fotballkamera Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hei.. Jeg ser på oppgavebehandlingen at jeg har et prosessnav kalt: s24EvMon.exe.... Dette bruker sykt mye plass... 100 000 kB ca.... Er dette et virus eller spyware elelr no??... Jeg bruker Tren micro som virusprogram.. Hvordan kan jeg fjerne dette fra pcen? Takker for svra Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Kjapt søk på google (dette kunne du ha gjort selv!) så ser det ut til å være til noe Intel Wireless greier, som må til for at det skal fungere. bruker du ikke wireless, kan du bare stenge av den. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Tror ikke det er et virus hvis du har et Intel trådløs nettverkskort. Hvis du ikke har det bør du slenge ut en hijackthis logg. Edit: Arrgh... 2 sekunder for sen Endret 25. februar 2007 av stealthy Lenke til kommentar
fotballkamera Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Tror ikke det er et virus hvis du har et Intel trådløs nettverkskort. Hvis du ikke har det bør du slenge ut en hijackthis logg. Edit: Arrgh... 2 sekunder for sen 8020122[/snapback] Hehe takker så mye gutter;) Har intel trådløs nettverkskort ja;).. men har aldri sett at det har brukt sååååå mye plass.. men men.. har også scanna den for virus og spyware og jeg fant 0,000 av det Heldigvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå