karltore Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Har kjøpt en 2001 modell Passat, og lurer på om noen vet hvor man kan få kjøpt nye setetrekk til denne? Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 du kan jo forhøre deg med www.inredcar.no, pris eller kvalitet på arbeidet kan jeg ikke si noe om da jeg ikke har noen erfaringer selv. Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 heisan. det første du bør gjøre er å sjekke om det er side airbag i bilen din. skulle det være det, er det ikke så lurt å sette noen ny trekk over det gamle. da dette hemmer virkningen av airbag. Lenke til kommentar
turbogirl Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 sideairbag har da ikke noe betydning for om han skifter setetrekk Hvilken prisklasse så du for deg?? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 sideairbag har da ikke noe betydning for om han skifter setetrekk Hvilken prisklasse så du for deg?? 8084444[/snapback] Nå vet jeg ikke hvordan det er i Passat, men hvis sideairbagen er innebygd i seteryggen, så er det ikke anbefalt å sette på ekstra setetrekk utenpå denne... Om airbagen er i B-stolpen eller andre steder er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
turbogirl Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Da beklager jeg:) for når han sa sideairbagger tenkte jeg på baggene som ligger i dørene:P Svarer før jeg tenkte her;) Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 heisan. grunnen til at jeg sa det med side airbager, et at jeg selv hadde golf 4 stv 02 mod. den var det bagger i seter, svoger har en passat 03 mod med det samme. da er det ikke lurt å trekke om setene i bilen. sjekk ut dette før noe gjøres. ps bare et tips lars Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Du får kjøpt setetrekk til å dra over dine orginale trekk som er godkjent for biler med airbag i setet. Men jeg vet ikke om det er varetrekk du er ute etter eller en hel omtrekking av setene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå