sara Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Jeg har noen filmer som er for lange for en 800 mb. cd og trenger derfor å dele fila på to cd'er og trenger derfor hjelp... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Virtual Dub. Du finner programmet og hvordan du gjør det her. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 det programmet er bare helt konge. funker helt fett. dessuten kan du bruke det programmet til å encode musikk vidoer og andre avi, mpeg filer til mye mindre størrelser. Lenke til kommentar
sara Skrevet 7. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2002 det skal jeg prøve takker for hjelp og ha en ellers hyggelig helg [ Denne Melding var redigert av: sara på 2002-12-08 14:22 ] Lenke til kommentar
sara Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2002 hvordan funker det programmet? jegfår det ikke til :sad: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-12-09 15:17, skrev sara:hvordan funker det programmet? jegfår det ikke til :sad: Les på siden og les manualen. Vi har manualer for at de skal brukes. Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Hei Bruk VirtualDub: 1.åpne filmen du har laget. 2. sett Video til direct stream copy, det samme med audio. 3. sett pekeren nederst på skjermen til starten på filmen, trykk så på HOME (på tastaturet) 4.Flytt så pekeren utover i filmen tiden vises, når du har funnet ut hvor du vil dele den trykk så på END, deretter trykker du på F7 for å lagre den første delen. 5. Når første delen er lagret, trykker du på HOME da flytter startpunktet seg til dit du trykket på END. 6. Flytt så pekeren til slutten (starten på rulletekst) trykk så på END igjen. 7. Trykk F7 for å lagre siste del. Lenke til kommentar
Mozy Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Off Topic: Går det ikke an å åpne xvid filmer i Virtual Dub? Jeg får en feilmelding som sier at den ikke finner decompressoren selv om jeg har installert den. Lenke til kommentar
sara Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 Takker for hjelp og jeg fikk det til å fungere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå