joackim Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Altså hvis Elkjøp tar 2998,- med Active Talk plus, så kan man jo bare si opp abonnementet med en gang, noe som koster 1500 og da har man N95 til 4498,- Endret 14. mai 2007 av joackim Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Altså hvis Elkjøp tar 2998,- med Active Talk plus, så kan man jo bare si opp abonnementet med en gang, noe som koster 1500 og da har man N95 til 4498,- 8614988[/snapback] ja sånn har jeg gjort mange ganger om jeg har kommet over slike tilbud! Lenke til kommentar
123smilys Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 jeg lader to ganger om dagen, er rett å slett for j"##$ altså... vel uansett, har fått til GPS`n men når telefonen står u holderen og jeg kjører rundt om kring hender det at det på kjermen blir mot meg , det er litt forvirrende. hvordan få det til at enn altid kjører rett frem på skjermen . hårper dere forsto! 8610798[/snapback] Tenker du på dette med "Heading up" istedet for "North up" som ser ut til å være standard settingen på N95? Jeg også kunne heller tenkt meg å hatt det slik at KARTET roterte etterhvert som jeg bevegde meg enn slik det er nå at man faktisk kan se ut som man kommer i mot seg selv når man kjører sydover... Ingen som har en løsning på dette? 8613236[/snapback] Kjøper du stemmenavigasjon vil kartet dreie etter hvordan du kjører Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 og hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Janome Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 og hvordan gjør man det? 8615940[/snapback] Hei , gå på kart prog. velg innstillinger, velg generelt, velg stemmestyring (norsk) og stemmestyring blir lastet ned. Lenke til kommentar
SupraTurbo Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Noen som vet om det kun er vanlig web browser på n95 og ingen wap leser? Har mini opera da, er det en wap leser? Lenke til kommentar
Tobbe-Nokia Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 jeg så at noen snakket om og få en N95 ved og avslutte et active talk plus. da lurte jeg bare på hvordan man avslutter et abonoment? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Er det ikke sånn at hvis du skal kjøpe NetCom, men har Telenor for øyeblikket, så fikser NetCom slik at du får overgang til dem? Det beste er vel om du ringer og forhører deg. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) ringer å sier opp vel... altså... man kjøper N95 med activetalk med NYTT nummer, tar den med hjem og ringer å sier opp, ikke no hokuspokus! = kast det nye sim du fikk med mobilen og bruk ditt eget sim+ nummer... om er den sperret så får du koden via mail fra de og så kan du da evt bruke ditt (vanlige nummer) telenor whatever abonement på den... dette har jeg gjort maaange ganger! Endret 15. mai 2007 av SUPERJANNE Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Regner med han som mange andre har lyst å beholde sitt gamle nummer. Lenke til kommentar
123smilys Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 jeg lader to ganger om dagen, er rett å slett for j"##$ altså... vel uansett, har fått til GPS`n men når telefonen står u holderen og jeg kjører rundt om kring hender det at det på kjermen blir mot meg , det er litt forvirrende. hvordan få det til at enn altid kjører rett frem på skjermen . hårper dere forsto! 8610798[/snapback] Tenker du på dette med "Heading up" istedet for "North up" som ser ut til å være standard settingen på N95? Jeg også kunne heller tenkt meg å hatt det slik at KARTET roterte etterhvert som jeg bevegde meg enn slik det er nå at man faktisk kan se ut som man kommer i mot seg selv når man kjører sydover... Ingen som har en løsning på dette? 8613236[/snapback] Kjøper du stemmenavigasjon vil kartet dreie etter hvordan du kjører 8615894[/snapback] og hvordan gjør man det? 8615940[/snapback] Gå in i Kart programmet og velg ekstratjenester. Der kan du oppgradere navigasjonstjenester. Lenke til kommentar
LeoNoWay Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Umulig å få den til å snakke med Exchange? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Regner med han som mange andre har lyst å beholde sitt gamle nummer. 8616670[/snapback] ja så les hva jeg skriver da mann... Lenke til kommentar
SuperMario Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hvordan skrur jeg ned meldingslyden. Den er jo drit høy og jeg finner ikke ut hvor den justeres. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Litt småirritert nå. Først kunne ikke mottaker av en samtale høre meg da jeg ringte med handsfree. Deretter rebootet telefonen fire ganger på rad når den ringte mens handsfree’en var tilkoblet. Deretter forsøkte jeg å koble i handsfree’en etter at jeg hadde svart på telefonen. Da fungerte det, og i ettertid ser det ut til at jeg også kan motta samtaler med handsfree tilkoblet. Likevel er det lite hyggelig å tenke at telefonen kan slå seg av når som helst når noen ringer, og at det er fare for at den andre personen ikke hører meg. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Regner med han som mange andre har lyst å beholde sitt gamle nummer. 8616670[/snapback] ja så les hva jeg skriver da mann... 8617291[/snapback] Forstår det etter at du redigerte inlegget ditt, kvinne. Lenke til kommentar
jorang Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Umulig å få den til å snakke med Exchange? 8617188[/snapback] Kun en løsning som fungerer slik jeg har forstått det. Roadsync - http://www.dataviz.com/products/roadsync/series60/index.html Det fungerer bra - har brukt det et par uker nå. Støtter også push. Det er et freeware-program emoze (http://www.emoze.com/) som også "skal" fungere, men forstår fra forumet på allaboutsymbian at de ikke får utgående mail til å fungere - http://www.allaboutsymbian.com/forum/showthread.php?t=60101 Kostnaden med Roadsync er ikke avskrekkende Endret 15. mai 2007 av jorang Lenke til kommentar
goals Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Umulig å få den til å snakke med Exchange? 8617188[/snapback] Hei, for at den skal funke mot exchange så må du laste ned roadsynch det funker som det griner Lenke til kommentar
regine Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Visual Radio finnes det muligheter til å velge mitt tråløse nettverk i visual radio,finner bare telenors tilgangspunkter og kan ikke finne mulighet til å legge til. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg har Telenor, om jeg bestiller ny mobil og sier opp AB hvor mye må jeg betale i "straffegebyr" da?? Trodde man måtte betale opp mot det mobilen egentlig koster uten AB jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå