Problembarn Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Heisann. Jeg ønsker hjelp til å lage en påmeldingsliste for gruppeaktiviteter. Har søkt rundt på forumet men finner ingen passende tråder. Trenger bare en enkel tabell hvor jeg på forhånd kan bestemme antall plasser. Uregistrerte brukere kan så registrere seg selv ved å skrive navnet sitt ett eller annet sted og trykke på en legg-til-knapp. Listen er så oppdatert. Når listen er full får brukerne som prøver å registrere seg beskjed om at den er full. Listen må også være synlig slik at alle kan se hvem som har meldt seg på. Er dette vanskelig å lage? På forhånd takk :-) Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Vil ikke tro at dette er så vanskelig å lage. Jeg har lest 10 sider som MySQL og tror jeg vet hvordan det kan gjøres. Men siden jeg er ganske ny til databaser bør kanskje noen andre her svare... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...54&hl=+Hrisebro Den tråden bør hjelpe deg ganske godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå