qinqong Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Kald på fingrene og trangt og umulig å se, men nærlyspæra er gått, og ved å fjerne dekslet så er det greit å komme til, men denne klemma som holder H7 på plass, kan ikke jeg med mine pølsefingre finne ut av hvordan skal løsnes, og tar for gitt at den ikke skal løsnes i "bunnen" og altså regner med at det er oppe, men hvordan? Klemme, eller strekke, presse, eller? I instruksjonsboka sender de meg til autorisert forhandler, og da kjøper jeg heller ny bil. Noen gode tips til dette mottaes med takk. Ikke xenon Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Du kan stikke til Møller å fikse dette, tror faktisk de bytter pæra gratis for deg hvis du bare har selve pæren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 H7-sokkel skal vanlig vris (mot klokka) ca 30 grader, og trekkes ut. Har ikke byttet på Golf, riktignok, så jeg kan ikke garantere at denne også er slik. Dårlig konstruksjon at det skal være SÅ vanskelig å bytte pære. H7-pærene ryker oftere enn andre pærer, også, og det er ikke alltid man har et merkeverkste i nærheten. Sjekk nyere Ford og Volvo: Slik skal det gjøres! Trekk ut en lås, trekk ut lampehuset, ta med alt inn og bytt sikringen på kjøkkenbordet! Lenke til kommentar
qinqong Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 så ble det varmegrader og vipps, trykk inn og skyv mot bilens høyre side, og så sitter der 2 nye H7, en på hver side. Men trangt og vanskelig for pølselanker, men det går... Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Trekk ut en lås, trekk ut lampehuset, ta med alt inn og bytt sikringen på kjøkkenbordet! 8022558[/snapback] Hva hjelper det å bytte sikring når pæra har røket? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Takk, var litt kjapp på "Send" her. Håper de fleste forstod at det var pæren som skulle byttes på kjøkkenbordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå