Gå til innhold

Rare linjer? i WoW

Ganam

Anbefalte innlegg

Dette handler om spillet WoW og om Skjerm/Skjermkort ikkje klag på at eg posta feil pga eg veit ikkje kor feilen ligger på skjermen eller skjermkortet.

Får ikkje desse linjene i windows

Det handler om at eg får noen rare linjer i WoW som eg ikkje veit kommer frå. Eg får desse rare linjene når eg har "Full Screen Effect" på i WoW når eg alt/alt+tab'er ut av wow fleire ganger på rad for å sjekke msn/thottbot og sånt.

BILDE : dsc00026xy8.jpg

Mitt skjermkort : ATI Radeon x1900 XTX (512 MB PCI-E Single Card)

Min skjerm: BENQ FP937s+

Har hørt om andre folk som har samme problem men di har kjempe gamle ati kort noe som eg ikkje har. Har og fått noen rare kvite linjer på toppen av skjermen min i wow når eg skifter Hz av ein eller annen grunn aner ikkje ka eg gjor men det bare forsvant.

Det rare er at di her linjene forsvinner vis eg går ut og inn i wow samme metode som eg fikk dei.

PS. Linjene vistes ikkje på screenshotts så måtte ta bilder med mobil kameraet mitt

Endret av Ganam
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du klokka skjermkortet. Hvis du klokker for mye så får du artifacts. Men må også innrømme at de tligner ikke på artifacts.

EDIT: mao, er dette innlegget ganskeunyttig... sorry :blush:

EDIT2: mulig det skjer en feil hvis det bare kommer når du alttabber mye (:p)... det kan hende at noen av programmene fryser og legger seg i kanten av wow eller at noe låser seg litt

Endret av pessimisten
Lenke til kommentar

Heisan

Antar at du allerede ville ha gjort dette hvis du hadde muligheten, men verdt å prøve:

- Har du en annen skjerm du kan prøve med (ta med PC til en kamerat eller noe)?

- Forskjell på andre oppløsninger?

- Har du prøvd å leke litt med oppdateringsfrekvens?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har akuratt samme problemet og ja d skjer kun i wow.

Har kommet fra til at d ikke er skjermen, kjøpte netopp ny skjerm og gikk i fra 1280x1024 til 1680x1050 så jeg tror heller ikke at d er oppløsninga. Må være noe med skjermkortet har også x1900 XTX.

Ikke det at svaret hjalp så mye men du skal vite at du ikke er alene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...