Lakus Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Lurer på hvordan Ananas er skapt for oss mennesker? Eller kokosnøtter Lenke til kommentar
kjetil02 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Denne siden er helt latterlig! (Godtube)8257402[/snapback] Noen må gi den mannen en nobel-pris! Han snur opp-ned på all forskning, og det på fem minutter! Lenke til kommentar
andir Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Bananen er ingenting; det nye marerittet til ateister er peanøttsmør. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Bananen er ingenting; det nye marerittet til ateister er peanøttsmør. 8259936[/snapback] åherregud. :!: jeg er måløs... Lenke til kommentar
nilox Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Bananen er ingenting; det nye marerittet til ateister er peanøttsmør. 8259936[/snapback] Hahahaha :!: "Now you may smile at this.." Kan banne på jeg gjorde mer enn å smile. Bananen var bare dum men den peanøttsmørtingen var bare rett og slett utrolig. Endret 28. mars 2007 av Polluks Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Dette kalles for ekstrem naivitet... Disse folkene er ikke "dumme," de vil bare ikke la seg overbevise.. Bananen var også genialt teit... Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg blir deprimert av å se slikt. Det er ille at dette er organisert løgnpropaganda som når mange mennesker. Det er ikke bare hobbyvirksomhet, men storstilt produksjon av direkte løgnpropaganda. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 AHhhhhhhhhhhh så bra Peanutt Butter - The Atheist's Nightmare! Det er slike folk som gir kristne et dårlig rykte, hahahaha ahhh så bra! Huff! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hahahaha. Hu dama på starten er bare t3h brainwasher, du kan se det på henne. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Kritendomen er oppskryt <------------- '' Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Kritendomen er oppskryt 8278057[/snapback] Nei, bare usann. Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Nei, den er faktisk oppskrytt. Det blir hevdet at en rekke ideer som kristendommen har stjålet, lånt eller videreutviklet fra andre religioner, filosofier or trender er originale for kristendommen. Videre blir det ofte hevdet at dette er "kristne ideer" som blir plagiert av andre, og at disse verdiene ikke går an å få utenfor kristendommen. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 jeg er mer for satanismen forde der har man totalt frihet i motsettning vis folk påstår at folk i kristendommen har fri vilje hvorfor var det sånn i Norge før da, at vis man ikke ville bli kristen så ble du halshogd?? noen som kan svare på dette? Lenke til kommentar
jesse Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 jeg er mer for satanismen forde der har man totalt frihet i motsettning vis folk påstår at folk i kristendommen har fri vilje hvorfor var det sånn i Norge før da, at vis man ikke ville bli kristen så ble du halshogd?? noen som kan svare på dette? 8281958[/snapback] Så du er mer for satanisme er det fordi det gir deg mer frihet eller er det fordi du er overbevist om at det er det rette du kan gjøre jeg tror på Bibelen men er ikke blitt halshugd og jeg tror av fri vilje. Phuuu. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 frihet tilog velge firhet til og leve Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 satan er bare de kristene sitt bilde på ondskap, koffor i helvete skal man lage en religion som bygger på det? Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 satan er bare de kristene sitt bilde på ondskap, koffor i helvete skal man lage en religion som bygger på det? 8307687[/snapback] Satanister, i alle fall LaVey-satanister, er nøye med å vise at deres religion ikke er bygd på den kristne satan. Hvorfor de da skal kalle seg satanister er meg ukjent. Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Satanister, i alle fall LaVey-satanister, er nøye med å vise at deres religion ikke er bygd på den kristne satan. Hvorfor de da skal kalle seg satanister er meg ukjent. Det er vel omtrent som nynazister som insisterer på at holocaust ikke har funnet sted, til tross for at de ville gjort akkurat det samme selv om de fikk sjansen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hvis Satanismen gor dere mer firhet til å velge.. Ingenting gir dere mer frihet ennå ikke tro på noe annet enn at livet er det du selv gjør det til, altså ikke-religiøs eller medlem av kirken eller human etisk.forbund eller noe. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Satanister, i alle fall LaVey-satanister, er nøye med å vise at deres religion ikke er bygd på den kristne satan. Hvorfor de da skal kalle seg satanister er meg ukjent. Det er vel omtrent som nynazister som insisterer på at holocaust ikke har funnet sted, til tross for at de ville gjort akkurat det samme selv om de fikk sjansen. 8309649[/snapback] Hva? Hvordan finner du den sammenligningen? LaVey Satanisme dreier seg ikke om Satan i det hele tatt. LaVey Satanister tror ikke på noen Gud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå