LeoNoWay Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Umulig å få den til å snakke med Exchange? 8617188[/snapback] Hei, for at den skal funke mot exchange så må du laste ned roadsynch det funker som det griner 8620745[/snapback] Yes det funka! Denne telefon kan nå bære vann og hugge ved Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 hvis jeg sier opp nå må jeg betale 375 kr(avtale utgår 2 july, har active talk) Lenke til kommentar
SuperMario Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Umulig å få den til å snakke med Exchange? 8617188[/snapback] Hei, for at den skal funke mot exchange så må du laste ned roadsynch det funker som det griner 8620745[/snapback] Yes det funka! Denne telefon kan nå bære vann og hugge ved 8621250[/snapback] Jeg får det ikke til å virke selv med roadsynch. Det er telenor som leverer meg exchange løsningen så jeg får vel ta kontakt med dem. For å få roadsych til å virke, må man da installere noe på serveren? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Hva er det denne Exchange-greia går ut på? Lenke til kommentar
kjellth2 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hei! har i heile kveld prøvt det oppsette som vises nedforbi på min nokia n95. Men det går ikkje ann å ringe, når eg trykke på ring knappen står det ringer nr men det skjer ikkje noke meir!! noken som har ein forklaring på det? Her er det som må settes opp på telefonen for at voipdiscount skal virke. Jeg refererer på engelsk, da jeg har mobilen på engelsk og orker ikke prøve å finne på norske ord, om dere skjønner.. hehe Jeg benytter www.voipdiscount.com, som gir deg gratis telefefoni til fastnr. i store deler av verden. De starter med 15dager gratis tror jeg, så må du sette inn 10euro. Med disse euroene får du 120dager med gratis ringing, samt at du kan benytte kreditten til å ringe mobil, evt. sende sms fra sidene deres. For å få konto, må du installere programmet og opprette konto via det. Dessverre kan det ikke gjøres via websiden. Tools -> Settings -> Connection -> SIP settings Options -> New SIP profile -> Use default profile Profile name: VOIP Service profiler: IETF Default access point: velg ditt WLAN Public user name: sip:[email protected] Use compression: No Registration: When needed Use security: No Proxy server: Proxy server address: sip.voipdiscount.com User name: brukernavn Password: passord Allow loose routing: Yes Transport type: UDP Port: 5060 Registrar server: Registrar server address: sip.voipdiscount.com Realm: sip.voipdiscount.com User name: brukernavn Password: passord Transport type: UDP Port: 5060 Tools -> Settings -> Connection -> Internet tel. Option -> New profile Select SIP URI: velg din sip-profil som kommer opp. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hva er det denne Exchange-greia går ut på? 8622567[/snapback] Exchange -Pixi Lenke til kommentar
contax Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hvor lenge bør N95 lades før den blir tatt i bruk første gang? Er det noen sammenheng mellom tiden mobilen ble ladet første gang - og levetiden(brukstiden) på batteriet? Kan telefonen tas i bruk før den er fulladet første gang(bruke den og lade ferdig samtidig)? Lenke til kommentar
Tobbe-Nokia Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 contax: Trur ikke det har veldig mye og si hvor lenge du lader den første gang. men det kan jo være lurt og la den stå i ladern en natt så den blir fulladet Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) det er R$%# batteri uansett man lader til det er fullt... nå må vi kvitte oss med de gamle vanene om å lade i hundreogørten timer første gang! uansett håper jeg flere sender mail til Nokia og klager på batteriet! for det er virkelig ubrukelig... Endret 16. mai 2007 av SUPERJANNE Lenke til kommentar
akseln Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Et par tips til å få lengre batterikapasitet: - Skru av 3G støtten. Som oftest holder EDGE støtten lenge til vanlig surfebruk - Pass på at MP3 spilleren ikke står og går i bakgrunnen. Mens mange andre programmer lukker når man trykker høyre menytast, blir mediaspilleren værende aktiv. Her heter høyre knapp "tilbake". Det samme gjelder selvsagt GPS-en - Bluetooth bør alltid stå av hvis den ikke brukes Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 å slå av 3G kan jeg ikke, er jo en grunn for jeg kjøpte mobil med 3G, alle mine venner ringer videotelefoni så om jeg slår av den er litt av poenget borte... Lenke til kommentar
Rrhaasee Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) faktisk hvis du tar dette regnestykket så tjener du som regel på å kjøpe med abonnomentet. la oss si N95 med active talk 4050 på normobil med 1 års binding(1550kr) Det blir da 5600 etter 1 års binding inkl tlf. Allerede her har du spart rundt 300 kr. Med abonnement er det billigere ringe og sms priser enn kontant kort, her sparer du også penger. Med abonnement slipper du også å gå på Rimi og kjøpe kontant kort hele tia. 8610447[/snapback] Kontantkort? :!: Tror det er noen år siden du har vurdert alternativene til abonnementer.. De siste årene har jeg kun kjøpt telefoner uten abonnement, og jeg bytter tlf ca hver 9. måned (mens den fortsatt kan selges til en akseptabel pris med garanti). Det gikk vel mest i Mobyson/noextras før, men nå sender jeg så utrolig mye sms at det gunstigste for meg er Netcom Smarttalk med smsMania. Dvs 200,- for inntil 2000 sms, og 0,54 i minuttet. Forøvrig får man nå abonnementer der man får 110 gratis ringeminutter og rundt 80 gratis sms (eller noe) i måneden. Jeg er i den formeningen at det mest lønnsomme på SIKT, er å kjøpe N95 uten abo og holde seg til et gunstig billigabonnement.. Edit: Alt dette er selvsagt uten noen månedspris, bindingstid e.l. og det er så ofte kampanjer på slike "abo" at det ikke er vanskelig å unngå engangsavgiften.. Endret 16. mai 2007 av rrounin Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hvor håpløst er egentlig batteriet på denne mobilen?? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Hvor håpløst er egentlig batteriet på denne mobilen?? 8624615[/snapback] Håpløst og håpløst.... Spørs akk om du bruker WiFi,Gps og 3g hele tiden... Min har holdt i max 4 dager før.. Nå holdt det 2.. Endret 16. mai 2007 av Raste Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 De siste årene har jeg kun kjøpt telefoner uten abonnement, og jeg bytter tlf ca hver 9. måned (mens den fortsatt kan selges til en akseptabel pris med garanti). 8624554[/snapback] Dette går jo også med abonnement.. selge etter 9 mnd mot et gebyr på rundt 4-500 kr.. Lenke til kommentar
altern Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hvilke programmer er det jeg bør instalere på den? Opera? Finnes det noe copy/paste funksjon på den? Eirik Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 batteriet på N80 er bra i forhold! det sier vel sitt. min har aldri holdt to døgn, og den bare ligger der på stand-by. merker faktisk en liten bedring idag, 3 streker igjen fra fullladet igår kveld. men det går FORT de siste strekene! Lenke til kommentar
stue Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hvordan slår jeg av funksjonen at den automatisk svarer på innkommende samtaler når jeg slider den ut? Lenke til kommentar
n0b0dy Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg er i den formeningen at det mest lønnsomme på SIKT, er å kjøpe N95 uten abo og holde seg til et gunstig billigabonnement.. 8624554[/snapback] Eller du kan gjøre som superjanne sa i post 2049 og dermet få telefonen for 4500kr uten abn Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Finnes det noe copy/paste funksjon på den? 8625631[/snapback] Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå