Jegelskerfotball Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 her er mitt lag: forsvar:Ferdinand-carragher-vidic-toure midtbane:C.Ronaldo-ronaldinho-deco-messi Spisser:Henry-Rooney skriv ditt lag her! Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Hvem er keeperen din da? Mitt lag: Keeper:Cech Forsvar: Carragher, Ferdinand, Coly, Carlos Midtbane:Gerrard, Garcia, Ronaldinho, Joaquin Angrep:Kuyt, Henry Edit: (eventuelt Lampard for Garcia og C. Ronaldo for Joaquin) Endret 25. februar 2007 av suppesaft Lenke til kommentar
Jegelskerfotball Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Hvem er keeperen din da? Mitt lag: Keeper:Cech Forsvar: Carragher, Ferdinand, Coly, Carlos Midtbane:Gerrard, Garcia, Ronaldinho, Joaquin Angrep:Kuyt, Henry Edit: (eventuelt Lampard for Garcia og C. Ronaldo for Joaquin) 8021897[/snapback] å, sorry glemte keeperen, det må være en van der saar i toppform eller valdes Lenke til kommentar
hds Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 -------------Buffon-------------- --Cafu----Nesta----Materazzi-- -------------Makelele----------- -Gatusso----Pirlo----Lampard- ------Van Persie--Kaká-------- ---------Drogba(Zlatan)-------- Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) --------------------Buffon-------------------- --Neville------Rio---------Vidic-------Evra-- --CR7--------Pirlo-----Ronaldinho---Nani-- -------------Villa--------Rooney------------- Benk: Cech, Drogba, Kaka, Joaquin, Oshea Dette er ikke nødvendigvis det beste laget med de beste spillerne, men mitt drømmelag. Offensivt som fa'n :!: Endret 1. mars 2007 av banansplitt Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Dette er jo drømmelaget til alle: ---------------------------Carson-------------------------- Ferreira--------riedgewell-----van buyten------kompany --------------gerrard------higuain-----D'allessandro ------------Joaquin--------Baros-------Villa------------ Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Her har vi den første tråden som omhandler dette, og her har vi en annen tråd om det samme. Derfor ber jeg moderator stenge alle, untatt originaltråden. vinokourov1: Det finnes da bedre spillere i noen av posisjonene du nevner, bl. a. Carson. Og Kompany er ingen venstreback. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Laget: ---------------------------------Cech---------------------------------- G. Neville--------Carvalho----------Terry------------J. A. Riise---- ----------------------------Makelele----------------------------------- ------------------Lampard------------Gerrard------------------------ J. Cole------------------------------------------------------Robben--- ----------------------------Drogba------------------------------------- Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Her er tråden som er best for dette tema mens de andre blir stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg