Shelfen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 OK jeg har gjort det store... jeg har vert i mappe alternativer i VerktOy/mappealternativer/filtyper og har endret et par ting der med en feiltagelse. aa naa kan jeg ikke gjOre noe for aa slette det jeg har endret. noen bilder av det jeg har gjort: http://img151.imageshack.us/img151/7803/hjelpyi3.jpg http://img339.imageshack.us/img339/2540/hjelp2ud5.jpg som dere ser saa er Fjern knappen ute av bruk... aa heller vet jeg ikke hva annet jeg skal gjOre for rediger knappen er ogsaa ute av bruk... har dere et forslag saa post det! jeg tar imot all hjelp jeg kan faa Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Dette kan du endre i Registry HKEY_CLASSES_ROOT\Folder HKEY_CLASSES_ROOT\Drive Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Du kan gjøre om feilen ved å bruke systemgjenoppretting. Gå tilbake til et tidspunkt før du gjorde den fatale innstillingen bare. Lenke til kommentar
Shelfen Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 har faktisk prOvd med system gjenopretting. men kan noen dele de filene til HKEY_CLASSES_ROOT\Folder HKEY_CLASSES_ROOT\Drive for meg?? jeg ville vert veldig takknemelig Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hmm, håper jeg klarte å fjerne alt tullet jeg har lagt til på de... Ikke bli sint hvis denne ikke fungerer på din PC, jeg vet ikke hvordan GUID sakene fungerer, om de er like på alle PC-er eller ikke. drive.zip Lenke til kommentar
Shelfen Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 gjOr ikke noe om det ikke fixer det eller Odelegger maskina har egentlig en backup plan. men den mA jeg vente litt pA.. ca noen dager. fAr bare holde meg til berbare maskina imenst vist det skjer noe :o Lenke til kommentar
Shelfen Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 hmm det funket Tusen takk at jeg ikke tengte pA det fOr nA ))) HKEY_CLASSES_ROOT\Folder kan jeg ta fra min bErbare sA takker Lenke til kommentar
Shelfen Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) eneste ejg trenger A fjerne nA er den "fastopen" teksten i hOyreklikk menyen okay xD jeg fant ut hvordan sA ingen problemer nA lenger Endret 25. februar 2007 av Shelfen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå