forsel Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 ingen som vet hvordan eg forandre produkt nr?? Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Musikk du snakker om nå? Min holder et stykke over 6 timer (har ikke fått testet ut max enda). 9027298[/snapback] Musikk jeg snakker om ja.. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg har oppgradert til 12.0.013, men ettersom jeg endret produktnummeret på telefonen for å oppgradere har jeg ikke lenger tilgang til norsk språk (brukte 0536062). Noen som vet hvordan man kan få norsk på telefonen, eventuelt har et annet produktnummer jeg kan legge inn i telefonen som lar meg oppgradere til 12.0.013 i "norsk versjon"? 9030705[/snapback] Scandinavia: 0536068 for Plum-versjonen Scandinavia: 0534847 for Sand-versjonen Lenke til kommentar
pappagutt Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg har oppgradert til 12.0.013, men ettersom jeg endret produktnummeret på telefonen for å oppgradere har jeg ikke lenger tilgang til norsk språk (brukte 0536062). Noen som vet hvordan man kan få norsk på telefonen, eventuelt har et annet produktnummer jeg kan legge inn i telefonen som lar meg oppgradere til 12.0.013 i "norsk versjon"? 9030705[/snapback] Scandinavia: 0536068 for Plum-versjonen Scandinavia: 0534847 for Sand-versjonen 9032283[/snapback] Der fikk jeg norsk språk igjen! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
pappagutt Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 ingen som vet hvordan eg forandre produkt nr?? 9030836[/snapback] Last ned Nemesis Service Suite. Start programmet med telefon koblet til pc. Click på Scan for new device (til høyre). Velg deretter phone info, og klikk på read. Bytt ut product code med kodene som ligger i denne tråden. Huk av enable ved siden av product code, og klikk på write. Lenke til kommentar
LeoDad Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Det finnes mange ekstraprogrammer for s60 som håndterer det du spør om, f.eks. Handy Tools. Sjekk Handango.com eller epocware.com. De koster noen få kroner, men det finner jeg rett og rimelig istedenfor å putte alt mulig av programvare på telefonen og som ikke blir brukt av alle. Glimrende gratis oppgave og påminnelser finner du via mobilløsningen til rememberthemilk.com, dog bruker den ikke den innebygde kalenderen. Smileys kan jeg ikke hjelpe deg med, det bli for meg en helt uvesentlig funksjon. Programmer til N95 finner du på denne trådens forside og ellers i tråder for symbian s60v3. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 kan noen vaså snill å svare på mine spørsmål?! hvilke film filer støtter N95 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Er det egentlig så vanskelig å gå på Nokia sin hjemmeside å finne det ut? Der står det alt. N95 kan spille: Filformat for video: mp4 (standard), 3gp (for MMS) Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Eller lese i manualen side 43: "RealPlayer støtter filer som 3GP, .MP4 eller .RM. Det betyr ikke at RealPlayer støtter alle filformater eller alle varianter av filformater." Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ja, enten lese manualen eller bare gå inn på www.nokia.no. Verre er det ikke! Beanfan94: Det er veldig enkle spørsmål du stiller som man kan finne bare å gå inn på www.nokia.no eller manualen. Og ikke si at du ikke orker, for det er bare dumt å høre på. Så neste gang du stiller spørsmål, vær så snill og les manualen eller gå inn på Nokia sin hjemmeside før du stiller. RTFM Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Må spørre igjen her,kan man ikke sette N95 opp i nettverk? for å spille av mp3 og video via nettverke? Og få det opp på tlf? Tenkte da på at man kan kobble tlf til tv,og spille av filmer på den,og rett på tv. Vet at man har Home Media Server,men de vises bare på pc da. men vil ha det sånn at man man spille av rett på tlf,for så kunne se det på tv fra mobilen Kjønner dere hva jeg mener? Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 TAKK FOR SVAR! Enden var nær før jeg gikk på grunnde! Lenke til kommentar
Kevinw Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg har allerede en Sony Ericsson med Netcom. Har fortsatt et halvt år igjen på abbonomentet. Kan jeg bare kjøpe en n95 uten abbonoment og putte sim-kortet mitt inn i nokiaen, og så funker det? Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg har allerede en Sony Ericsson med Netcom. Har fortsatt et halvt år igjen på abbonomentet. Kan jeg bare kjøpe en n95 uten abbonoment og putte sim-kortet mitt inn i nokiaen, og så funker det? Tusen takk for svar! 9039304[/snapback] Ja det skal ikke være noe problem det. Lenke til kommentar
Kevinw Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Takk! Da blir det nok en Nokia N95 på meg straks.. Lenke til kommentar
AtotheK Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Et par kjappe spørsmål; Hva er egentlig hensikten med strekkodeleseren? Og er billaderen dårligere enn laderen man bruker i stikkontakten i huset? Syns liksom aldri mobilen blir oppladet ordentlig når jeg bruker billaderen.. Lenke til kommentar
docbilbo Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Et par kjappe spørsmål; Hva er egentlig hensikten med strekkodeleseren? Og er billaderen dårligere enn laderen man bruker i stikkontakten i huset? Syns liksom aldri mobilen blir oppladet ordentlig når jeg bruker billaderen.. 9040511[/snapback] Disse strekkode leserene er visst mye mer poppis i utlandet.. brukes til masse innenfor markedføring og reklame. folk kan bare scanne inn disse spesielle strekkodene også får man opp en url eller lign Det skal ikke være noen tekniske forskjeller som utgjør kvalitetsforskjell på lading imellom org. billader og org. hjemmelader.. Ihvertfall ikke det jeg vet om mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Da har jeg oppdatert til nyeste FW. Har merket at WLAN'et er mye mer stabilt nå. Som nevnt før er GPS'en forbedret en god del. Rekker så vidt å komme inn på satelittstatus menyen, før den får fiks. Skriver forresten på mobilen nå Lenke til kommentar
Overdrive Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) BORTE! Endret 11. juli 2007 av Overdrive Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Har oppdatert og synes telefonen er tregere nå enn den var.Er det flere som har opplevd at den f.eks bruker lengere tid på å komme i gang?Synes dette var dårlige greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå