thoering Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 hans erling: hørtes ut som en drøm... eller ei fin julegave til meg neste år :wink: ? god jul alle !!! mvh Espen Thøring Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Quote: On 2001-12-21 18:49, westis skrev:jeg tok bare opp dette pga jeg er så drita lei av folk som bare snakker drit om ATI..stort sett det eneste alle sier er at driverne er crappy..har et ATI kort selv.. men bytta det ut pga ikke win2k kompatibelt..og det fungerte flott.. HAHA der sier du jo selv hva som er så dritt med ATI , Ukompatibilitet [drivere] hahaha http://www.cdbrenn.cjb.net/oc/DaytonaPowah.jpg holder meg til mitt gf3 ti 200 jeg :smile: mye greiere, funker jævli bra i alle spill , i windows 2000 (bruker bare det) Lenke til kommentar
kris10an Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Kommer vel til å koste store penger også da. Lenke til kommentar
kris10an Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 (Mente geforce5) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå