Maple Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hei. Tenker på å kjøpe meg en salongrifle til å bruke på skytebane. Men vet ikke så mye om våpen, og lurer på hva jeg skal kjøpe, og ikke minst HVOR. Tenker litt på denne: CZ ZKM 452 2E Style Og syns den ser "fin" ut. Jeg har desutten gode erfaringer med denne type kolbe og lette vekt (fra et luftgevær jeg hadde tidligere). Laminat er jo lettere... Noen som har noen gode råd til meg? Lenke til kommentar
Maple Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg tenker kanskje å bestille våpen fra Alm Våpen og Villmark Er dette en seriøs (bra) butikk? Eller vil jeg få et våpen hvis sikte ikke er stillt inn i det hele tatt, f.eks.? Lenke til kommentar
DeltaSniper Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Jeg har en Brno CZ 452 Varmint salongrifle, den er meget bra og den klart beste du får for under 5000 (av de jeg har prøvd hvertfall). Du får den til 4200 inkludert et 3-9x40 kikkertsikte og montasjer hos Villmarksbutikken på Jessheim (Gardermoen ca). Link: http://www.villmarksbutikken.net/HTML/Rifler.htm Den er ca midt på siden. Den har tyngre pipe og en bedre stokk enn den du nevnte i ditt første innlegg, og litt mer presis og. Jeg skyter 5 skudd med denne Varmint'en innenfor en tikroning på 50 meter, med litt trening er ikke det noe problem. Endret 25. februar 2007 av DeltaSniper Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Har hatt og har BRNO mk 452 tidligere en lux utgave nå en standard og er godt fornøyd. Presisjonen er bra og lux utgaven var meget pen, den jeg har nå har litt slark ved repetering, men ikke mere enn at det ikke merkes ved normal omladingshastighet. Vil tro du blir fornøyd med denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå