Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!

2bb1

Anbefalte innlegg

Etter oppgradering til ny FW ser jeg nå at 3G symbolet endrer seg til 3.5G når jeg wap-er hjemme. Forsøkte å teste hastigheten via pc-en, men får bare følgende oppkoplingshastigheter:

- Bluetooth: 115K

- USB: 460K

Begrensningene ser ut til å ligge i modemdriverne. Får faktisk koplet meg opp på 460K via USB selv om jeg bor på landet....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter at jeg innstalerte ny fw er tlf avogtil veldig treg under oppstart ofte flere minutter.

Jeg synes og at den kresjer oftere er det noen som har et tips hmm.gif

9154499[/snapback]

Jepp. Den har blitt tregere etter oppdatering av firmware v.12. Var raskere før ja :dontgetit:

9159886[/snapback]

Mja... tregere under oppstart kan jeg ikke si den har blitt.

Min telefonn har krasjet noen ganger, spesielt ved bruk av Sportstracker og musikk og kamera. Har mistanke til at det er Sportstracker som gjør det.

Lenke til kommentar
Etter at jeg innstalerte ny fw er tlf avogtil veldig treg under oppstart ofte flere minutter.

9154499[/snapback]

Jeg synes faktisk tlf er raskere etter FW12. Selve oppstarten er den samme som før. Men ser jeg på tiden den tok før,for å gå inn i galerie, og inn i galerie n. Er faktisk den raskere nå. Mp3 spilleren er raskere,og den oppdatere sangene raskere en før. Pluss at GPS er myyye raskere da. :)

Sum sumaru, FW12 er rask på min tlf. Og er ikke alene om å synes det tenker jeg :)

Lenke til kommentar

9154499[/snapback]

Jepp. Den har blitt tregere etter oppdatering av firmware v.12. Var raskere før ja :dontgetit:

9159886[/snapback]

Mja... tregere under oppstart kan jeg ikke si den har blitt.

Min telefonn har krasjet noen ganger, spesielt ved bruk av Sportstracker og musikk og kamera. Har mistanke til at det er Sportstracker som gjør det.

9160021[/snapback]

Sportstracker er jo et krevende program da. Jeg bruker det hver gang jeg krever, og jeg kan ikke gjøre noe mer enn å høre på musikk samtidlig...!

Lenke til kommentar
Etter oppgradering til ny FW ser jeg nå at 3G symbolet endrer seg til 3.5G når jeg wap-er hjemme. Forsøkte å teste hastigheten via pc-en, men får bare følgende oppkoplingshastigheter:

- Bluetooth: 115K

- USB: 460K

Begrensningene ser ut til å ligge i modemdriverne. Får faktisk koplet meg opp på 460K via USB selv om jeg bor på landet....

9159892[/snapback]

er det kommet ny? jeg har v12 et eller annet

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZN4x0cEi

Problemet er at telefonen krasjer flere ganger om dagen og at jeg må vente flere minuter for at den skal starte ofte må jeg ut med batteriet og

Lenke til kommentar
Hadde første kræsj i dag med v12. La på en samtale, og da reboota den. Men det tok ikke lenger tid enn det den brukte før, så jeg har ikke treg oppstart.

9161352[/snapback]

Det der har skjedd meg to ganger med v11. Hvor jeg da også hørte på musikk... Telefonen ringte, jeg tok samtalen, la på og da reboota den. Dette skjedde to ganger på rad på samme gåtur :p

Lenke til kommentar
Hva er problemet med at den er treig å starte opp? Er jo ikke som om at man sitter og restarter telefonen 20 ganger per dag. Unødvenig å lage noe stor sak ut av det.

9161051[/snapback]

Ikke nødvendigvis, men det hender at man ved enkelte tilfeller er påkrevd å slå mobilen helt av, f.eks. for å undersøke det beryktede klistermerke under batteriet, eller om man bare rett og slett går helt tom for strøm (noe som har skjedd meg iallefall!).

Så selv om det ikke skjer ofte er det fortsatt irriterende at det tar så lang tid å starte den opp, siden forrige FW var betydlig raskere for min del. Regner med du ikke en gang har prøvd å slå den HELT AV for så å slå den på. Bare sjekke liksom... :cool:

Lenke til kommentar

Grunnen til at telefonen er treg i oppstarten kan for noen skyldes programmer som den prøver å installere ved oppstart, men ikke klarer. Ta en titt i programbehandling og se om det er programmer der som det står "ikke installert". Slett dem.

Lenke til kommentar

Folkens, hvor lenge må denne telefonen egentlig lades før den kan brukes første gang? Mente jeg fikk beskjed om 12 timer når jeg kjøpte den, men etter å ha stått i 55 minutter hørte jeg et pip fra telefonen om at den var ferdiglada.....

Blir sikkert mange spørsmål fra min side etterhvert, men dere får leve med det :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...