Haelas Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Har sitti i kriblet i fingrene etter og skrive denne posten! :!: Byggde meg pc for 3 månder siden og synes at jeg må finne på noe nytt med den nå! Mine prosjekter: [x]Skal Modde PSU`en min lakke den eller pusse den blank [ ]Gravere en logo på Plexien som sitter i "døra" på kabinettet [ ]Fikse tastaturet med noen leds osv [?]Sjekke ut om jeg får moddet viftene mine litt mer lydløse....(er det mulig da?) [ ]Lage meg en av og på knapp til neon lyset mitt, knappen skal sitte uttapå pc`en. Og ikke inni sånn som nå! Skal starte med dette i mårra (Søndag) og da blir det bilder i mårra kveld! Lurer også på hvor man kan få kjøpt en dremmel?(helst ikke så dyr) Har du noen forslag eller innspill så gi meg det! Endret 27. februar 2007 av Bzerk1337 Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Høres nesten ut som en plan. Er bare å stille ned speningen til viftene da Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Update: PSU`en er ferdig! Pulten er ferdig ryddet for skruing Skru skru skru Lett Strømmen i grasjen var borte Men Golfen bare tente opp lyktene! Pusse pusse pusse, hadde tenkt til og pusse ned den grå lakken og få den til og skinne! :!: Pussinga gikk dårlig Trur jeg må ha en annen slags pusse maskin Men så kom jeg på denne luringen! Viste ikke om den ville funke fordi jeg trodde den hadde gått ut på dato Har nesten vokst opp med den boksen Den virket!! Nå er alt ferdig lakkert og venter på og bli tørt! To fine flater Nå er den satt in:) Må nok rydde litt ledninger etter hvert også Blir med modding men venter på sponsor til litt utstyr + at jeg må få kjøpt meg noen eget utstyr også :!: Endret 26. februar 2007 av Bzerk1337 Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ser ut som det ble bra det. =) Hva med å sette på kabelstrømper.. Tror det hadde blitt Mye mere ryddig og finere. Kunne du tatt et oversikts bilde av hele kabinettet både med og uten sidedør? Mvh Espen Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) lag deg en worklog men komentar tråd mye enklere og finne prosjektet og komentarene Endret 1. mars 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hva slags PSU er det? Hva blir du sponset med? Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 lag deg en worklog men komentar trådmye enklere og finne prosjektet og komentarene 8055199[/snapback] Tenkte man kunne kommentere her! :!: Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Hva slags PSU er det? Hva blir du sponset med? 8055218[/snapback] Advance 400w Kjøpte den på pixmania Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 løag en work log da! men det finnes engne plasser på forumet for komentarer og work log altså! er så mye enklere for folk Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Hvis det er noen som har peiling på biler eller mye teknisk så lurer jeg på! Hvordan kobler man opp denne? Hvordan utganger er det? Tenkte jeg kunne koble det til viftene på en slags måte Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Hva blir du sponset med? 8055218[/snapback] Et gavekort på 200 kr Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Et gavekort på 200 kr 8063935[/snapback] Hihi Du får ikke så mye for 200,- , men du fikk jo noe da Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Et gavekort på 200 kr 8063935[/snapback] Hihi Du får ikke så mye for 200,- , men du fikk jo noe da 8063971[/snapback] Nei :/ Det var litt dyrt der også Men bestillte et par vifter da! Endret 3. mars 2007 av Bzerk1337 Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Fått vifta i dag! (bilde kommer i natt) Skal stripse fast ledninger i morgen, fredag. pga lan! Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Prøv å få alt av ledninger veldig ryddig da... er så mye diggere å gå forbi et kabinett på lan å ikke se en eneste ledning når jeg titter inn. Heller det enn å titte inn å ikke engang se HK pg. alle kablene.. Lykke til. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 UPDATE[/sql] sånn ser vifta ut! Har ikke tatt noen bilder av kablene.... Det ser helt ræva ut Men skal kjøpe meg kabelstrømper og krympere osv.... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Ooh, kan jo bli ett bra prosjekt dette Skal følge med litt, siden du har samme kabinett som meg Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Status atm: Jeg er pengelens Var på Nordisk i finland for et par uker siden og det kostet med penger.. Men så fort pengene er i hus så er det katoder(?) og kabel strømper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå