Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja selvsakt må bildet være stående!  :!:  setter du et liggenes så spør programmet om det skal snus.

8587958[/snapback]

Håpløst spør du meg.Bildene er jo liggende i utgangspunktet.Formatet blir jo ikke bedre om du roterer det,blir jo egentlig enda verre.Ikke vet jeg men det høres merkelig ut.
Lenke til kommentar

sjekk om dere har dette problemet også:

 

Når du har skrevet en melding og skal velge mottaker, og du trykker på f.eks 5-tasten for å komme til Ole, og når du trykker 3 ganger kjapt for å få fram O så går skjermen bare tilbake til hovedskjermen og meldingen er ingen steder å finne, altså den legger seg ikke i kladd eller noen ting.

Lenke til kommentar
sjekk om dere har dette problemet også:

 

Når du har skrevet en melding og skal velge mottaker, og du trykker på f.eks 5-tasten for å komme til Ole, og når du trykker 3 ganger kjapt for å få fram O så går skjermen bare tilbake til hovedskjermen og meldingen er ingen steder å finne, altså den legger seg ikke i kladd eller noen ting.

8588679[/snapback]

Jeg oppdaget tilfeldigvis samme problem tidligere i dag. Det samme skjer om du trykker på en annen tast, eller om du trykker pil høyre for å hente frem gruppene. Problemet løses ved å vente til kontaktene vises på skjermen før du trykker. Altså, vent et halvt sekund før du søker etter navnet.

Lenke til kommentar
Gå til verktøy mappen, og velg Hjem.nettv. og sett opp deling og sånt der. Da jeg gjorde det dukket mobilen opp automatisk på PCen. Du velger i det oppsette Wlan tilgangspunktet ditt.

 

AKIRA

8581144[/snapback]

 

Har gjort det.

Deling på, og delt alle filer.

Som sagt finner jeg mobilen under nettverksenheter, men den er ikke på listen over devices i Home Media Server. (Får som sagt kun PSP opp som valg for "add devices")

Finner heller ikke mobilen under Windows Explorer.

 

Jeg har også satt alt på deling på pc'en, men jeg har ikke opprettet et "hjemmenettverk".

8581196[/snapback]

Har problemer med dette jeg og .... noen som har et triks på dette ? :)

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

og når det gjelder lyden i n95. Så kunne godt volumet hatt en mulighet til å bli litt høyere på maks, 100% volum er ikke så alt for høyt, iallfall ikke med headsettet som følger med. Og når det gjelder headsettet så synes jeg det er utrolig dårlig, jeg er plaget med at venstre ørepropp aldri fester seg ordentlig i øre pga kontrollen som henger i ledningen er så tung at den "napper" ut proppen, og hvis jeg festen den i f.eks jakken så blir det så mye leding til overs som henger og dingler rundt halsen. Irriterende! men jeg tenke jeg skulle kjøpe koss plugg, det burde gjøre at lyden blir bedre...

Lenke til kommentar
men er det sånn at hvis man skaffer seg et program som det står cracked på så kan man bli tatt for noe?? eller hvordan funker det greiene der?

8590209[/snapback]

Cracked er ulovlig ja, så det er derfor det ikke er lov å diskutere dette på forumet...

Lenke til kommentar
veldig bra! endelig får man valgfritt bilde over hele skjermen! det har jeg savnet!

8587206[/snapback]

Dette var jo elendig.Bildet blir jo strekt oppover og ser helt deformert ut.Folk som står på bildet ser jo ut som strekmennesker.Ble ikke fornøyd nei.Prøv feks med en fotball.ser ut som et stående egg,helt latterlig.

8587675[/snapback]

 

Det er jo for svarte bare og holde mobilen som i gamle dager når en tar et bilde,da passer det jo rett inn... Bevares.

Jeg synes det var veldig greit program.

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig funnet en veske som ser ut til å virke og som ikke ser så ille ut.

 

Kjøpte Krusell-veske fra Clas Ohlson til 198,-

De som lurer på hvilken størrele som passer, så er det XS-wide. Den er som hånd i hanske. Men det er viktig at du ikke har noe utenpå mobilen, slik som jeg hadde (silikon-skin), for da blir den for stor. :whistle:

 

Tidligere på dagen var jeg innom Telekiosken og der ble jeg anbefalt en annen veske, men som jeg senere (ca. 30min) måtte returnere da magneten i vesken åpnet tastelåsen og snudde skjermen på Nokia N95'n! :thumbdown:

 

Tenkte bare at jeg skulle dele med dere mitt valg, i tilfelle det er flere som lurer! ;)

Endret av trondage
Lenke til kommentar

Har opplevd mange ulike slike jeg også bl. a.

 

Privatnr. Ingen nummer Skjult Anrop samt Number withheld (ja, i norge, og med telefonspråk på norsk)

 

Antar at det har noe med hvorfor nummeret ikke er tilgjengelig.

 

1) Avsender har skjult nummeret sitt

2) Avsender har hemmelig nummer

3) Opprinnelsesnettverket leverte ikke nummer

3) Opprinnelsesnettverket støtter ikke nummervisning

4) Mottakernettverket støtter ikke nummervisning

5) Nummervisning ikke tilgjengelig av ukjent årsak

6) Mottager har ikke aktivert nummervisning

 

Edit: Det finnes alt mulig slags dilldall og forskjellige standarder når det gjelder CLI (Caller Line Identity). F. eks. støtter bl. a. SIP og noen telefonnettverk tekst i tillegg til tall. Det betyr at om noen ringer meg på min hjemmetelefon fra samme leverandør får jeg opp navnet deres i tillegg til nummeret, selv om jeg ikke har lagret det på telefonen.

Endret av cyclo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...