BigJackW Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Er Lian-Li kvalitet? Stygt? Pent? eller er det rett og slett ditt? Jeg synes det er både pent og skikkelig med kvalitet. Jeg har et PC-6277B. Er ikke så skranglete. Hva synes du? Endret 25. februar 2007 av BigJackW Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 lånte et lian-li kabb, synest det var katastrofe dårlig....... den feste annordingen som var mellom hk og kabb som man fester skruene i var bare plage. men mest av alld det skrangla noe sykt mye endte opp med at jeg dro til el-retur på expert og fant et stygt, tungt gammelt og grovt stål kabinett, er mye mere funksjonelt enn lian-li kan være at de er pene og se på men det er også andre kabinetter. synest det er mest hype og bortkastede penger, slik som 2 raptorer i raid Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Syns lian-li er supert! Har et selv, og alt av monteringer, endringer og slikt er en drøm. Deilig følelse av kvalitet, og ser bra ut Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Har hatt et PC3077. Verre skranglekabbis har jeg ikke vært borti. Syltynne, skjøre aluplater som får q-tec til å virke som state-of-the-art, viftegriller/filtre som omtrent ikke slipper igjennom luft og gummiopphengte hardiskfester som medførte ingen varmeledning gjennom montasjen og dermed full guffe på vifte for å få nok kjøling (=støy), for å nevne noe. Ble solgt videre ganske fort til spottpris. Regner med at det står et sted som akvarium, for det kan neppe brukes til datakomponenter. Håper Lian Li har en annen kvalitet på de andre og nyere modellene sine, hvis ikke har jeg et par problemer med å forstå fanklubben. Endret 25. februar 2007 av Muffinman Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Sjøl har jeg PC7ASCANDWIN, er knall fornøyd med det.. Ganske billig er det også.. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Har selv et Lian-Li kabinett. Er fornøyd med utseende og funksjonaliteten, men kvalitet oser det ikke av Lian-Li. Vil si at samtlige kabinetter av Lian-Li er skranglete. Kabinetter veier ingenting, noe som gjenspeiler seg i materiale… Det er tynt! Ingen solide plater her. Jeg er ikke så fornøyd som jeg håpet jeg skulle bli når jeg kjøpte meg et Lian-Li kabinett, neste gang kjøper jeg meg kanskje et Chiftec kabinett, disse har jeg vært gjevt over fornøyd med. hvis ikke har jeg et par problemer med å forstå fanklubben. 8020595[/snapback] Enig... Det er lov å være kritiske til kabinettet selv om man eier et. Har inntrykk av at mange forsvarer sitt Lian-Li kabinett, kanskje pga. de har betalt mye for dette. Jeg kan i allefall ikke forstå at så mange kan være fornøyd. Endret 25. februar 2007 av frecjoha Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Lian-Li er jo kvalitet tvers gjennom. Fikk litt sjokk da jeg så denne tråden. Lian-Li er jo det beste. Skjønner ikke at folk kan mene noe annet. (Ikke skyt meg pga. av min meninger). Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Pang Det er akkurat det som er poenget med denne tråden; meninger. EDIT: Lian-Li er jo kvalitet tvers gjennom. Lian-Li er jo det beste. Skjønner ikke at folk kan mene noe annet. For å kunne påstå at Lian Li er det beste må du jo ha prøvd alt. Og selv om jeg ikke kjenner deg tør jeg gjette på at du ikke har det. Som jeg skriver i et innlegg lenger oppe har jeg erfaring med kun en modell, men har også bekjente som har blitt skuffet over disse kabinettene. Det er sikkert mange modeller som er bedre enn det røklet jeg hadde, men jeg har en anelse om at merket er litt på mote. Det går også mye på personlige preferanser. For meg er kvalitetsfølelsen viktig; et skranglete kabinett er uinteressant om det er aldri så lekkert. Jeg har heller ikke noe i mot å skru litt så lenge resultatet blir kompakt og solid. Når vi er inne på skruer: den feste annordingen som var mellom hk og kabb som man fester skruene i var bare plage. Sikkert de samme som var i mitt PC3077. Latterlig dårlig. Endret 25. februar 2007 av Muffinman Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Lian Li er rein kvalitet, vært borti en del TT og Chiftec kabinetter, de er på langt nær så pene. De er kansje mer solide da de er i stål, men med mindre man kaster kabinettet rundt så skal man ikke ha problemer med ett Lian Li. Mitt har vært på LAN flere ganger, det er ikke skranglete i det heletatt og har aldri opplevd problemer med det. ~ Medion Lenke til kommentar
plaank Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg har ett Lian Li PCV880B - HTPC kabinett. Meget fornøyd med oppsettet, og festeanordningene, men det var ganske så overdrevent trangt inni der, selv om det er ett liggende HTPC kabinett. HDD tray's og 5,25" tray's hade geniale løsninger, som ikke stoppet for luft-sirkulasjonen, dette sto skjermkortet for. En klaring på ca 2-3 cm fra PSU til GFX gir ikke mye rom til lufting. Heldigvis er det to luftehull på toppen av kabinettet, hvor jeg har satt inn 80mm vifter, dette hjelper jo på, men - flere vifter - mere støy. Men, kabinettet gjør jobben sin, og vel så det. Synes det virker som ett kvalitetsprodukt hele veien gjennom, og angrer ikke på kjøpet. Sort, børstet aluminum, netting og blått lys fra min Arctic Cooling CPU kjøler gir dette en ganske flott finish. Ett flott produkt, til HTPC - men ikke til OC hvor man trenger ekstrem kjøling. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Pent er det, stilrent og alt det der. lett å frakte, men sjørt. Kabinettet tåler lite på de tynne alu platene sine. Dette er ikke noe Lan-kabinett i det hele tatt. Er livredd når jeg drar på lan for riper og bulker. Det eneste Lian li kabinettene passer til er utstilling og desktop bruk. De støydempede dyre kabinettene med den fine finishen. Drar du ofte på lan er ikke dette kabinettet noe for deg. Velg noe mer plastikk/stål opplegg. selv er jeg kjempefornøyd med mittt eget kabinett. Lite støy og fint å se på. Orker ikke plastikk look, støy eller lys. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Det er noen som virkelig har misforstått her. Lian-Li har mange gode løsninger og det ser pent og rent ut. Det største problemet er jo at det kan virke litt skranglete på grunn av de tynne aluminiumsplatene, men faktum er at det gjør kabinettet lett og meget motstandsdyktig mot riper o.l. Har hatt et Lian-Li kabinett i nesten 5 år før jeg nå kvittet meg med det og det er omtrent ingen riper i det anodiserte skallet. Jeg vil forresten utfordre noen til å si med et snev av sannhet at dette kabinettet ikke er både praktisk og billig. Se bare på de løsningene! For ikke å snakke om klassisk Lian-Li design, MYE bedre enn PC3077.. Jeg vil si at Lian-Li er det perfekte alternativet for en som liker en litt ryddig og enkel stil, samt et lett kabinett å drasse med seg. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Praktiske løsninger ser det ut som. Men jeg må med handa på hjertet si at jeg ikke likte utseendet. Nå må jeg i rettferdighetens navn tilføye at jeg ikke bruker pc-kabinetter til å pynte med. Det eneste som står framme i stua er en laptop, alt som ruver står i et dertil egnet rom. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg har aldrig sett et lian li i virkligheten, men på bilder. På bilder ser det værtfall rent og ryddig ut Lenke til kommentar
spurv Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Min oppfattning av Lianli: -Skranglete. -Greit utseende (de er jo bare firkanta uten noe mer). -Lette. (om det har noe å si..). -Greie løsninger for feste av f.eks disker o.l. -Dyrt! (ikke til å komme ibortfra) Men de har også endel løsninger som jeg liker på noen av modellene. PCV2100APLUSII f.eks. Endret 1. mars 2007 av spurv Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Kvalitet! Kjøpte meg nylig et PC6070B (Scandinavisk versjon 2), og aldri har jeg opplevd makan til kvalitetsfølelse på et kabinett. Til daglig er det døra jeg merker best. Denne dekker hele høyden på kabinettet, men stivheten, hengsler og låsemekanisme gjør at man kun trenger å trykke/trekke lett i toppen for å åpne det. Kabinettet er også støydempet fra fabrikk, noe som demper alle høyfrekvente lyder. Ganske irriterende at det ikke har hovedkortskuff, men HK bytter jeg vel toppen hvert andre år, så det får gå... Det har heller ingen skarpe kanter, noe som jo er utelukkende positivt for hud, marg og bein. Alt i alt ser jeg det som en god investering da atx-standarden ser ut til å vare en stund... PS: Ser veldig stilrent og bra ut uten ujevne kanter. Aluminiumet er også ganske deilig å stryke hånda over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå