The Ghost Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hva tror dere om Hardware Labs BLACKICE GTX480 ? Ifølge det som står der skal den yte like bra som en blackice extreme på lave CFM vifter så det låver jo bra. Åssen pumpe må man ha for å ha en sånn en i huse emd en del bloker evnt. hvilke 2stk pumper må sammarbeide ? Den er vel ikke så gærlig for 922,- selvom jeg har muligheten til å velge en Black Ice III pro til 252,- istedenfor ? Er den verdt forskjellen i pris (922,- mot 252,-) ? Takker Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Selv ville ikke jeg betalt 500 kr mer, for en radiator, som på papiret sier at den skal yte litt bedre enn en Black Ice Extreme. Jeg har ikke prøvd noen av de, men tør allikevel å si at BlackIce Extreme er god nok Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Eg har cooltek radiator og vennen min har black ice xtreme rad. Det er ikkje så stor forskjell på dei då... Men det er ganske tett på hw labs radiatoren enn coolteken... Men du linkar til er også tjukkare.... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Selv ville ikke jeg betalt 500 kr mer, for en radiator, som på papiret sier at den skal yte litt bedre enn en Black Ice Extreme. Vel det er snakk om en GTX480 mot en BlackIce III pro og ikke en BlackIce III extreme Den skal kjøe det meste jeg har i pc'n ! Edit: Etter det jeg forstår så er den Cooltek og BlackIce pro omentrent like ? Endret 26. februar 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Åja Beklager. Min feil. Men hvordan yter en BlackIce Pro da? Jeg tenker på å kvitte meg med min nåværende Bigwater radiator (den som følger med Kandalf LCS kabinettene) Endret 26. februar 2007 av christopher909 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Vet ikke helt åsssen den yter, men sklal være ganske bra til prisen !! Men nå er nå dette min tråd da med mine sprøsmål Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Vel The Ghost. Har du penger, så ville jeg gått for den BlackIce GTX480, av den grunn at du skal kjøle det meste i PCen. Det er ditt valg, og du kan nok mye mer om vannkjøling enn meg, så gjør det du føler for Følg magen. Da pleier man ikke å angre Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 VEl har funnet ut at jeg må ha det så billig som mulig ( ) da ejg ogås skal bruke en del på noen deler til en "hobby" server jeg skal lage ! Blir da BlackIce III pro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå