Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!

2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

2 spm

1. Har vært på hytta nå. Dårlig dekning der. Med min forrige telefon, n70, hadde jeg 1-2 streker dekning. Men n95 har jeg null, zero, nada, nix. Noen som har erfaring med dårlig dekning?

2. Hvis telefonen har vært av en stund eller lignende, og jeg får en mld når jeg skrur på, så står det som regel (har iallfall gjort det før) tidspunktet for når meldingen er skrevet. Men nå står det alltid klokkeslettet vet mottak....

Lenke til kommentar

Hei! ;)

Mulig det er jeg som er helt dum, men hvordan i alle dager oppdaterer man Firmwire? Har lest flere sider opp og ned i denne posten, folk snakker om et program, men hvor får man tak i det..? Søkte litt rundt her også uten hell, og nå, etter å ha lest 80 sider spør jeg bare, så satser jeg på at noen gir meg en link eller en liten guide! :)

Takk!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZN4x0cEi

Hei er det noen som kan hjelpe meg med å slette epost kontoer som jeg har oppretta ved hjelp av veiviseren. Jeg har noen yahoo.no kontoer jeg ikke får til å virke :dontgetit: Nå har jeg to epost kontoer som ikke virker og irriterer vettet av meg

Endret av Slettet-ZN4x0cEi
Lenke til kommentar
Hei er det noen som kan hjelpe meg med å slette epost kontoer som jeg har oppretta ved hjelp av veiviseren. Jeg har noen yahoo.no kontoer jeg ikke får til å virke :dontgetit: Nå har jeg to epost kontoer som ikke virker og irriterer vettet av meg

9151691[/snapback]

I hovedbildet for meldinger trykker du på venstre funskjonsknapp (valg). Velg deretter "instillinger" - "e-post" - "postkasser". Dermed ser du alle postkassene som er lagt inn på telefonen. Velg deretter den du skal slette og trykk venstre funksjonstast igjen (valg) og deretter "slett".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZN4x0cEi

Etter at jeg innstalerte ny fw er tlf avogtil veldig treg under oppstart ofte flere minutter.

Jeg synes og at den kresjer oftere er det noen som har et tips hmm.gif

Lenke til kommentar
Etter at jeg innstalerte ny fw er tlf avogtil veldig treg under oppstart ofte flere minutter.

9154499[/snapback]

Akkurat det samme problemet har jeg.. om jeg restarter den, så kan jeg like godt legge den fra meg noen min, for den er ubrukelig... Slik var den ikke før...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZN4x0cEi

9154499[/snapback]

Akkurat det samme problemet har jeg.. om jeg restarter den, så kan jeg like godt legge den fra meg noen min, for den er ubrukelig... Slik var den ikke før...

9154621[/snapback]

:wallbash::wallbash: ser ut som vi har det samme problemet før var det ingen problem men nå er det bare tull.

Håper noen som kan hjelpe

Endret av Slettet-ZN4x0cEi
Lenke til kommentar
Hei.

2 spm

1. Har vært på hytta nå. Dårlig dekning der. Med min forrige telefon, n70, hadde jeg 1-2 streker dekning. Men n95 har jeg null, zero, nada, nix. Noen som har erfaring med dårlig dekning?

2. Hvis telefonen har vært av en stund eller lignende, og jeg får en mld når jeg skrur på, så står det som regel (har iallfall gjort det før) tidspunktet for når meldingen er skrevet. Men nå står det alltid klokkeslettet vet mottak....

9151337[/snapback]

1. Ja, jeg sliter med at telefonen er svært følsom til hvor man plasserer labbene også.. om jeg rører en finger opp i mot antenne området kan jeg miste dekningen fra full til null. Skal få dette fikset når jeg har telefonen inne på service mandag.

Lenke til kommentar
Hei.

2 spm

9151337[/snapback]

1. Ja, jeg sliter med at telefonen er svært følsom til hvor man plasserer labbene også.. om jeg rører en finger opp i mot antenne området kan jeg miste dekningen fra full til null. Skal få dette fikset når jeg har telefonen inne på service mandag.

9156852[/snapback]

Noen flere som har samme erfaring(er)?

Lenke til kommentar

9154499[/snapback]

Jepp. Den har blitt tregere etter oppdatering av firmware v.12. Var raskere før ja :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...