destilert Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hei Jeg har to partisoner på disken min, begge med vista. Dette fordi etter første gangen slet jeg mye med drivere og surret og instalerte mye rart i håp om å løse en del problemer. Jeg fant tilslutt gode drivere og løsninger på det meste, men ettersom jeg ikke hadde aktivert vista enda tenkte jeg at jeg kunne lage en partison og instalere vista på nytt og kun instalere de driverene som funka og gjøre alt "reinere".. Så var det gjort og alt var klart til å formatere partisonen der den førsta vista instaleringen lå. Men neida.. Det går ikke :\ Får beskjed om at det ikke kan gjøres.. Noen tips? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Den første partisjonen er kanskje der Windows har oppstarts filene sine? For om den ikke har noen oppstarts filer der skal det ikke være noe problem å formatere. Jeg gjorde det senes på torsdag på den bærbare. Lenke til kommentar
destilert Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Det er godt mulig det at oppstartsfilene ligger der.. Hva gjør jeg da? Sletter Windows mappa og alt for hånd..? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Det er godt mulig det at oppstartsfilene ligger der.. Hva gjør jeg da? Sletter Windows mappa og alt for hånd..? 8021449[/snapback] Det er jo en måte. Bare ikke slett filene på roten, for da får du kanskje ikke startet opp..... Lenke til kommentar
destilert Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Det er godt mulig det at oppstartsfilene ligger der.. Hva gjør jeg da? Sletter Windows mappa og alt for hånd..? 8021449[/snapback] Det er jo en måte. Bare ikke slett filene på roten, for da får du kanskje ikke startet opp..... 8021900[/snapback] Roten? Har jeg mulighet til å slette disse filene fra filebehandleren da? Blir det slettet om jeg sletter Windows mappen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå