Simen1 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg har en bærbar Pc fra 1999 som jeg tenkte jeg skulle selge billig unna. Hva tror dere jeg kan få for denne? IBM Thinkpad 390X CPU: Pentium III 450MHz Ram: 128MB (2*64MB) PC100 (maks: 512MB) Harddisk: 12GB 4200rpm Skjerm: 14" XGA (1024x768) TFT 24bit Porter: VGA, modem, parallell, lyd, USB, PS2, seriell, PCMCIA, S-video, IR. CD: 24x CD-rom, floppydisk Styreredskaper: Tastatur og trackpoint i bra stand. Driverstøtte: Windows 2000, Me, 98, 95. Noen drivere til XP. God driverstøtte i Linux. Vekt: 3,5kg NB. Batteri: helt dødt NB. Strømadapter: mangler Maskina fungerer fint med en strømadapter jeg har til en annen PC. Kan dessverre ikke selge strømadapteren. Hva tror dere jeg får for denne? noen hundrelapper? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Gi den bort til de som måtte ønske å ta den av hendene dine. Den har null verdi. AKIRA Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Virker som en grei PC å ha liggende i senga for en morgensurf på søndagsmorgenen. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Virker som en grei PC å ha liggende i senga for en morgensurf på søndagsmorgenen.8021329[/snapback] Jeg har 7 bærbare og 6 stasjonære PCer i leiligheta så det blir neppe noe problem selv om jeg gir bort eller selger denne AKIRAx24: Den har vel litt verdi som dele-PC eller som oppskriftmaskin på kjøkkenet eller do-surfemaskin eller noe sånt for de som ikke har det fra før? Så du mener den ikke er verd en hundrelapp en gang? Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Virker som en grei PC å ha liggende i senga for en morgensurf på søndagsmorgenen.8021329[/snapback] Jeg har 7 bærbare og 6 stasjonære PCer i leiligheta så det blir neppe noe problem selv om jeg gir bort eller selger denne AKIRAx24: Den har vel litt verdi som dele-PC eller som oppskriftmaskin på kjøkkenet eller do-surfemaskin eller noe sånt for de som ikke har det fra før? Så du mener den ikke er verd en hundrelapp en gang? 8022089[/snapback] Hadde vært verd noen kroner om den hadde hatt batteri og strømforsyning, så uten dette er den verdiløs... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Kanskje 200 - 300kr? Om du hadde hatt strømadapter så ville nok noen kjøpt den, ellers vil ikke en potensiell kjøper vite om et nytt adapter vil virke en gang. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Hmm.. høres ut som det greieste er å gi den bort. (For ordens skyld: jeg HAR en som gjerne vil ha den gratis så det nytter ikke å sende PM med tiggebrev) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå