aspic Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Så om eg bestiller ein classic controller er det stor sjangs for at den ikkje vil bli tatt i toll? Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Om du bare bestiller classic controller havner du uansett under tollgrensa på 200,- Lenke til kommentar
unwill Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Så om eg bestiller ein classic controller er det stor sjangs for at den ikkje vil bli tatt i toll? 8050617[/snapback] Hvis du blir tatt i toll da kan du klage, for da har du retten på din side Bestiller du mer er det som å "smugle" Lenke til kommentar
andm Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Så om eg bestiller ein classic controller er det stor sjangs for at den ikkje vil bli tatt i toll? 8050617[/snapback] Hvis du blir tatt i toll da kan du klage, for da har du retten på din side Bestiller du mer er det som å "smugle" 8061197[/snapback] Du kan da ærlig talt ikke smugle varer inn via posten. Det som skjer, er at du må betale merverdiavgift og tollbehandligsgebyr, ikke noe mer. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Blir litt som smugling.. Men, hvor finner man de billigste Wii kontrollene nå? Fant denne det blir vel rundt 270+frakt.. Noen som vet om noen som er enda billigere? Noen som vet om videogamesplus skriver verdi på under 200 også forresten? Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Videogamesplus skriver 20$ og gift, eller noe sånt. Kom ivertfall uten toll/moms sist jeg bestilte. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 De skulle gjøre det nå så.. Bestilte 2 wii-motes.. 600inkludert frakt.. Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Angående hva som blir stoppet i tollen eller ikke, så er min erfaring at det er som å vinne eller tape i bingo. Jeg har fått små pakker som er blitt åpnet i tollen og som jeg har måtte betale toll på. Og jeg har fått store pakker (dvs. de får ikke plass i postkassa) som ikke er blitt rørt av tollvesnet i det hele tatt. Men det er lurt å ha i bakhodet at grensa er 200 kr. Irriterende hvis du skulle ha handla for 205 kr og blitt stoppa, da kunne du like gjerne kjøpt tingen i Norge. Men er det dyrere ting, vil du uansett tjene på det, selv med toll. Siden Norge er et dyrt land og alt det der... Lenke til kommentar
Juke Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 De skulle gjøre det nå så.. Bestilte 2 wii-motes.. 600inkludert frakt.. 8088030[/snapback] Jeg betalte det samme for én slik på Elkjøp i Tromsø i romjulen. Sånn går det når man er utålmodig. Men på den annen side trengte jeg jo kontrolleren sårt på det tidspunktet, så den var jo likevel verd pengene - selv til den blodprisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå