*Magnus* Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Doh.. PSU utsatt til 15 mars >.< blir ikke ny pc på en stund altså da ** hvis det bare gikk an og endre orderen til en annen..(samme med kabinettet..)** Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 forandret emnetittel **************************** Hei. fikk min PC i dag endelig.. driver på og klokker CPU'en litt.. iallefall prøver.. bruker programmet som fulgte med ASUS cd'en, og klokket opp fra 2.4 til 2,7ghz. som en start, så ba den meg restarte PC'en.. under startup, så kom det en Konstant pipelyd.. jeg restartet da pcen. da var den borte. men da sto det noe som: boot fail, enter BIOS and run everything on default and try again... noe i den duren.. klarer ikke min e6600 en gang 2.7 ? eller hva kan det være ? Lenke til kommentar
Vinojan Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 forandret emnetittel**************************** Hei. fikk min PC i dag endelig.. driver på og klokker CPU'en litt.. iallefall prøver.. bruker programmet som fulgte med ASUS cd'en, og klokket opp fra 2.4 til 2,7ghz. som en start, så ba den meg restarte PC'en.. under startup, så kom det en Konstant pipelyd.. jeg restartet da pcen. da var den borte. men da sto det noe som: boot fail, enter BIOS and run everything on default and try again... noe i den duren.. klarer ikke min e6600 en gang 2.7 ? eller hva kan det være ? 8175903[/snapback] hei! prøv å klokke fra bios... kansje det går bedre. Jeg har samme hovedkort og prosessor som deg...har klokket min til 3,6 ghz Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 forandret emnetittel**************************** Hei. fikk min PC i dag endelig.. driver på og klokker CPU'en litt.. iallefall prøver.. bruker programmet som fulgte med ASUS cd'en, og klokket opp fra 2.4 til 2,7ghz. som en start, så ba den meg restarte PC'en.. under startup, så kom det en Konstant pipelyd.. jeg restartet da pcen. da var den borte. men da sto det noe som: boot fail, enter BIOS and run everything on default and try again... noe i den duren.. klarer ikke min e6600 en gang 2.7 ? eller hva kan det være ? 8175903[/snapback] hei! prøv å klokke fra bios... kansje det går bedre. Jeg har samme hovedkort og prosessor som deg...har klokket min til 3,6 ghz 8176028[/snapback] finner bare multiplier i BIOS jeg.. under extreme tweaking --> overclocking.. finner ingen FSB og endre på der.. kan du forklare hvor jeg finner alt jeg trenger ? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Emnetittel er fortsatt ikke god nok, les hva stickyen sier om gode og dårlige emnetitler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå