Leasch Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hei! Som emne sier - hvordan viser du damen at du har lyst på sex? Hva snakker du om med henne, hvilke bevegelser gjør du? Osv. Altså hva begynner du med? Kanskje en sexy presang will do the trick? Er ikke nybegynner, jeg vil bare se hvilken fremgangsmåte har dere andre, så kanskje jeg lærer noe nytt og spennendes. Lenke til kommentar
LinnKatrine Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Ta initiativ og begynn å snakk om hva du liker i senga osv, da kan hun komme på gli. Ta henne tilfeldig på låret, og beføle brystene hennes.. Fortell henne hvor vakker hun er osv Dette liker jeg ihvertfall Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg legger hun bare ned på sengen og kler av henne, fungerer alltid det. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Ta initiativ og begynn å snakk om hva du liker i senga osv, da kan hun komme på gli. Ta henne tilfeldig på låret, og beføle brystene hennes.. Fortell henne hvor vakker hun er osv Dette liker jeg ihvertfall 8020538[/snapback] Okei. Skal forske på det. Håper hun liker det også Abrakadabra, du går rett på saken hehe. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jess, men jeg gjør det jo ikke hvis jeg ikke har mistanke om at hun har lyst på sex, da. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Snakker vi om første gangen du skal ha sex med jenten, eller bare generelt? Det virker litt sært å kjøpe gave hver gang man skal pule jenta, det pleier vel å gå av seg selv? Er bare å ta litt heftig på jenten, så skjønner hun sannsynligvis hva du er ut etter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Snakker vi om første gangen du skal ha sex med jenten, eller bare generelt? Det virker litt sært å kjøpe gave hver gang man skal pule jenta, det pleier vel å gå av seg selv? Er bare å ta litt heftig på jenten, så skjønner hun sannsynligvis hva du er ut etter. 8021009[/snapback] Jævla kjedelig hvis man gjør det flere ganger om dagen. Da blir man en fattig mann! Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Er bare å slenge kølla på disken så skjønner hun sikkert hva du vil! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Er bare å slenge kølla på disken så skjønner hun sikkert hva du vil! 8021223[/snapback] Er de ikke i form er det det dummeste du gjør... Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Snakker vi om første gangen du skal ha sex med jenten, eller bare generelt? Det virker litt sært å kjøpe gave hver gang man skal pule jenta, det pleier vel å gå av seg selv? Er bare å ta litt heftig på jenten, så skjønner hun sannsynligvis hva du er ut etter. 8021009[/snapback] Første gangen med henne ja, og det er mest sansynnlig jeg skal ha, fordi det er ikke sikkert. Jeg kjøper ikke gaver så ofte. Bare denne gangen. Og da må det være noe sexy. Hva skjuler du under ordet heftig? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Start med å kysse / rote. Det ene fører vel ofte til det andre... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg ville ikke gått for gave, det siste du vil er å presse jenten til å føle at hun må. Du kan planlegge en romantisk kveld og fortelle henne på forhånd sånn at hun har tid til å fordøye tanken. Hvis dere er kommet til det stadiet i forholdet (har dere kommet til oralsex/annen tafsing?), så vil hun gjerne tolke romantisk aften som at du føler det er på tide å ha sex. Men ikke glem at du er gutt, så hun tror sannsynligvis at du ville ha sex fra første øyeblikk^^ Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg ville ikke gått for gave, det siste du vil er å presse jenten til å føle at hun må. Du kan planlegge en romantisk kveld og fortelle henne på forhånd sånn at hun har tid til å fordøye tanken. Hvis dere er kommet til det stadiet i forholdet (har dere kommet til oralsex/annen tafsing?), så vil hun gjerne tolke romantisk aften som at du føler det er på tide å ha sex. Men ikke glem at du er gutt, så hun tror sannsynligvis at du ville ha sex fra første øyeblikk^^ 8021733[/snapback] Hvorfor ville du ikke gått for gave? En god undertøy sett er vell en god presang.. Etter å ha vært ute, etter å ha hatt en romantisk kveld, etter å ha sett en bra film, så skal jeg gi henne settet. Så sier jeg får jeg lov å se deg i den? Hva syns du om det? Kanskje litt for frekkt? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hvor gammel er jenten, hvor gammel er du, er du jomfru og er hun det? Har dere prøvd oralsex/lignende? Jeg har for det meste opplevd at det bare skjedde av at man lå på sofaen/sengen og rotet, og klær begynte å forsvinne. Jeg har aldri gjort det til en så stor begivenhet. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Eg kjøpte en gang et undertøysett som bevist var for lite. Da hun pakket det opp spurte eg også om eg kunne få se henne i det... naturligvis fikk hun det ikke på og eg fikk se henne uten Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Hvor gammel er jenten, hvor gammel er du, er du jomfru og er hun det? Har dere prøvd oralsex/lignende? Jeg har for det meste opplevd at det bare skjedde av at man lå på sofaen/sengen og rotet, og klær begynte å forsvinne. Jeg har aldri gjort det til en så stor begivenhet. 8021995[/snapback] Er nok ikke det, tror ikke heller at hun er jomfru. Alderen kan du sjekke i profilen. Og jeg har aldri kjærester som er yngre enn meg. At klær forsvinner av seg selv - det har jeg opplevd mange ganger før (sånn bruker jeg også å gjøre). Det er bare denne gangen jeg er livsredd å gjøre noe galt...fordi jeg vil ikke myste henne pga. ett eller annen liten feil jeg gjorde. Eller at hun skal tro at jeg tenker bare på sex. Fordi jeg gjør ikke det. Jo, i stor gad, men det finnes jo også andre ting som er viktig. ps: høh, nomore, da var du sikkert veldig godt kjent med damen din? Og hva skjedde deretter du har sett henne uten, om jeg tør spørre? Endret 25. februar 2007 av Leasch Lenke til kommentar
nomore Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 ps: høh, nomore, da var du sikkert veldig godt kjent med damen din? Og hva skjedde deretter du har sett henne uten, om jeg tør spørre? 8022072[/snapback] Joda, vi var godt kjent og det var ikke første gangen Hva som skjedde etterpå får vi la være opp til fantasien. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 jeg tar beføler henne på kroppen. Klår litt på puppene hennes å beføler henne litt dernede. Funker altid. Når hun ligger naken pleier jeg å kysse henne fra tå til topp. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Men ikke glem at du er gutt, så hun tror sannsynligvis at du ville ha sex fra første øyeblikk^^ 8021733[/snapback] sannheten er alltid jævlig hard.. Når hun blunker drar du en supermann og drar av deg alt av klær, husk og barber kraniet ditt og lim håret på brystet Er hu jomfru, ta det med ro, går ikke det, stang hun og brekk den inn så hun skriker som om hun føder .. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Men ikke glem at du er gutt, så hun tror sannsynligvis at du ville ha sex fra første øyeblikk^^ 8021733[/snapback] sannheten er alltid jævlig hard.. Når hun blunker drar du en supermann og drar av deg alt av klær, husk og barber kraniet ditt og lim håret på brystet Er hu jomfru, ta det med ro, går ikke det, stang hun og brekk den inn så hun skriker som om hun føder .. 8023536[/snapback] haha! Lim håret på brystet.. Den va god! Jeg virkelig håper at hun er jomfru.. Vil være den første som "glir inn i hu".. Men supermann skal bli! ps. er det greit hvis jeg spør om hun er jomfru, sånn plutselig, mens vi sitter i bilen og prater? Endret 25. februar 2007 av Leasch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg