Gå til innhold

Game Developers Conference 2007 info

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror du ser lite 360-nyheter på GDC. Microsoft vil fokusere på utviklingsverktøy og promotering av det denne gangen.

8082851[/snapback]

Det som er viktig å tenke på er at GDC ikke er til for promotering og markedsføring av spill/konsoller. Dette er en konferanse for utviklere, og man vil derfor bli presentert de mer tekniske aspektene ved spillutvikling. De helt store nyhetene og kunngjøringene tror jeg vi derfor ikke kommer til å se.

Lenke til kommentar

takk DBD :)

Det jeg er mest spent på er talen til Phil Harrison, og hvilken planer Sony har med PSN. Talen hans er vel på onsdag, så vi må nok vente til onsdags kveld for å info om det. Håper noen filmer dette å legger det på nett.

Lenke til kommentar

Jeg vet at Nintendo ikke kan avsløre noen nye ting på GDC grunnet avtale de har med aksjeeierne (et eller annet i den duren), men for oss utenfor har denne keynoten vært passelig gjesp (i motsetning til Sony sin). Og jeg som er så glad i Nintendo også :innocent: Skulle nok vært der.

Endret av ballerusk
Lenke til kommentar

Mest spennende som har skjedd:

Ny Wii-channel: Popularity - hvor Miis kan være med i konkurranser

Footage av Super Mario Galaxy:

He shows some footage of Mario Galaxy. Huge applause from the crowd – five fans pass out. That guy in the kilt moves their unconscious bodies out of the way. He says Galaxy will be playable again later this year. (Does that mean it’s not coming out in 2007?)
Lenke til kommentar

Noen som så Phil Harrison sin Game 3.0 tale?

Morsomme med denne var når han skulle gå gjennom generasjonene og kom til Game 2.0 "Connected console or PC with static game content on the disc"

Hvor man finner et bilde av World of Warcraft som dette. Stort mindre statisk innhold finner man vel neppe? Kan også nevnes at de så elegant plasserte DS i Game 2.0 og PSP i Game 3.0.

Jaija....Sony imponerer både i bilder og uttalelser for tiden.

Lenke til kommentar

Da var det ferdig. Synes dette var en god konferanse med tanke på nyheter. Jeg hadde ikke ventet meg så mye, det har jo vært sagt at ikke mye nytt ville bli avslørt. Men gleder meg hardt til å se Super Mario Galaxy-traileren!

NEW SMG FOOTAGE IMPRESSIONS: Space island as Yoshi egg, volcanoes, green hills, vines connecting rocks, crawlers, looks super smooth, domes, fireballs, apples, giant worms connecting different apple levels...lots of spherical objects as levels, lava stage, bullet bills, thwomps, underwater levels, pirahna plants, some traditional "flat" looking stages.
Endret av Aylars
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...