CaZpeR Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 En annen ting også; hva kan egentlig gå galt? Man skrur jo kun på dekselet, og hvis ikke dette sitter satt sammen utrolig merkelig, skal jo dette være kakestykke. Man slipper vel å skru på selve telefonen vil jeg tro 9103200[/snapback] Ikke dekselet til front. Der sitter jo skjermen, og der var det risiko for noen klips som kunne knekke. Såvidt jeg forstod. Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Grunnen til at vare versjon 11 er tilgjengelig for din telefon er at telefonen er låst til en operatør, og operatøren har egen programvare på telefonen.Det som må gjøres er å forandre produktkoden for å få lagt inn sise FW. Er helt normalt at skjermspareren går på når du bruker GPS, men når du bruker navigeringen så går den ikke på 9094016[/snapback] Hvordan forandrer man produktkoden da? Lenke til kommentar
LCK Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Noen som vet om en nice side med stæsj jeg kan laste ned til n95´en min? Tenker da på applications å sånn. Og hvordan oppdaterer jeg tlf min? Takk for svar Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Grunnen til at vare versjon 11 er tilgjengelig for din telefon er at telefonen er låst til en operatør, og operatøren har egen programvare på telefonen.Det som må gjøres er å forandre produktkoden for å få lagt inn sise FW. Er helt normalt at skjermspareren går på når du bruker GPS, men når du bruker navigeringen så går den ikke på 9094016[/snapback] Hvordan forandrer man produktkoden da? 9104137[/snapback] Kunne gjerne sett en liten guide eller noe i først post på hvordan man forandrer produktkoden:) Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Skal gjerne føre den inn i første-topic, men må først finne ut hvordan man skifter produktkode Lenke til kommentar
Chivas610 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 En annen ting også; hva kan egentlig gå galt? Man skrur jo kun på dekselet, og hvis ikke dette sitter satt sammen utrolig merkelig, skal jo dette være kakestykke. Man slipper vel å skru på selve telefonen vil jeg tro 9103200[/snapback] Ikke dekselet til front. Der sitter jo skjermen, og der var det risiko for noen klips som kunne knekke. Såvidt jeg forstod. 9103597[/snapback] Ok, men har ikke det nye dekselet nye klips da? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 En annen ting også; hva kan egentlig gå galt? Man skrur jo kun på dekselet, og hvis ikke dette sitter satt sammen utrolig merkelig, skal jo dette være kakestykke. Man slipper vel å skru på selve telefonen vil jeg tro 9103200[/snapback] Ikke dekselet til front. Der sitter jo skjermen, og der var det risiko for noen klips som kunne knekke. Såvidt jeg forstod. 9103597[/snapback] Ok, men har ikke det nye dekselet nye klips da? 9106043[/snapback] Jo, men om du skifter til sort, uorginalt deksel så tror jeg du er røpet allerede der når det kommer til garanti Lenke til kommentar
LCK Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 En annen ting også; hva kan egentlig gå galt? Man skrur jo kun på dekselet, og hvis ikke dette sitter satt sammen utrolig merkelig, skal jo dette være kakestykke. Man slipper vel å skru på selve telefonen vil jeg tro 9103200[/snapback] Ikke dekselet til front. Der sitter jo skjermen, og der var det risiko for noen klips som kunne knekke. Såvidt jeg forstod. 9103597[/snapback] Ok, men har ikke det nye dekselet nye klips da? 9106043[/snapback] Jo, men om du skifter til sort, uorginalt deksel så tror jeg du er røpet allerede der når det kommer til garanti 9106907[/snapback] Men,hvis telefonen blir rar kan man jo bytte tilbake før men leverer til service da Lenke til kommentar
goodygoody Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Noen som har noe mer info om kostnadsfri reparasjon av slider'n? Var en eller annen som ymtet innpå om dette tidligere, men siden har det vært stille rundt dette temaet... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Det å få fikset slideren skal ikke koste noe som helst. Tenkte jeg skulle stikke innom ett serviceverksted å få strammet opp telefonen og byttet høyttalren i den. Noen som har erfaring i hvor lang tid dette tar om man tropper opp på en butikk med verksted? Lenke til kommentar
dioX Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Times tid hvis de ikke har no annet og gjøre. Kommer helt ann på trafikken hos de enkelte verkstedene. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 jojo.. det er jo helt klart.. men bare det er slik at man har mulighet til å få igjen telefonen samme dag, eller stikke innom en dag de kan planlegge reparasjonen av telefonen. Tror jeg får sende dem en mail. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Noen som har noe mer info om kostnadsfri reparasjon av slider'n? Var en eller annen som ymtet innpå om dette tidligere, men siden har det vært stille rundt dette temaet... 9109400[/snapback] Joda, var meg det. Den nye delen skulle komme i slutten av juli/begynnelsen av august, så det er bare å ta kontakt med et serviceverksted for Nokia å høre. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Håper jeg bare får fikset den slakken snart, irriterer vettet av meg, samtidig som at skurringen i høyttaleren kommer sporadisk nå, og at antennedekningen kan variere kraftig til tider. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Har oppdaget en liten detalj ved de forskjellige temaene. Hvis temaene Nokia Nseries 1 & 2 brukes, dukker det opp en stiplet rute ved f.eks meldingskriving og når man går inn på klokka....mulig den dukker opp andre steder også. Denne skal jo ikke være der, og er heller ikke til stede på de andre temaene. Noen andre som opplever dette? 9097478[/snapback] Ingen som kan avkrefte/bekrefte dette? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 kan ikke se noen stiplet rute, bruker nokia n series 1 Lenke til kommentar
iam Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg får ikke koblet n95 til pc suiten. Vet noen hva jeg burde se over for å få det til? Har tenkt til å installere ir remote program(sis-fil). Er det mulig å sette det inn via minnekortet? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Men,hvis telefonen blir rar kan man jo bytte tilbake før men leverer til service da 9107822[/snapback] Men om du bruker Torx 6 (som skruene ser ut til å være) og skrur skruene for hardt fast så vil de merke det. Bruk Torx 6+ og ikke skru så altfor hardt til så tror jeg det skal gå greit Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Det å få fikset slideren skal ikke koste noe som helst.Tenkte jeg skulle stikke innom ett serviceverksted å få strammet opp telefonen og byttet høyttalren i den. Noen som har erfaring i hvor lang tid dette tar om man tropper opp på en butikk med verksted? 9109523[/snapback] Byttet høyttaler på min pga. skurring. Jeg fikk den igjen etter en time. Da oppgraderte de SW i samme slengen. Slideren ble ikke rørt da min tlf ikke har noe slark å snakke om. Men det kan vel ikke ta allverdens tid i tillegg vil jeg tro. Maks et par timer på hele jobben. Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Er det muligheter for at serviceverkstedet kan bytte deksel så man har alt på det rene, eller er de helt imot det? Edit: Nå aner jeg ikke noe om priser på verksted. Endret 20. juli 2007 av LNaitsirhC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå