Gå til innhold

Hva syntes dere om rånere?


bjaa

Anbefalte innlegg

Ja, hva syntes dere om rånere som brifer med bilene sine, spiller høy musikk eller råkjører og burner?

 

 

Jeg syntes egentlig de er litt harry som brifer med bilen sin osv, men det er jo kult å se de burne :smile:

 

_________________

 

 

[ Denne Melding var redigert av: bjaa på 2002-12-07 15:33 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greitt nok å ha en bil en er stolt av, men syns de mest hardbarka rånerne er tullinger :smile: Menmen...det er jo en slags kultur. Kan jo sammenlignes med de verste nerdene. Folk ser ned på dem, syns de er mye bedre, de kler seg dårlig, ser dårlig (ergo de stygge klærna) og gir f*en i hva andre syns :smile:

 

Ellers hater jeg dem :grin:

 

Hilsen en....uff, nerd.

Lenke til kommentar

det er sant det..

 

har ikke bedre ting å drive på enn å råne. Vi i klubben vår er heldigvis ingen blodrånere. :grin:

 

1. råne

2. drikke

3. råne i en annen by

 

ps: fant ut at min gamle 300MB disk kom til nytte som øljekk :smile: I dag drikkes det pga reima på dynamoen er klein og det er for kaldt til å mekke nå! hehe

Lenke til kommentar
Quote:


bjaa skrev (2002-12-07 15:33):

Ja, hva syntes dere om rånere som brifer med bilene sine, spiller høy musikk eller råkjører og burner?



En gjeng med gutter som tror de er så mye bedre enn andre normale mannfolk. En bil er ikke et leketøy, Og bombombombombom er nå ikke akkurat noe fint å høre på når de kjører forbi deg.
Lenke til kommentar

Tror ikke jeg skal si så mye mer enn dette:

jeg tror at rånere har en god del laver IQ enn andre, inkludert case-moddere.

 

bare se: http://tihlde.org/~reidarw/umr/index.html på hatbrevene de skriver da :lol:

 

Man kan jo i det minste ta seg tid til å få stavinga rett, om ei budskapet er veldig simpelt.

 

 

Tresprit

 

PS. Der hvor jeg bor er det mer rånere i byen, enn på landet.....

Lenke til kommentar

Etter en så langt tragisk barndom, har jeg utviklet masse fine fordommer mot rånere. Jeg viser ofte automatisk finger til en Volvo 240 eller lignende.

(Jeg bor i ei bygd i indre Troms. Oh, what great joy.)

 

Selv loder jeg traktor (på høyst useriøst nivå) til og fra skolen, og sånt. Same Explorer-II, om noen hadde lyst å vite. Med snøfres. (Nekter å høre på musikk i traktoren, selv om den har CD-spiller og sånt. Musikk skal nytes på et ordentlig anlegg.)

Lenke til kommentar

Syntes det er idiotisk når folk samler seg på en bensinstasjon eller no og kommer med de trimma golfene sine med ødelagt gir og sprengte eksospotter :razz:

 

Syntes selv det er ekstremt morsomt å kjøre, kanskje litt fort, men jeg ser på meg selv som meget fornuftig (jeg tar alltid hensyn til: føret , andre biler, veistrekningen og hvor lyst det er. Jeg gir skjeldent opp farten utenom på motorveien og enda der gjelder det overnevnte. Gir aldri opp bak bakketopper eller på svingete veier - jeg skal kjenne veien jeg kjører på.

 

Kan ikke dy meg til tider. Kjørte igår og en spotsbil av type toyota (?) kjørte forbi meg (er ikke rart da jeg har en mazda 626 :grin:

 

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar
Quote:


allyse skrev (2002-12-08 14:30):


Kan ikke dy meg til tider. Kjørte igår og en spotsbil av type toyota (?) kjørte forbi meg (er ikke rart da jeg har en mazda 626
:grin:


Det er artigere med å gjøre sånt med min yaris, Forbi en merzedes eller en BMW. 10s senere hører du bare et brøl så ser du dem ikke mere? Er da eg ønsker at de sto med en radar eller laser.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...