trehoggern Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) heihei. Lurte på om det er mulig å få tak i denne laptopkjøleren i Norge (eventuelt england). ZM-NC1000 Ultra Quiet Notebook Cooler | $54.95 Noen som vet om andre laptopkjølere som kan skaffes i norge? en liten leif hadde sneket seg inn. Endret 25. februar 2007 av trehoggern Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Ja, det går an å skaffe andre. Om du hadde giddet (!) å google, så hadde du i likhet med meg funnet denne kjøleren for eksempel.... Edit: velkommen til forumet. Ta et søk neste gang, så sparer du deg for å lage en tråd og vente på svar. Lykke til videre. Endret 25. februar 2007 av and_mit Lenke til kommentar
trehoggern Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Ja, det går an å skaffe andre. Om du hadde giddet (!) å google, så hadde du i likhet med meg funnet denne kjøleren for eksempel.... Edit: velkommen til forumet. Ta et søk neste gang, så sparer du deg for å lage en tråd og vente på svar. Lykke til videre. 8021214[/snapback] oi, takk skal du ha. For ordens skyld, jeg foretok søk på både google og forumet her. bare ikke gode nok søk Lenke til kommentar
ventle Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 såkalte notebook-kjølere har vært diskutert her på forumet flere ganger og de som har erfaring med dem har konkludert med at det er mest en gimmick - du kan jo selv tenke deg hvor mye kjøleeffekt det gir til de varmeste komponentene (CPU, GPU) å blåse romtemperert luft på kabinettet til maskinen, i forhold til det man oppnår med de innebygde kjøleribbene i kobber/aluminium som er montert rett på prosessorbrikken(e) med varmeledende pasta og en vifte som blåser romtemperert luft rett igjennom kjøleribbene... trenger ikke være ingeniør for å forstå det? Lenke til kommentar
kroofant4 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Får den på komplett for 400 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå