RSy Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Hvilket program er det beste til å brenne CD'er. Bruker i dag NERO, men har lyst til å kikke på litt andre alternativer. Forslag? Hvilket er best? RSy Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Har sett på clonecd, og det er veldig bra til å kopiere cder med, men mange bruker winoncd, eller easy cd creator, fordi det er dette som stort sett følger med brenneren sammen med nero Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Jeg synes iallefall at Nero er klart best! Men til sikkerhetskopier av spill/programvare bør man bruke CloneCD. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Stomp Recordnow Max eller Alcohol 120 % Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Nero er kongen! Ingen over, ingen ved siden (ihvertfall ikke av de jeg har prøvd). Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Liker best nero jeg. Men WinOnCd er meget bra også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå