2bb1 Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 I førstetopicen finner du MSN Turbo, griseenkelt laget til. Det koster vel noen få kroner for å få selve programmet, men å bruke det er gratis såfremt du er pålogget internett over WLAN. Lenke til kommentar
n0b0dy Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Noen som vet når sommertilbudene pleier å komme? Tenkte å kjøpe n95 i begynnelsen av juni (feriepenger ) Det billigste jeg har funnet foreløpig er 5207kr(inkl 12mnd. active talk og innbytte) hos normobil.no. Noen billigere? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) 4690 med active talk på netcom.no 3990 med active talk på Siba.no 4250 med active talk på Yatack, sjekk prisguiden. Som regel kommer de beste tilbudene rundt Juni/Juli forresten, er dere som har mobilen fornøyd med lyden i de medfølgende øreproppene? Trenger jeg å kjøpe Koss the plug i tillegg for å få god bass ? Endret 13. mai 2007 av vofif Lenke til kommentar
alka07 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 nå har jeg hatt denne tlf i 2 uker og er fornøyd med det meste , syns og så batteriet holdet godt men største ulempen her er den susuingen når jeg skal snakke med tlfonen den er så ekstrem at jeg får vondt i øra hører også motparten dårlig hva har jeg rett til , rep? ny tlf? jeg kjøpe n95 for alle andre funksjonenen men når jeg ikke kan nesten snakke i tlf taper det meste, fikses det i firmware ? noen som har samme problem , og hva har dere gjort med saken? Lenke til kommentar
Jimster Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hei fått meg en slik telefon jeg også.. Lurte på er det noen som har messenger til denne eller vet hvor jeg kan finne det?? 8597102[/snapback] Kan på det varmeste anbefale Agile Messenger. Jeg prøvde litt forskjellige, men fant ut at Agile var den som var mest funksjonabel og hadde de fleste kofigurasjonsmulighetene. I tillegg får man opp en "popup" på skjermen når mam får en meldig...genialt, og man kan slå av og på lyder og vibrasjon etter ønske. Jeg installerte trialen...og kjøpte programmet etter at prøvetiden var gått ut siden jeg likte det så bra. Ellers har du jo andre løsninger...Fring for eksempel...som i likhet med Agile støtter mange messenger klienter...men i tillegg lar det deg ringe over MSN og Skype. Jeg har testet, og det virker med noe delay...men det virker. Fring er vel gratis, men i forhold til Agile var messenger delen mer tungvindt å bruke og hadde lite muligheter. Det er Messenger jeg bruker, og da var Agile verdt det. Lenke til kommentar
n0b0dy Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 4690 med active talk på netcom.no 3990 med active talk på Siba.no 4250 med active talk på Yatack, sjekk prisguiden. Som regel kommer de beste tilbudene rundt Juni/Juli forresten, er dere som har mobilen fornøyd med lyden i de medfølgende øreproppene? Trenger jeg å kjøpe Koss the plug i tillegg for å få god bass ? 8599965[/snapback] Vet du grunnen til at prisguiden ikke tar med normobil.no? 3749 med netcom active talk er ihvertfall billigere enn alle de du remser opp...men er jo med innbytte da... Juli er leeeeeeeeenge til får håpe tilbudene begynner i juni Kan annbefale sennheiser cx 300 for god bass...litt dyre da... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 siba.no 3690; med tele2 pluss... Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) siba.no 3690; med tele2 pluss... 8601744[/snapback] jepp, men jeg liker meg best hos netcom Normobil.no var faktisk billige.. 4049 uten innbytte med active talk Endret 13. mai 2007 av vofif Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hei fått meg en slik telefon jeg også.. Lurte på er det noen som har messenger til denne eller vet hvor jeg kan finne det?? 8597102[/snapback] Kan på det varmeste anbefale Agile Messenger. Jeg prøvde litt forskjellige, men fant ut at Agile var den som var mest funksjonabel og hadde de fleste kofigurasjonsmulighetene. I tillegg får man opp en "popup" på skjermen når mam får en meldig...genialt, og man kan slå av og på lyder og vibrasjon etter ønske. Jeg installerte trialen...og kjøpte programmet etter at prøvetiden var gått ut siden jeg likte det så bra. Ellers har du jo andre løsninger...Fring for eksempel...som i likhet med Agile støtter mange messenger klienter...men i tillegg lar det deg ringe over MSN og Skype. Jeg har testet, og det virker med noe delay...men det virker. Fring er vel gratis, men i forhold til Agile var messenger delen mer tungvindt å bruke og hadde lite muligheter. Det er Messenger jeg bruker, og da var Agile verdt det. 8601144[/snapback] IM+ er best.Synes jeg iallefall. Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hei fått meg en slik telefon jeg også.. Lurte på er det noen som har messenger til denne eller vet hvor jeg kan finne det?? 8597102[/snapback] Kan på det varmeste anbefale Agile Messenger. Jeg prøvde litt forskjellige, men fant ut at Agile var den som var mest funksjonabel og hadde de fleste kofigurasjonsmulighetene. I tillegg får man opp en "popup" på skjermen når mam får en meldig...genialt, og man kan slå av og på lyder og vibrasjon etter ønske. Jeg installerte trialen...og kjøpte programmet etter at prøvetiden var gått ut siden jeg likte det så bra. Ellers har du jo andre løsninger...Fring for eksempel...som i likhet med Agile støtter mange messenger klienter...men i tillegg lar det deg ringe over MSN og Skype. Jeg har testet, og det virker med noe delay...men det virker. Fring er vel gratis, men i forhold til Agile var messenger delen mer tungvindt å bruke og hadde lite muligheter. Det er Messenger jeg bruker, og da var Agile verdt det. 8601144[/snapback] IM+ er best.Synes jeg iallefall. 8603930[/snapback] PS:Agile må du abonnere på.IM+ betaler du en gang. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 hvordan er lyden på denne telefonen sin mp3 i forhold til f.eks W850i? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 siba.no 3690; med tele2 pluss... 8601744[/snapback] jepp, men jeg liker meg best hos netcom Normobil.no var faktisk billige.. 4049 uten innbytte med active talk 8603131[/snapback] Som jeg har skrevet tidligere: Elkjøp vil ha 2998kr for denne mobilen med Netcom Active Talk + Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Som jeg har skrevet tidligere:Elkjøp vil ha 2998kr for denne mobilen med Netcom Active Talk + 8604842[/snapback] leste dette, men var det i en katalog som de sendte ut? for da må jeg nesten ta meg en tur ned på elkjøp hvis dette stemmer Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Som jeg har skrevet tidligere:Elkjøp vil ha 2998kr for denne mobilen med Netcom Active Talk + 8604842[/snapback] leste dette, men var det i en katalog som de sendte ut? for da må jeg nesten ta meg en tur ned på elkjøp hvis dette stemmer 8605068[/snapback] Jepp, for ca en uke siden Lurer på om jeg skal ta en tur selv Lenke til kommentar
DTS Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 PS:Agile må du abonnere på.IM+ betaler du en gang. 8603933[/snapback] Tull! Jeg kjøpte Agile til min gamle 6680 for 2 år siden, og har aldri betalt noe abonnement nei... Eneste "utenom det vanlige", er at programmet følger SIM-kortet. Hvis du bytter SIM-kort, må du be Agile-support åpne for det nye. Lenke til kommentar
kristjaan Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Noen som har kjennskap til om det eksisterer et lignende program til Mac som Media Studio for Nokia 4 som gjør at du kan konvertere filmer til en liten filmfil som kan spilles av fra et minnekort på Nokia-telefonen? Lenke til kommentar
FredrikW Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 dere nevner billigste alternativene med abon. hadde vært fint om noen kunne sagt de billigste de har funnet uten abon. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 5888,- på NetShop, finner det nok ikke mye billigere andre plasser. https://prisguiden.no/product.php?productId=53413 Lenke til kommentar
Janome Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Noen som har testet ut IP telefonen i n95? Evntuelt hvordan sette det opp? Lenke til kommentar
karu Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Noen som har testet ut IP telefonen i n95?Evntuelt hvordan sette det opp? 8607752[/snapback] IP fungerer som bare det. Bruker gizmo som fulgte med telefonen. Registrerte meg og betalte 10$. Litt problemer i starten, men det skyldes at jeg ikke hadde +47 foran numrene jeg ringte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå