bortevekk Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Husker jeg fikk adrenalinkick under turnkonkuranser, men nå får jeg kunn adrenalinkick av krysset nederst i bakken der jeg bor. Det er umulig å se om det kommer biler på hovedveien, fordi snøfonna er så stor, må nesten bare ta en sjans å kjøre ut. Lever ennå heldigvis. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Paintball gir meg adrealin... Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Stå utfor i bratte bakker(ski altså ), fotballkamp (forandrer personligheten min fullstendig, skremte livdriten utav en kompis av meg ^^ ), kjøre litt fortere enn hva et hvit og rødt skilt sier at ejg har lov til å gjøre Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 du er på date med ei dame og det kommer inn ei som er kliss lik den andre dama du har et forhold til *adrenalin og nerve rush* Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 I skibakken, Hoppe høyt, i heisen, skremmende hendelser og mye mer. Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 ran, tyveri, plyndring, vold, utpressing. Hva annet skal du gjøre på en lørdags kveld. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Når vi må henge opp kabelstrekk høyt over bakken. Når stigen er helt dratt ut og når en står på nest øverste trinn og kjenner det svaier i stigen 8 meter over bakken Eller klatre i utrygge stolper, gjerne rotne. Vinden tar tak i stolpen og svaier frem og tilbake. Eller når man mister festet til stolpeskoene og sklir 20 cm ned på stolpen. Det er adrenalinrush! Kjørte også ferrari for et år siden i nærmere 200km/t, det er det sykeste jeg har opplevd Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Eneste som gir meg adrenalin er når jeg er ifare, f.eks når jeg står på snowboard og prøver et triks jeg ikke er safe på de største hoppa. Eneste som er litt dumt er at jeg kun får adrenalin når jeg er ifare, altså ikke har kontroll. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Ulovelige ting gir vel ofte kick... Nettop fordi du må passe deg, og det pleier være spennende.. Samt tøye grensene til kroppen din.. Gjelder som overraskende mange andre har sagt, ski..Prøve nye trics på hop, droppe utfor klipper, kjøre fort osv.. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Spise mat.. neida. Sitte i en bil med blålys. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Sitte i en bil med blålys. 8026090[/snapback] med eller uten håndjern på? Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 En annen sak som slo meg var båtkjøring, ingen ting som å dra på skikkelig med Ibizaen 24' ern, med 300 hk, ikke noen rå speedbåt, for all del. Men dete r fett med høye bølger og masse sjø Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Sitte i en bil med blålys. 8026090[/snapback] med eller uten håndjern på? 8026112[/snapback] Uten, til et AMK-oppgitt kriterie A.34.01. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Penisatlas Advarsel. Ikke for barn under 18. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Penisatlas Advarsel. Ikke for barn under 18. 8026233[/snapback] Dette er et personlig angrep: Jeg anser deg som mentalt ustabil. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Å rive strengene av gitaren medan du står på kne over den på slutten av ein konsert. Mao. å ha spelt ein innihampen god konsert som virkelig tar av og vokalisten samtidig ligger på golvet og hiver etter pusten. KICK! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Største (og mest ubehagelige) adrenalinkicket til nå var da jeg var ute og fløy om natta, og fikk forgasserising. Var ute og øvde på instrumentprosedyrer med en elev, lå nede på minimum på en innflyvnig, og instruerte eleven om å avbryte landingsforsøket. Full gass, og da begynte motoren å hoste. 800 fot over bakken i en Cessna gir deg litt over ett minutt før du treffer bakken om du flyr rett frem - mindre om du svinger - og om natta er det mørkt. Jævlig mørkt. Var heldigvis rett over en flyplass, og det svikta ikke helt - hadde nok motorkraft til å holde høyde. Var også rett over en flyplass - det var jo derfor vi var så lavt. Tok kontrollen over flyet, og ba om å få sjekklista lest av eleven min mens jeg gjorde memory items og svingte tilbake mot flyplassen. Vi fikk nå på forgasservarme, og fikk etter kort tid nok motorkraft tilbake til å klare å sirkle over flyplassen og klatre til ca 3000 fot. Ikke helt sikre på om det faktisk var forgasseris (vi hadde fløyet hele innflyvingen med forgasservarme på), valgte jeg å foreta en førevarslanding på flyplassen vi var over. På vei ned igjen hadde vi forgasserising igjen så fort vi reduserte motorkraften. Kjørte full prosedyre med å sikre og åpne dører før landing i tilfelle evakuering, men landa trygt og kunne takse av rullebanen for egen motor. En ny sjekk av temperatur og duggpunkt vel nede viste en temperatur på én grad, med et duggpunkt på null. Blir ikke stort mye bedre forhold for forgasserising enn det. Relativt høy hjerterytme der i noen minutter... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) *klipp* 8026367[/snapback] Det der hørtes skikkelig noia ut... Men slikt gjør bare at du føler deg skikkelig i live! (Huff. Lenge sida jeg har vært skikkelig skremt nå... Det må jeg få gjort noe med) Endret 25. februar 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 *klipp* 8026367[/snapback] Det der hørtes skikkelig noia ut... Men slikt gjør bare at du føler deg skikkelig i live! (Huff. Lenge sida jeg har vært skikkelig skremt nå... Det må jeg få gjort noe med) 8026392[/snapback] *liste seg innpå* BØØØØØH Hjalp det? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Utforkjøring med slalom. Når jeg holder på å miste kontrollen i høy fart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå