Eulogist Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Er det ingen her som har merka at i alle nugati boksene det er reklamert for Nugati med mindre en 30% sukker, er det alltid sånn ekkelt flytende fett?? mens på de som det er reklamert for sjokade er den helt vanlig?? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg tipper at det er vann, ikke fett. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 vis du rører fra bunnen av og oppover i boksen et par ganger, så blir vannet blanda med nugati`en. Ser ikke akkurat delikat ut med no flytenes gøgge på toppen Lenke til kommentar
Scorpy Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Tøm det over i et glass og drikk det. Blir sikkert en veldig god sjokoladedrikk Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 haha:P nei, jeg for min del kjøper bare de med sjokade reklamene!! Lurer på hvorfor det er sånn!! kanskje det er fra forskjellige fabrikker?:O Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Tror det har noe med kondens å gjøre. Nugattien står jo å svetter i butikken. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Har nok noe med at fett og vann skiller seg. Vannet flyter opp på toppen etter en stund, og det ser helt for jævlig ut. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Nugatti med mindre sukker er bajs. Sukker ftw! Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Lurer på hvorfor det er sånn!!kanskje det er fra forskjellige fabrikker?:O 8025685[/snapback] kanskje fordi det er to helt forskjellige produkter? Endret 26. februar 2007 av Darx Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Nugattien i den hvite nugattiboksen skal smake det samme som vanlig nugatti, men prøv å smør det på ei nyrista brødskive, da smaker det høgg... Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 de skal smake det samme ja, men det betyr ikke at de inneholder det samme Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Lurer på hvorfor det er sånn!!kanskje det er fra forskjellige fabrikker?:O 8025685[/snapback] kanskje fordi det er to helt forskjellige produkter? 8030567[/snapback] Nå snakker jeg om helt vanlig nugati. ikke den med mindre sukker.. Men på den vanlige nugatien er det to forskjellige REKLAMER på. noen er det reklame for "Sjokade" og på noen er det reklame for "30%mindre sukker" Og de boksene som har reklame for "30% mindre sukker" er annerledes en den med "Sjokade" som reklame!! De som har "30%mindre sukker" er det ALLTID flytende vann/fett som renner fram og tilbake på toppen av pålegget!! Mens på den med reklame for "Sjokade" er helt som den alltid har vært!! Håer dere skjønner hva jeg mener nå. Lenke til kommentar
superninja Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Har ete nugatti heile livet, og syns den med 30% mindre sukker er masse bedre! Den gamle smaka du jo nesten sukkerbetane og det blir jo nesten kvalmt :S Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Lurer på hvorfor det er sånn!!kanskje det er fra forskjellige fabrikker?:O 8025685[/snapback] kanskje fordi det er to helt forskjellige produkter? 8030567[/snapback] Nå snakker jeg om helt vanlig nugati. ikke den med mindre sukker.. Men på den vanlige nugatien er det to forskjellige REKLAMER på. noen er det reklame for "Sjokade" og på noen er det reklame for "30%mindre sukker" Og de boksene som har reklame for "30% mindre sukker" er annerledes en den med "Sjokade" som reklame!! De som har "30%mindre sukker" er det ALLTID flytende vann/fett som renner fram og tilbake på toppen av pålegget!! Mens på den med reklame for "Sjokade" er helt som den alltid har vært!! Håer dere skjønner hva jeg mener nå. 8033836[/snapback] da er jeg med. Virker merkelig dersom det er riktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå