jacoP Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hvordan laster jeg opp en quicktimefil på forumet? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hvordan laster jeg opp en quicktimefil på forumet? 8018515[/snapback] Kor stor er den? Har du prøvd å laste den opp som du gjer med eit bilete? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hva med: http://rapidshare.com/ Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Prøvde meg litt i rapidshare, men fikk ingen link jeg kunne dele med andre her på forumet? :S EDIT og jeg får denne feilmeldingen når jeg laster opp som det skulle ha vært et bilde "Opplasting feilet. Du har ikke tillatelse til å laste opp en slik filtype." Endret 24. februar 2007 av Jokkulf Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Pakk den som en .rar fil eller noe. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Du kan ikkje legge den ut på YouTube, Google Video, Metacafe eller noko sånt? I mine auge den enklaste og beste måten å distribuere ein video på nett. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Men filmen var i QuickTime. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Prøvde meg litt i rapidshare, men fikk ingen link jeg kunne dele med andre her på forumet? :SSikker på det? Vart fila lasta opp skal du få ein link. Ei litt enklare side er http://www.rogepost.com/.EDIT og jeg får denne feilmeldingen når jeg laster opp som det skulle ha vært et bilde "Opplasting feilet. Du har ikke tillatelse til å laste opp en slik filtype."Filtypen (.mov) er tydelegvis ikkje tillatt. Alternativ er å pakke den i ei ZIP-fil (RAR er heller ikkje tillatt meiner eg). Redigert: Eller endre filendinga og be folk endre den attende til .mov for å sjå den.Men filmen var i QuickTime.Og problemet med det er kva? Både Youtube og Google Video støtter QT. Endret 25. februar 2007 av incanus Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Ohh. Det visste jeg ikke. Trodde de bruke mpeg, osv. jeg.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 What video file formats can I upload? YouTube accepts video files from most digital cameras, camcorders, and cell phones in the .WMV, .AVI, .MOV, and .MPG file formats. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg