UrgeLoL Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Bare kom med stoff du DBD så skal jeg legge det til i første posten! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Skulle så gjerne stått til tjeneste. Men har ikkje noko ferdighetar i å bla fram stoff, som mange andre her. Deriblandt deg Mgs Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Tror du ser lite 360-nyheter på GDC. Microsoft vil fokusere på utviklingsverktøy og promotering av det denne gangen. 8082851[/snapback] Det som er viktig å tenke på er at GDC ikke er til for promotering og markedsføring av spill/konsoller. Dette er en konferanse for utviklere, og man vil derfor bli presentert de mer tekniske aspektene ved spillutvikling. De helt store nyhetene og kunngjøringene tror jeg vi derfor ikke kommer til å se. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 takk DBD Det jeg er mest spent på er talen til Phil Harrison, og hvilken planer Sony har med PSN. Talen hans er vel på onsdag, så vi må nok vente til onsdags kveld for å info om det. Håper noen filmer dette å legger det på nett. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Er mest spennt på Sony sjøl eg altså, de har mest å bevise for oss forbukerere :9 Gleder meg veldig. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg spør igjen, noen som vet om dette kan sees direkte over nett? Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg spør igjen, noen som vet om dette kan sees direkte over nett? 8083027[/snapback] Det er noe som heter GDC TV. Du kan prøve denne linken, men der ligger det bare innhold fra 2006. Om det er der 2007-innhold kommer vet jeg ikke. Noe er gratis, og noe må du betale for. Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det er kommet masse nytt om GDC nå! http://www.ign.com/index/gdc/2007/index.html Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Er det i morgen Nintendo skal holde tale? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Koji Kondo har holdt talen sin. Shigeru Miyamoto tror jeg faktisk at holder på nå. For raskest mulig info om alt mulig, anbefaler jeg deg å ta en titt på http://gonintendo.com/, som er en utrolig bra Nintendo-blogg. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Sikker? Mange sier at det er i morgen, men det er vel bare å se da Hadde håper på at Nintendo skulle snakke om noen ny Wii-Channels og gitt oss litt info rundt historien osv. på Super Mario Galaxy. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Den er straks i gang nå. Den kan følges med liveblogging her http://www.joystiq.com/2007/03/08/joystiqs...do-gdc-keynote/ Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Jeg vet at Nintendo ikke kan avsløre noen nye ting på GDC grunnet avtale de har med aksjeeierne (et eller annet i den duren), men for oss utenfor har denne keynoten vært passelig gjesp (i motsetning til Sony sin). Og jeg som er så glad i Nintendo også Skulle nok vært der. Endret 8. mars 2007 av ballerusk Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Mest spennende som har skjedd: Ny Wii-channel: Popularity - hvor Miis kan være med i konkurranser Footage av Super Mario Galaxy: He shows some footage of Mario Galaxy. Huge applause from the crowd – five fans pass out. That guy in the kilt moves their unconscious bodies out of the way. He says Galaxy will be playable again later this year. (Does that mean it’s not coming out in 2007?) Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Endelig han snakker om Galaxy og en ny kanal! Endret 8. mars 2007 av Lyn Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Noen som så Phil Harrison sin Game 3.0 tale? Morsomme med denne var når han skulle gå gjennom generasjonene og kom til Game 2.0 "Connected console or PC with static game content on the disc" Hvor man finner et bilde av World of Warcraft som dette. Stort mindre statisk innhold finner man vel neppe? Kan også nevnes at de så elegant plasserte DS i Game 2.0 og PSP i Game 3.0. Jaija....Sony imponerer både i bilder og uttalelser for tiden. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Da var det ferdig. Synes dette var en god konferanse med tanke på nyheter. Jeg hadde ikke ventet meg så mye, det har jo vært sagt at ikke mye nytt ville bli avslørt. Men gleder meg hardt til å se Super Mario Galaxy-traileren! NEW SMG FOOTAGE IMPRESSIONS: Space island as Yoshi egg, volcanoes, green hills, vines connecting rocks, crawlers, looks super smooth, domes, fireballs, apples, giant worms connecting different apple levels...lots of spherical objects as levels, lava stage, bullet bills, thwomps, underwater levels, pirahna plants, some traditional "flat" looking stages. Endret 8. mars 2007 av Aylars Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Om jeg får både Super Paper Mario og Super Mario Galaxy på min US Wii i år er jeg storfornøyd. Håper konferansen er klar for nedlasting snart, tror den er litt mer interessant i video-format enn tekstformat Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Grafikken til Galaxy ser jo meget god ut Nesten 360 grafikk jo, uten HD da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå