Cord Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Etter å ha gått gjennom, det smått fantastiske, Pikmin til GameCube, på Wii`en. har jeg vært på jakt etter Pikmin 2. Men greier ikke for mitt bare liv å finne det til noen fornuftig pris noe sted.. Sjekket Toys`R`Us og Lefdal, samt endel Spaceworld butikker i Oslo. Og har letet litt rundt på nett, men der de er listet til under 600 spenn har de ikke på lager. Noen som kan hjelpe meg å få tak i et eksemplar? Eller iallfall tipse om hvor det kan være håp? Takker og bukker :-)) Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Sjekket kjapt noen nett-butikker, men ser nok ut til at spillet er ute av produksjon. Du får sjekke nett-auksjoner for brukte kopier. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Cræp.. Var det jeg fryktet.. ikkeno noe er som lukten av å åpne et nupressa spill rett ut av coveret vet du ;-) Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Cræp.. Var det jeg fryktet.. ikkeno noe er som lukten av å åpne et nupressa spill rett ut av coveret vet du ;-) 8018232[/snapback] Yep, sant det. Men tror nok auksjon vil være det mest sannsynlige, hvis du ikke finner det i en billigkurv på en butikk. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Ikke noen som er intr i å selge meg sitt brukte vell? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Ikke noen som er intr i å selge meg sitt brukte vell? 8025031[/snapback] ebay.com? Ser at de er en som selger på qxl også. Endret 25. februar 2007 av ekwathne Lenke til kommentar
Cord Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 ebay.com? Ser at de er en som selger på qxl også. 8025194[/snapback] QXL var Pikmin 1 ;-) Men får vell skjekke ebay. Vet du noe om hvordan det blir med frakt til norge? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg har lett etter dette lenge og. Har sett det på et par butikker men til blodpris. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg tror ikke frakten blir så dyr. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Du kan kjøpe det på Tendo.no her. Det står oppgitt at de har det på lager. Platekompaniet har det også på nettsiden sin her, men de har ikke oppgitt om de har det på lager. Endret 26. februar 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå