Kai Sjøvoll Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 får opp denne feilmeldinge"could naot load file'MOM.implementation" ved oppstart. etter å ha lakt inn di nyeste g-kort driverne driverene. har prøvd å innstalert noen gamle drivere uten hell. noen som har vært borti dette problemet? kjører for øvrig xp kort x1900xtx 512 club3d Lenke til kommentar
foffle Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 får opp denne feilmeldinge"could naot load file'MOM.implementation" ved oppstart. etter å ha lakt inn di nyeste g-kort driverne driverene. har prøvd å innstalert noen gamle drivere uten hell. noen som har vært borti dette problemet? kjører for øvrig xp kort x1900xtx 512 club3d 8020183[/snapback] Har du husket å avinnstallere gamle drivere først? Hvis ikke, så gjør der. Hold oss oppdatert Lenke til kommentar
Kai Sjøvoll Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 ja,det har jeg gjort,minst 5 ganger uten hell. og 7.2 funker ikke,men ser på en annen post at flere plages med di siste driverne. fikk problemet ette å ha inst.7.2.... får den samme feilmeldingen,selv når alt som heter ati er avinstalert merksnodige greier. selv med den siste omega driveren,er det samme historie Lenke til kommentar
Kai Sjøvoll Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) ha! etter utalje avinstaleringer-instaleringe fikk jeg 7.1 til å funke uten feil i oppstarten. tror den dere 7.2 var roten til alt ont sjønner ikke at di slipper ut ting-drivere som er like stabilt som chernobyl Endret 25. februar 2007 av Natokai Lenke til kommentar
foffle Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 ha! etter utalje avinstaleringer-instaleringe fikk jeg 7.1 til å funke uten feil i oppstarten. tror den dere 7.2 var roten til alt ont sjønner ikke at di slipper ut ting-drivere som er like stabilt som chernobyl 8023146[/snapback] Nei 7.2 var en dårlig ide... Ingen tvil om det!! Jeg kjører 6.9, hehe. Funker best etter min erfaring til x1950pro.. Det var bra det ordna seg da : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå