oleberget Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 jeg har ventet på svar i en annen forumpost nå så legger den rettogslett bare ut her. siden det har med skjerm i seg selv så skriver jeg det bare her. jeg har et skin jeg vil bruke men hakke det som trengs for å bruke det. hadde stylexp men det stoppet etter 30 dager å ingen serial jeg prøver funker. så lurte på om noen kunne linke en patch eller noe som kjører skins Lenke til kommentar
l_man Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Her er noen skins, men de er ikke alle stylexp basert. http://www.x6.no/download.php?op=viewsdownload&sid=3 Masse bra der Lenke til kommentar
oleberget Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 jeg har skin jeg skal bruke, men det trenger en patch for å kunne kjøres Lenke til kommentar
l_man Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Ja det kan bli litt værre med Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) XP desktopmod tråd Guide Laget av blandt annet meg EDIT: det du vil se på er Uxtheme.dll patchen, den skal være en egen seksjon om den i guiden Endret 25. februar 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå