Kake24 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Jeg har en HP 21" Ultra VGA 1600 skjerm som er litt mørk. Jeg har satt lysstyrken på fult, men likevel så blir det ikke perfekt. Selv om jeg bruker PowerStrip så har jeg problemet med at bildet ikke blir noe lysere når jeg ser på TV på PC-en. Jeg ser på TV fra denne siden. Her er litt informasjon om skjermen jeg bruker. Hvordan jeg kan få TV bildet til å bli lysere? Endret 25. februar 2007 av Kake24 Lenke til kommentar
Changis Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 for meg virker det som om skjermen holder paa aa sakte men sikkert doe ut.. pleier skje med eldre skjermer... hvis lysstyrken er max paa skjermen vil du ikke faa det lysere.. du kan stille gamma aa slikt software messig, men i og med at skjermen ikke blir lysere blir det bare vaerre bilde utav det.. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Hmm...Den virker som den skal enda allfall (bortsett fra at den er litt mørk), håper den holder en stund til Jeg syns bare det er litt rart at om jeg bruker PowerStrip, blir alt bortsett fra selve TV bildet lysere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå