Gå til innhold

:__Lavoll Casemod update__:

Anbefalte innlegg

Lovte å legge opp bilde av kabinettet mitt når det ein gang blei ferdig. Og no er det vel ei stund sida, anyways. Her er bildet:

kabinettet2_1.jpg

kabSpecs:

Heimelaga acrylkabinett, basert på inwin miditower.

Byggningstid: ca 7 dagar, haustferien 2002

Kostnad: ca. 270 kr (gratis acryl)

Maskin:

Duron 900på1100mhz

Asus 8460

Hercules Prophetview 920 dvi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikkje lyst å farge cd-romane. Kjøpe meg heller nye :grin:. Du veit korleis steffen sine ser ut, eller ikkje ser ut, alt ettersom.

dessutan er det eit fint samspel mellom blått og offwhite på cdrom og tastatur. Tykkjer eg då.

maskina attmed er skulemaskina ;D. Heftig den også.

Lenke til kommentar

Ramma til det gamle kabinettet var i ein slags behandla stålfarge. Det vart lakkert med ein blåfarge til 89,-. Vanleg spraylakk. Eg grunna ikkje på førehand, og det er litt dumt, for enkelte plassar, der plexien tek borti ramma er lakken slitt.

Plexiglassene er festa til ramma med spisse skruer med små stjerner.. rart formulert. Eg brukar ivertfall lite stjerneskru for å få det av. Frontpanelet er festa i sideplatene. Dette var eit herk å få til sidan plexien (acryl) var drit å bore i, så på høgre sida av kabinettet står ei brukken skrue fast :/.

Eg kjem inn i kassa ved å ta av fire skruer på sida av kabinettet + to framme. Dette er det verste med heile kassa, men eg er ikkje så mykje inni.

Hadde ikkje papsen fått tak i acryl gratis hadde eg aldri gjort dette. Planen var i utgangspunktet å lage kabinett i 100% plexi, men dette vart for masse arbeid. Det værste med å lage det til var å pusse kantane på acrylen, då denne var grovt hakkete etter oppkuttinga.

Vidare planar for kabinettet:

Ny lyssetting (laser leds)

Film på innsida av glaset ("skodde/is" effekt)

Ny montering av glasset (borrelås, thumbscrews, magnet, klikklås)

Kanskje vifte på toppen og / eller i front.

---lavoll---

Lenke til kommentar

Da jeg ikke lenger får gratis plexi (uten riper) så får jeg lage fattigmann utgaven av dette. Vanli glass :eek: hadde tenkt på å gjøre modden før men kom ikke på det geniale å lakke ramma.

Veldi Bra!

siden aashima kabinettet mitt er så herpa etter noen slosskamper med stikksag og biltema lakk så er vel dette eneste muligheten.

Lenke til kommentar

Jo, det funker fint det. Sjølve lakkeringa mi er ikkje heilt 100%, men sidan dette var eit "no-budget" prosjekl så blei det slik. Hadde tenkt å lakkere innsida med sølvspray, men det vart berre teit.

Acrylen som eg brukte på mitt kabinett var også kapp, siden papsen jobber i eit firma som jobber med ting til nordsjøen. Så det gjeld å ha kontaktane i orden :grin:.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...