Gjest hjelp! Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Ble nettopp dumpa av dama mi etter å ha gjort et par dumme ting (IKKE UTRO) og ønsker bare å få henne tilbake over alt på jord! Vi hadde det så fint sammen! Har dere noen gode forslag til hva jeg kan gjøre for å prøve å få dette til? Håper på seriøse svar! Lenke til kommentar
Millema Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Snakk med henne! Hvorfor hun dumpa deg.. Det kan jo hende at hun kun bruker det dumme du har gjort som grunn, men at det egentlig er noe annet..... Lenke til kommentar
Myst Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hvis du kan være så åpen som mulig og forklare alt til oss, så kanskje flere kan hjelpe deg. Nå som vi ikke vet hva du egentlig har gjort, er det litt vanskelig å skjønne hva problemet er. Jeg har vært i akkurat samme situasjon som deg, så jeg vil gjerne hjelpe deg, men først må du fortelle alt. Lenke til kommentar
jokkeS Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Det er litt vansklig å skrive noe fornuftig når vi ikke vet hva det gjelder?.. Fortell.. Ellers kan du prate med henne om det... Lenke til kommentar
Gjest hjelp! Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hun mente at jeg var for kontrollerende (kan vel innrømme at jeg var det til tider ja) og at hun var rett og slett lei av det. At dette hadde ført til at hun ikke hadde nok frihet til å gjøre ting hun ville, og at hun hadde mistet forelskelsen og sånn av det! Hadde jeg hatt muligheten så skulle jeg gjort alt for at det ikke skulle vært sånn. Spør hvis dere må vite mer! Men håper på hjelp! Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Se der ja. Nesten som å se inn i fortiden. Kan si med en gang at den veien ender ikke godt min venn. Håper bare det ikke er for sent for deg. Men hva mener hun med "kontrollerende"? Skriver både spm og mulig råd: Var du over henne hele tiden? Jenter liker ikke at typen "sjekker" dem hele tiden. De vil føle seg trygg til å gjøre ting uten at typen blir mistenksom. Bestemte du over henne? Det er en av de dummeste tingene du kan gjøre. Forhold fungerer begge veier, du kan si hva du mener, men ikke tvinge. Kontrollerte du samtalene hennes (sms, msn, mail osv)? Bare dumt, hvis ikke dere er såppass åpen og ikke har noen ting å skjule. Men jenter vil gjerne ha privatliv og det må alle respektere. Skjønt det var en ting som jeg ikke angrer over da jeg var sammen med eksen min, og det var min holdning til hennes medlemskap i diverse nettsamfunn. Du har sikkert hørt om Blink. Forferdelig sted for jenter med typer. Jeg skjønte fort hva det stedet kunne gjøre med oss, men det forstod ikke ho. Alltid var det samma visa "Stoler du ikke på meg" "jo selvsagt, men ikke på de folka der inne, menn over 30 som prøver å utnytte unge jenter". Nå vel, ikke sikkert du er i samme situasjon, men de må vite hva de begir seg på. Jeg vil avslutte med noen råd som vil hjelpe deg på god vei: -stol på henne -ikke ta ting for gitt -gi henne rom -vis at du er villig til å forandre deg for henne ( da viser du hva du er villig til å gjøre for at forholdet skal fungere) og hvis/når alt ordner seg: utforsk sammen livet! Håper dette hjalp deg litt, og når du trenger hjelp eller bare vil snakke, bare svar her eller send PM. Lykke til! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg som skrev ovenstående. Trodde jeg var logget inn. Lenke til kommentar
Gjest hjelp! Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Takk for tilbakemeldingen og råd myst84 ! Men har du, eller noen andre for den saks skyld, noen gode råd i hvordan jeg bør gå frem for å få henne tilbake? Altså noe spesielt jeg kan gjøre for henne/oss slik at ting kan bli bedre? Har allerede bestemt meg for at jeg ikke skal gjøre de samme tingene om igjen som jeg gjorde før, men vet ikke helt hvordan jeg skal få overbevist henne om at jeg vil gjøre alt for å få henne tilbake... Og hvordan skal jeg kunne klare å vise henne at jeg er villig til å forandre meg kun for henne? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Lær deg å spelle gitar og lag en sang..... Lenke til kommentar
Gjest hjelp! Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Lær deg å spelle gitar og lag en sang..... 8026740[/snapback] Det har jo ikke akkurat med hvordan jeg kan vise henne at jeg vil forandre meg for hennes skyld... se mitt forrige innlegg... Har du andre forslag? Noen andre som har? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Helt ærlig; ikke gjør noe som helst. Ikke bli desperat og prøv å få henne tilbake. Hun dumpet deg for en grunn, og sjangsen for at hun blir forelsket i deg er liten og den blir enda mindre hvis du hele tiden prøver å få henne tilbake. Vil hun ha deg tilbake kommer hun enkelt og greit tilbake til deg igjen, uten at du trenger å gjøre noe. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Helt ærlig; ikke gjør noe som helst. Ikke bli desperat og prøv å få henne tilbake. Hun dumpet deg for en grunn, og sjangsen for at hun blir forelsket i deg er liten og den blir enda mindre hvis du hele tiden prøver å få henne tilbake. Vil hun ha deg tilbake kommer hun enkelt og greit tilbake til deg igjen, uten at du trenger å gjøre noe. 8027252[/snapback] Ja, det er jo en tanke det også... Men jeg har fått høre av en av vennene hennes at alt hadde vært så mye lettere hvis jeg ikke var så kontrollerende. Så hvordan kan jeg få vist at jeg vil forandre meg for hennes skyld uten å virke for desperat? Så hun liksom forstår at jeg vil gjøre det for henne, og kanskje det blir, hva skal jeg si, "lettere" å komme tilbake til meg igjen. Jeg begynte bare plutselig å være sånn for ett halvt år siden ca, før dette så hadde vi nesten to fantastiske år og det er dette jeg vil vise henne at kan skje igjen... Jeg høres sikkert bare dust og desperat ut, men hun er liksom den rette.... Lenke til kommentar
Gjest hjelp!§ Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Ja, det var jeg som skrev innlegget ovenfor hvis dere lurte.... Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Gi henne litt rom til å puste, fortsett som gode venner og se hva som skjer. Lenke til kommentar
Gjest hjelp! Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Gi henne litt rom til å puste, fortsett som gode venner og se hva som skjer. 8027359[/snapback] Kanskje ikke så dumt det nei, og kan jo samtidig prøve å "overbevise" henne om at jeg har forandret meg Jaja. Ny uke, nye muligheter. Håper jeg kan få fikset noe! Takk for tilbakemeldinger, men har dere flere ting å komme med så gjerne det. Da først og fremst om hva jeg kan gjøre for å vise henne at jeg har endret meg. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 enig med ustedalen, ikke gjør noenting, så kommer hun kanskje løpende tilbake. mist kontollen. da blir hun sjefen og det liker hun sikkert, for en gangs skyld Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hun er ikke forelsket i deg mer, hva kan du gjøre? Ingenting. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jo han kan gjøre noe faktisk. Eksen min ga meg en ny sjanse etter at vi slo opp for første gang, selvom hun ikke var sikker på sine følelser mot meg. Jeg fikk en sjanse fordi jeg var ærlig og innrømmet mine feil og viste at jeg fortsatt elsket henne. Jeg støtter andres forslag om å ligge lavt en stund, HVIS du er helt sikker på at hun har mistet alle følelsene dine mot deg. Hvis det er noen tegn på at hun føler noe fortsatt, så gå frem sakte og la henne bestemme litt, f.eks inviter henne på kino og la henne velge film, snop og plasser. Dere har vært sammen såppass lenge også at du kjenner sikkert henne ut og inn, så en annen ting du kan gjøre, er å finne en overraskelse som vil glede henne, hva nå det beste hu vet er. som noen andre også sier, ikke virk desperat, men litt angrende. hvis ho fortsatt bryr seg om deg, vil ho skjønne det. Du får ha lykke til kamrat! Lenke til kommentar
Gjest hjelp! Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Takk for mange gode svar folkens, og jeg tror jeg har funnet ut av hvordan jeg skal gjøre dette Spesielt takk til deg myst84 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Bare hyggelig å hjelpe en kar i nød Husk å oppdatere oss om hvordan det går da! Vil glede meg å høre at andre har lykkes der jeg har feilet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå