstillingene som kommer på sms. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Merker som en del andre at den har blitt tregere med v12. Verken oppstarten eller krasj merker jeg noen problemer med, men responsen er helt herpa. Følgende ting har blitt tregere på min: Åpne menyen, åpne telefonlista, åpne meldinger, og generelt alt som innebærer mye bruk av tastene. Opplever minst 3 ganger pr. melding jeg skriver at den ikke får med seg tastetrykk, selv om knappen trykkes helt ned. Det skal riktignok nevnes at jeg trykker litt fort på tastene, men dette har aldri vært et problem før. Dette er helt utrolig irriterende og jeg skulle ønske jeg aldri la inn v12. Er det mulig å nedgradere til v11 uten mye utstyr? 9178082[/snapback] Prøv å formater telefonen på nytt. *#7370# Bør hjelpe på. Lenke til kommentar
Rorleggern Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hjelp! jeg har problemer med å sende meldinger :S Jeg skriver inn meldingen og sender den, men så kommer det opp Unable to send Så trykker jeg på detaljer hvor det står at jeg må sjekke network services :S 9179164[/snapback] restart mobilen. Pleier som regel å funke for meg, om sms funksjonen har fungert før. Er det sms eller mms du har vanskeligheter med å sende? Om det er mms så ring gratis 09000. Da får du trinn for trinn anvisninger på hva du skal gjøre. Restart mobilen etter de nye innstillingene som kommer på sms. 9180175[/snapback] Det er ikke gratis å ringe til 09000.. Det koster 80 øre min, Med nettbaserte koster det 5kr min Lenke til kommentar
anti Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Følgende ting har blitt tregere på min: Åpne menyen, åpne telefonlista, åpne meldinger, og generelt alt som innebærer mye bruk av tastene.Opplever minst 3 ganger pr. melding jeg skriver at den ikke får med seg tastetrykk, selv om knappen trykkes helt ned. Det skal riktignok nevnes at jeg trykker litt fort på tastene, men dette har aldri vært et problem før. Dette er helt utrolig irriterende og jeg skulle ønske jeg aldri la inn v12. Er det mulig å nedgradere til v11 uten mye utstyr? 9178082[/snapback] Problemet med at knappene ikke reagerer skikkelig har jeg også fått Skjedde aldri med forrige fw versjon. Lenke til kommentar
joackim Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Samme har skjedd med meg og, må trykke opptil flere ganger på knappene for at den skal registere den. Dette skjedde ikke på forrige fw. Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hjelp! jeg har problemer med å sende meldinger :S Jeg skriver inn meldingen og sender den, men så kommer det opp Unable to send Så trykker jeg på detaljer hvor det står at jeg må sjekke network services :S 9179164[/snapback] restart mobilen. Pleier som regel å funke for meg, om sms funksjonen har fungert før. Er det sms eller mms du har vanskeligheter med å sende? Om det er mms så ring gratis 09000. Da får du trinn for trinn anvisninger på hva du skal gjøre. Restart mobilen etter de nye innstillingene som kommer på sms. 9180175[/snapback] Det er ikke gratis å ringe til 09000.. Det koster 80 øre min, Med nettbaserte koster det 5kr min 9180850[/snapback] ja du har rett i det, men du trenger ikke å holde linja i mer enn 1 minutt for å hvite hva du skal gjøre så er jo ikke det dyreste du gjør. Oppsettet du får er gratis. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 NR. feil... jeg har feil på en kontakt i min mobil.. altså; jeg har lagret en venn til min telefon, men vær gang personen sender sms så får jeg ikke navnet opp... bare nr. til personen.. og jeg har dobbelt skjekka at jeg har lagt til riktig nr. men funker ikke.. hva er feil? Lenke til kommentar
namla Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Mulig at nummeret til vennen din er lagret to forskjellige plasser i kontakter. Da kan du få en slik feil. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Og? hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 hvordan? Du sjekker om personen er ført opp dobbelt i kontaktlisten.. Slett de oppføringen som er overflødig. Lenke til kommentar
KjetilS Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Lite amatørspørsmål, men here goes: Åssen er det man får benytta seg av 3g-funksjonen egentlig? Har nå prøvd alle mulige varianter for å få opp web-sider på telefonen, men eneste jeg får beskjed om er at pakkedata ikke er tilgjengelig.... Har ikke hatt annet enn vanlig wap-tilgang tidligere, så er derfor litt grønn på dette. Har lest manualer og søkt på nett, men blir liksom ikke noe klokere. Ellers er ihvertfall jeg kjempefornøyd med telefonen Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Prøv å formater telefonen på nytt.*#7370# Bør hjelpe på. 9180504[/snapback] Det fiksa responsproblemet, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå