Gå til innhold

Bevis for at Gud finnes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bananen er ingenting; det nye marerittet til ateister er peanøttsmør.

8259936[/snapback]

Hahahaha :!:

"Now you may smile at this.." Kan banne på jeg gjorde mer enn å smile. Bananen var bare dum men den peanøttsmørtingen var bare rett og slett utrolig. :rofl:

Endret av Polluks
Lenke til kommentar

Nei, den er faktisk oppskrytt. Det blir hevdet at en rekke ideer som kristendommen har stjålet, lånt eller videreutviklet fra andre religioner, filosofier or trender er originale for kristendommen. Videre blir det ofte hevdet at dette er "kristne ideer" som blir plagiert av andre, og at disse verdiene ikke går an å få utenfor kristendommen.

Lenke til kommentar
jeg er mer for satanismen forde der har man totalt frihet i motsettning vis folk påstår at folk i kristendommen har fri vilje hvorfor var det sånn i Norge før da, at vis man ikke ville bli kristen så ble du halshogd??

noen som kan svare på dette?

8281958[/snapback]

Så du er mer for satanisme er det fordi det gir deg mer frihet eller er det fordi du er overbevist om at det er det rette du kan gjøre jeg tror på Bibelen men er ikke blitt halshugd og jeg tror av fri vilje. Phuuu.

Lenke til kommentar
Satanister, i alle fall LaVey-satanister, er nøye med å vise at deres religion ikke er bygd på den kristne satan. Hvorfor de da skal kalle seg satanister er meg ukjent.

Det er vel omtrent som nynazister som insisterer på at holocaust ikke har funnet sted, til tross for at de ville gjort akkurat det samme selv om de fikk sjansen.

Lenke til kommentar

Hvis Satanismen gor dere mer firhet til å velge..

Ingenting gir dere mer frihet ennå ikke tro på noe annet enn at livet er det du selv gjør det til, altså ikke-religiøs eller medlem av kirken eller human etisk.forbund eller noe.

Lenke til kommentar
Satanister, i alle fall LaVey-satanister, er nøye med å vise at deres religion ikke er bygd på den kristne satan. Hvorfor de da skal kalle seg satanister er meg ukjent.

Det er vel omtrent som nynazister som insisterer på at holocaust ikke har funnet sted, til tross for at de ville gjort akkurat det samme selv om de fikk sjansen.

8309649[/snapback]

Hva? Hvordan finner du den sammenligningen? LaVey Satanisme dreier seg ikke om Satan i det hele tatt. LaVey Satanister tror ikke på noen Gud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...