AtotheK Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 http://www.amobil.no/artikkel/mobil-progra...til_nokia/41202 Til de som ikke har fått det med seg. Installerte nettop og det funker veldig veldig bra. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 http://www.amobil.no/artikkel/mobil-progra...til_nokia/41202 Til de som ikke har fått det med seg. Installerte nettop og det funker veldig veldig bra. 9061036[/snapback] Kan berre seie meg enig ang. denne messengeren. Genial og gratis! La forresten ut link til denne i denne tråden for nokre dagar sidan, men ein moderator var inne og sletta posten av ein eller anna merkelig grunn..... Sikkert greit at trådstarter får lagt linken inn i førstepost? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Da var det gjort Gjør jeg noe galt i å kalle det MSN Live Messenger? Er ikke sikker på forskjellen mellom Windows- og MSN-"versjonen". Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Noen andre som vil si noe om batterilevetiden til sin Nokia N95 under musikkavspilling? Endret 12. juli 2007 av torenym Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Den er akseptabel spør du meg. Holdt 4 timer på 100% volum når jeg koblet den til anlegget her om dagen, og da brukte jeg i tillegg GPS en hel del samt 1-2 timer wlan. Edit: Og der var fortsatt en del batterikapasitet igjen. Endret 12. juli 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 http://www.amobil.no/artikkel/mobil-progra...til_nokia/41202 Til de som ikke har fått det med seg. Installerte nettop og det funker veldig veldig bra. 9061036[/snapback] Takk, var på tide Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Med alt Wlan, mp3 walkman, MEN vis jeg vil ha internett lengre unna et trådløst nettverk hva gjør jeg da tenk?? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 når du ikke er innen ett trådløst nettverkt? da bruker du HSDPA, 3G, EDGE eller GPRS Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 ok, og... hvordan LP:? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 når du holder inne 0 tasten, så får du spørsmål om hvilket tilgangspunkt du vil bruke.. du kan enten søke etter trådløst nettveerk eller bruke andre tilgangspunkt.. Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Den er akseptabel spør du meg. Holdt 4 timer på 100% volum når jeg koblet den til anlegget her om dagen, og da brukte jeg i tillegg GPS en hel del samt 1-2 timer wlan. Edit: Og der var fortsatt en del batterikapasitet igjen. 9061786[/snapback] Det var jo BRA da! Lenke til kommentar
agep Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Kan nevne at jeg har slitt veldig med telefonen etter at jeg oppdateringen. Telefonen ble treig, GPS'en ble desto treigere. Programmer som ikke funket og som ikke ville la seg fjerne (vet jeg kunne installere de på nytt, men hadde ikke alle installasjonsfilene tilgjengelig), vibrering som ikke funket. Generelt mye krøll altså. Gikk til det steget at jeg sletta hele fonen samt formaterte minnekortet og oppdaterte på nytt. Nå ser det ut til at alt er som det skal! Ingen av de overnevnte problemene er tilstede (og jeg skal begynne å arkivere installasjonsfilene), og GPS'en er blitt MEGET kjapp. De fire testene jeg gjorde ga fix iløpet av 10 sekunder. Disse testene gjorde jeg på forskjellige steder, uten bruk av nettverk. Har et spørsmål Hvor pleier folk å installere programmene sine? I telefonminnet eller minnekortet. Kan installasjon på minnekortet lage sirup? Installerer alt på telefonen nå, men brukte minnekortet noe til denslags før Endret 13. juli 2007 av agep Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Alt i alt er dere fornøyde med mobilen? Noen kule program dere vet om som kanskje og ville passet på min e65? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Alt i alt er dere fornøyde med mobilen? Noen kule program dere vet om som kanskje og ville passet på min e65? 9064431[/snapback] Kjempefornøyd! Med den store skjermen til rådighet, vil jeg gjerne få anbefale teksttv til telefonen. Send NRK TTV til 1986, og last ned. Fungerer gull! Særlig på utenlandstur er dette en grei måte å følge med på norske nyheter på. Ellers er mange av programmene i første post å anbefale. Lenke til kommentar
Spartacuz Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Assisted-GPS er gull verdt! Nå fungerer tilogmed gpsen innendørs! Og etter hva jeg kan se så bruker det minimalt med båndbredde også. Heia Firmware oppgradering! (Hadde litt krøll med et par applikasjoner etter oppdateringen, men ordnet seg kjapt ved reinstallasjon). Jeg installerer alt på minnekortet normalt, for at jeg skal slippe å miste det ved firmware oppdatering. vet ikke om dette kan forårsake treghet. Noen som har funnet noe annet nytt og spennende i den nye firmwaren enn assisted-gps? Lenke til kommentar
agep Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Jeg installerer alt på minnekortet normalt, for at jeg skal slippe å miste det ved firmware oppdatering. vet ikke om dette kan forårsake treghetUnngår man ikke dette ved å kjøre en backup->backup tilbake etter oppdateringen da? Virker som man uansett må reinstallere de fleste programmene etter en update uansett (det måtte jeg, og de lå på minnekortet). Bare lurer, mulig jeg tar feil Jeg har et spørsmål til. Er det mulig å feks eksludere en mappe med bilder fra å dukke opp i galleriet? Endret 13. juli 2007 av agep Lenke til kommentar
Spartacuz Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg trodde ikke det ble tatt backup av programmer da..men det er mye mulig! Har ikke testet dette godt nok. En annen rar ting med oppgraderingen var at den satt skjermspareren til 5 sekunder (hvis ikke enda mindre). Lenke til kommentar
joackim Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Når jeg skal installere et program, så får jeg opp beskjed om at sertifikatet er utgått, er det noen som vet hvordan jeg får installert det igjen? Så har jeg andre problemer: Denne popper opp HELE tiden etter at jeg koblet til telefonen. Noen som vet hvordan jeg skal få fikset dette? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Skjedde med min også. En kjapp rs av pcen fikset problemet. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Den kom til slutt Fy faen, hva folk kan lage, se på denne N96i. Ler meg ihjel Edit: Enda en, fikk faktisk lyst på denne og N96i Sjekk her Kjøper meg en svart "housing", så får vi se. Blir jo mye fetere med black da Endret 13. juli 2007 av ramma_2pac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå