SirKenneth89 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Syns det er på tide å spekulere i hva prisen på PS3 blir på Elkjøp (i butikk)! Jeg tror kanskje den kan gå helt ned i 5000,- ved lansering. Noen som vet mer om prisingen til Elkjøp og hva de betaler i innkjøpspris pr PS3? Tror dere at EB Games kommer med noe byttegreier? At f.eks bytt inn din gamle PS2 og x antall spill og få noe rabatt på PS3? Er det noe å tjene på å selge en flunkende ny PS3 på QXL den 23.mars? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Er vel ingen som kan svare deg på noe av dette. Jeg tipper 5500,- på Elkjøp, men det blir jo bare synsing. Innkjøpsprisen så vel ut til å bli rundt 6000,- per konsoll, om jeg husker riktig. Om EB Games kommer til å ha noe spesielt tilbud i forbindelse med lanseringa vet vi jo ikke, men de tar jo alltid i mot gamle spill etc, så selvsagt kan du bytte inn slikt og bruke det du har tilgode på en PS3. Heller ingen som kan svare på hvordan prisene på qxl etc. blir, det spørs jo om folk kommer til å gå mann av huse for å kjøpe konsollen eller ikke. Det er jo ikke helt utenkelig at den høye prisen får flere til å vente litt. Det er heller ikke noe førjulspress nå. Rent bortsett fra det er det selvsagt også ganske egoistisk og umoralsk å drive med slike svartemarked-strategier. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Er vel ingen som kan svare deg på noe av dette. Jeg tipper 5500,- på Elkjøp, men det blir jo bare synsing. Innkjøpsprisen så vel ut til å bli rundt 6000,- per konsoll, om jeg husker riktig. Om EB Games kommer til å ha noe spesielt tilbud i forbindelse med lanseringa vet vi jo ikke, men de tar jo alltid i mot gamle spill etc, så selvsagt kan du bytte inn slikt og bruke det du har tilgode på en PS3. Heller ingen som kan svare på hvordan prisene på qxl etc. blir, det spørs jo om folk kommer til å gå mann av huse for å kjøpe konsollen eller ikke. Det er jo ikke helt utenkelig at den høye prisen får flere til å vente litt. Det er heller ikke noe førjulspress nå. Rent bortsett fra det er det selvsagt også ganske egoistisk og umoralsk å drive med slike svartemarked-strategier. 8018166[/snapback] Jeg tjente 1500kr på å selge en av mine to Nintendo Wii'er på QXL når jeg kjøpte den på lanseringsdagen Vet det er litt umoralsk, men trengte penger Lenke til kommentar
zedty Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) "7800,- for PlayStation 3 60GB pakke med tre populære spill, en Blu-ray DVD og en ekstra kontroller. Lansering 23. mars. Kun 1 stk pr. kunde!" 6k for basic pakke Endret 25. februar 2007 av zedty Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 6000 for ps3 med en BR film og COD 3 på elkjop.no og lefdal.com kun 1 pr kunde og kun i nettbutikk. Er ca. 500% sikker på at ebgames vil være dyrere da ebgames er en liten svindelbutikk alla spiderman Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Synd at det bare er elendige spill i de pakketilbudene elkjøp har. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Syns det er merkelig hvis prisen på PS3 blir 5999,- i butikk på elkjøp, siden de har de pakketilbudene som er nokså bra! Vil tro de blir billigst, som de alltid har vært! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...ContentKey=5626 Lenke til kommentar
Moppeken Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Bestilte med motorstorm med pakke 1;) Så skal jeg kjøpe RFM ved siden av;) har 2 gavekort til gode:) Fant ut at det var mer lønnsomt for min del;) Totalt kom det på 6630 kr:) Siden jeg var ikke intressert i spillet Gundam som var med i pakke 3:P Endret 25. februar 2007 av Moppeken Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) jesus hva koster spillene til ps3 da?? 1800 kroner dyrere for 2 spill og en håndkontroll. aka 566 kroner per ekstra spill/kontroll i den dyreste pakka. Endret 26. februar 2007 av Sgt.Stav Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Spillene koster 575 mener jeg å ha sett på elkjøp og Mpx.no. OM du importerer fra f.eks videogamespus.ca så blir det ca 400 kr inkludert frakt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Spillene koster 575 mener jeg å ha sett på elkjøp og Mpx.no. OM du importerer fra f.eks videogamespus.ca så blir det ca 400 kr inkludert frakt. 8027906[/snapback] Kva med moms? Spelet kostar $70, kursen er 5.25, med frakt ~ 400. Moms = 25% og behandlingsgebyr på Posten = 80. (70*5.25+frakt)*25 = 580,- NOK. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 De sender med privat adresse så vidt jeg vet, slik at du slipper toll Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Videogamesplus.ca setter 20 $ på alle pakkene og da slipper man moms og tollgebyr! Og de er kjappe. Har allerede 4 spill, memory card adapter og en sixaxis kontroller kjøpt fra dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå