Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan viser du lysten på sex?

Leasch

Anbefalte innlegg

Men ikke glem at du er gutt, så hun tror sannsynligvis at du ville ha sex fra første øyeblikk^^

8021733[/snapback]

sannheten er alltid jævlig hard..

Når hun blunker drar du en supermann og drar av deg alt av klær, husk og barber kraniet ditt og lim håret på brystet :)

Er hu jomfru, ta det med ro, går ikke det, stang hun og brekk den inn så hun skriker som om hun føder ..

8023536[/snapback]

Vil være den første som "glir inn i hu"..

8023592[/snapback]

Ok , den var ekkel, sånn seriøst..

Nja, dra det inn på emnet, så spør du , spør med litt humor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men ikke glem at du er gutt, så hun tror sannsynligvis at du ville ha sex fra første øyeblikk^^

8021733[/snapback]

sannheten er alltid jævlig hard..

Når hun blunker drar du en supermann og drar av deg alt av klær, husk og barber kraniet ditt og lim håret på brystet :)

Er hu jomfru, ta det med ro, går ikke det, stang hun og brekk den inn så hun skriker som om hun føder ..

8023536[/snapback]

Vil være den første som "glir inn i hu"..

8023592[/snapback]

Ok , den var ekkel, sånn seriøst..

Nja, dra det inn på emnet, så spør du , spør med litt humor.

8023698[/snapback]

hehe okei. Det var bare en måte jeg skrev det på. But you know what i mean.

Lenke til kommentar
Er bare å slenge kølla på disken så skjønner hun sikkert hva du vil!

8021223[/snapback]

Er de ikke i form er det det dummeste du gjør...

8021237[/snapback]

nja! gjort det mange ganger jeg! :!: Men så har jeg nå vært i et fast forhold over mange år, og da kan man tillate seg litt sex humor i hverdagen... ;)

Lenke til kommentar

Jeg likte ikke helt undertøys ideen, den var for åpenbar. Vi jenter liker å ha kontroll på situasjonen, og vi liker ikke å ha sex med noen fordi partneren har planlagt at dere skal ha sex førte gangen da. Hjemmelaget middag er jo en god ide. Vi vet hva dere vil da og, men det blir på en litt annen måte. Hva du enn gjør, ikke virk desperat, og ikke mas. Da er det rett ut døren.

Lenke til kommentar
Jeg likte ikke helt undertøys ideen, den var for åpenbar. Vi jenter liker å ha kontroll på situasjonen, og vi liker ikke å ha sex med noen fordi partneren har planlagt at dere skal ha sex førte gangen da. Hjemmelaget middag er jo en god ide. Vi vet hva dere vil da og, men det blir på en litt annen måte. Hva du enn gjør, ikke virk desperat, og ikke mas. Da er det rett ut døren.

8026893[/snapback]

Litt enig om at det virker litt for åpenbar. Men ok, da blir det ingen undertøy.

Får nok bare håpe at ingen blir hjemme da. :)

Men hvordan synes du menn skal begynne? Ok, vi har en ide om å lage middag med masse steorinlys på bordet.. Se en god film (en grøsser?) ta en biltur rundt byen. Noe mer som kan være romantisk romantisk?

Unnskyld hvis jeg lurer på mye rart, men jeg tror at det er forståelig, jeg er som sagt tidligere livsredd å møste henne..

Lenke til kommentar
Eg kjøpte en gang et undertøysett som bevist var for lite. Da hun pakket det opp spurte eg også om eg kunne få se henne i det... naturligvis fikk hun det ikke på og eg fikk se henne uten :p

8022024[/snapback]

Ville spare penger om du bare pakket inn en kleshenger. Nesten dømt til å få se henne naken da. :hmm:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...